ConvertKit Recenzja oprogramowania do e-mail marketingu

ConvertKit Recenzja oprogramowania do e-mail marketingu

Szukasz najlepszej usługi e-mail marketingu dla swojej firmy? ConvertKit z Maryland powinien znaleźć się na Twojej liście, ponieważ oferuje łatwą w użyciu platformę do e-mail marketingu z wizualnym projektantem do tworzenia zautomatyzowanych strategii.

Chociaż z pewnością robi wszystko po trochu dobrze, należy również pamiętać, że może to być kosztowne, a projektant poczty e-mail nie należy do najbardziej elastycznych. W tej recenzji usług marketingu e-mailowego ConvertKit przyjrzymy się temu, aby pomóc Ci zdecydować, czy jest to optymalne narzędzie dla Ciebie.

Ceny

ConvertKit oferuje bezpłatny poziom i dwa płatne poziomy (Źródło zdjęcia: ConvertKit)

pakiety i ceny

ConvertKit zaczyna się od bezpłatnego poziomu do zarządzania odrobiną do 300 subskrybentów poczty e-mail, co jest niskim poziomem w porównaniu z wieloma konkurentami (jeszcze bardziej marnym, gdy powiedzieliśmy ci, że było 500 subskrybentów). Ten bezpłatny plan obejmuje nieograniczoną liczbę stron docelowych i formularzy rejestracyjnych z nieograniczonym ruchem. Brakuje jednak automatyzacji strategii z projektantem wizualnym i integracji z większością kreatorów stron internetowych i platformami eCommerce.

Aby uzyskać dodatkowe funkcje, potrzebujesz płatnego planu konstruktora, który dodaje bezpłatną migrację oraz zautomatyzowane ścieżki i sekwencje. Następnie cena wzrasta w zależności od liczby posiadanych subskrybentów. Opcje zaczynają się od 29 € miesięcznie dla 1000 subskrybentów i wzrastają do 49 € miesięcznie dla 3000 subskrybentów i 79 € miesięcznie dla 5000 subskrybentów i tak dalej.

Creator Pro to najwyższy poziom planu, kosztuje 29 EUR miesięcznie dla maksymalnie 300 subskrybentów, z innymi dostępnymi opcjami, takimi jak do 55,000 519 subskrybentów za maksymalnie XNUMX EUR miesięcznie przy płatności miesięcznej, z opcją zniżki, gdy płatny. rocznie. Posiada wszystkie funkcje niższych planów, a także dodaje zaawansowane raporty, ocenę subskrybentów, system polecania biuletynów i niestandardowych odbiorców na Facebooku.

cechy

Chociaż tylko niektóre funkcje ConvertKit są naprawdę wyjątkowe, ta platforma wykonuje godną podziwu pracę pod względem ogólnej wszechstronności i łatwości użytkowania.

Na początek każdy użytkownik ConvertKit ma dostęp do konfigurowalnych formularzy rejestracyjnych i stron docelowych. Ta platforma oferuje ponad 30 szablonów, które można dostosować do swojej marki. Doceniamy również to, że nie ma ograniczeń co do liczby niestandardowych pól, które można dodać.

ConvertKit 3

ConvertKit oferuje projektanta wizualnego, który pomaga tworzyć zautomatyzowane przepływy pracy (Źródło zdjęcia: ConvertKit)

Jeszcze bardziej ekscytującym aspektem ConvertKit, dostępnym tylko dla płatnych użytkowników, jest automatyzacja kampanii. Uzyskując dostęp do projektanta wizualnego, możesz tworzyć logiczne postępy dla kampanii. Na przykład po tym, jak ktoś zapisze się do Twojego biuletynu, możesz określić, co ma śledzić na podstawie tego, gdzie się zarejestrował lub jakie pola wypełnił. Te drzewa logiczne mogą być tak proste lub tak skomplikowane, jak chcesz, dzięki czemu możesz dostosować swój przekaz do różnych odbiorców.

Należy zauważyć, że dołączony jest również projektant poczty e-mail, aby nadążyć za przesyłaniem wiadomości. Wiadomości e-mail są pisane zwykłym tekstem i są domyślnie zoptymalizowane pod kątem urządzeń mobilnych. Każde pole w bazie danych subskrybentów można dostosować, aby dostosować e-maile do odbiorców. Obsługiwane są również testy A/B, co pozwala zapisać nieograniczoną liczbę projektów wiadomości e-mail do wykorzystania w przyszłości.

ConvertKit 4

Importuj subskrybentów z pliku CSV lub innej platformy e-mail marketingu (Źródło zdjęcia: ConvertKit)

zainstalować

ConvertKit ułatwia rozpoczęcie pracy, szczególnie tym, którzy mają już listę subskrybentów poczty e-mail. Subskrybentów można importować z pliku CSV, a platforma automatycznie tworzy niestandardowe pola pasujące do ich nagłówków. Podczas migracji z innej platformy e-mail marketingu ConvertKit zapewnia samouczki dotyczące importowania danych z różnych innych platform.

Liczba niestandardowych pól, które można dodać do bazy danych, jest naprawdę nieograniczona. Ponadto użytkownicy korzystają z tagów i segmentów, nawet z podtagami i podsegmentami, aby w pełni zorganizować swoich obserwujących.

Wydajność

Ogólnie rzecz biorąc, ConvertKit jest naprawdę łatwy w użyciu, czego większość użytkowników biznesowych szuka w oprogramowaniu do marketingu e-mailowego.

Na przykład podczas tworzenia nowego formularza użytkownicy mają do wyboru kilka prostych szablonów. Następnie projektant umożliwia kliknięcie dowolnego pojedynczego elementu w celu przejrzenia opcji dostosowywania. W ciągu kilku minut możesz zaprojektować markowy formularz, a następnie szybko i łatwo umieścić go na swojej stronie internetowej za pomocą wybranej wtyczki Javascript, HTML lub ConvertKit WordPress.

Jedna wada polegająca na tym, że opcje projektowania mogłyby być bardziej zróżnicowane. Istnieje ograniczony wybór trzech formatów formularzy rejestracji, z opcjami dostosowywania ograniczonymi do podstaw, takich jak czcionka i schemat kolorów.

ConvertKit 5

W ConvertKit dostępnych jest wiele wyzwalaczy automatyzacji i akcji (Źródło zdjęcia: ConvertKit)

Pomijając to, stwierdziliśmy również, że proces automatyzacji jest prosty. Projektant wizualny zawiera szereg wyzwalaczy i akcji odpowiedzi, które można następnie dostosować i połączyć za pomocą szerokiej palety operatorów logicznych.

Kolejną przydatną funkcją automatyzacji w ConvertKit jest to, że można jej użyć do uporządkowania bazy danych subskrybentów. W szczególności jedną z możliwych odpowiedzi jest dodanie tagu, dzięki czemu można używać zautomatyzowanych przepływów pracy do oznaczania użytkowników na potrzeby przyszłych kampanii marketingowych.

ConvertKit 6

ConvertKit zawiera pola wyboru zgody, aby zachować zgodność z RODO (Źródło zdjęcia: ConvertKit)

Bezpieczeństwo

ConvertKit jest w pełni zgodny z RODO, co oznacza, że ​​możesz bezpiecznie używać tego oprogramowania do e-mail marketingu dla swoich subskrybentów w Europie. Ponadto ta platforma umożliwia zwiększenie bezpieczeństwa konta poprzez włączenie standardowego w branży uwierzytelniania dwuskładnikowego (2FA).

ConvertKit idzie o krok dalej, aby chronić Twoją listę e-mail marketingu za pomocą CAPTCHA i podwójnej zgody. CAPTCHA automatycznie sprawdza użytkowników pod kątem nietypowych zachowań w celu wyeliminowania botów. Z operacyjnego punktu widzenia podwójna akceptacja oznacza, że ​​użytkownicy otrzymują wiadomość e-mail z potwierdzeniem, że celowo zapisali się na Twoją listę marketingową.

Apoyo

ConvertKit ma dojrzałe Centrum pomocy z mnóstwem wyczerpujących artykułów wyjaśniających wszystko (Źródło zdjęcia: ConvertKit)

Apoyo

Jedną wadą jest to, że ConvertKit oferuje wsparcie tylko przez e-mail (co oznacza brak telefonu lub czatu na żywo), ale obszerne centrum dokumentacji firmy zawiera gotowe artykuły, w których można znaleźć odpowiedzi na większość pytań. Istnieją przewodniki krok po kroku z filmami dotyczącymi setek typowych zadań. Ponadto ConvertKit oferuje cotygodniowe warsztaty na żywo, które pomogą Ci w pełni wykorzystać swoje usługi, takie jak ostatnie „Promocje podcastów: najlepsze taktyki marketingowe w 2022 r., aby zwiększyć grono słuchaczy”.

Dla tych, którzy zarejestrują się w abonamencie z 5.000 lub więcej subskrybentów, firma przydziela członka personelu, który pomoże w migracji z innej platformy.

Konkurs

Dla tych, którzy szukają tańszej alternatywy dla ConvertKit, koniecznie sprawdź jedną z największych nazw w przestrzeni e-mail marketingu: MailChimp. Bezpłatna warstwa MailChimp może obsłużyć do 1500 subskrybentów. Za 299 € miesięcznie możesz mieć do 50,000 316 subskrybentów (XNUMX € miesięcznie w ConvertKit). Chociaż ta platforma nie obejmuje przepływów pracy automatyzacji wizualnej, nadal możesz tworzyć automatyzacje do zarządzania swoimi kampaniami.

ostateczny werdykt

W naszej recenzji ConvertKit to potężna i łatwa w użyciu platforma do marketingu e-mailowego. Wizualny projektant automatyzacji z szablonami i układami, obszernym centrum pomocy i możliwością elastycznego segmentowania odbiorców to kluczowe funkcje. Ponadto platforma ta integruje zabezpieczenia z CAPTCHA, uwierzytelnianiem dwuskładnikowym i zgodnością z RODO. Naszym największym problemem z ConvertKit jest cena, która jest wysoka, zwłaszcza w obliczu rosnącej liczby subskrybentów platformy e-mail marketingu.