Przegląd społeczny pąków | radar technologiczny

Przegląd społeczny pąków | radar technologiczny

Sprout Social istnieje już od jakiegoś czasu, w wyniku czego stał się jedną z podstawowych opcji oprogramowania dla każdego, kto potrzebuje narzędzi do SEO lub zarządzania mediami społecznościowymi. Pakiet zawiera mocną mieszankę narzędzi społecznościowych i łączy je z potężnym narzędziem analitycznym, co daje świetny pakiet typu „wszystko w jednym” dla małych i średnich firm (SMB).

Każdy, kto chce skorzystać z kanałów mediów społecznościowych po raz pierwszy lub zwiększyć poziom zaangażowania, przekona się, że Sprout Social oferuje coś do interakcji. Istnieje zgrabna konfiguracja administratora w stylu pulpitu nawigacyjnego, która pozwala na łatwą koordynację spraw społecznościowych, a możliwość umożliwienia dostępu wielu użytkownikom oznacza, że ​​jest atrakcyjna również dla większych organizacji.

Chociaż Sprout Social jest wyposażony w potężną, ale łatwą w użyciu gamę narzędzi do zarządzania mediami społecznościowymi, nadal jest to dobra i niedroga opcja. Być może nie jest zaskoczeniem, że wciąż jest hitem wśród wielu właścicieli firm, którzy niekoniecznie preferują coś takiego jak porównywalny Hootsuite.

Pakiety i stawki

Możesz wypróbować Sprout Social za darmo z opcją 30-dniowej wersji próbnej, bez podawania danych karty kredytowej, jeśli chcesz tylko zapoznać się z interfejsem i zestawem funkcji. Następnie Sprout Social jest dostępny w trzech różnych pakietach. Zacznij od wersji standardowej, która obecnie kosztuje 89 € na użytkownika/miesięcznie i jest rozliczana co roku. Alternatywnie możesz płacić za plan Standard co miesiąc za 99 €.

Przechodząc do następnego pakietu, profesjonalna edycja Sprout Social jest ich najpopularniejszym planem i obecnie kosztuje 149 € na użytkownika/miesiąc i jest ponownie rozliczana co roku. Istnieje również opcja płacenia 169 € miesięcznie za pomocą tego.

wybuch społeczny

(Źródło zdjęcia: Sprout Social)

Tymczasem zaawansowana edycja pakietu Social Sprout jest dostępna za 249 euro na użytkownika/miesiąc, ponownie rozliczana co roku. Ma opcję płacenia 279 € miesięcznie, jeśli wolisz. Jeśli zastanawiasz się, czy korzyści płynące z pakietów premium będą wystarczające, możesz również poprosić o wersję demonstracyjną, w której członek zespołu Sprout Social przeprowadzi Cię przez różne funkcje i funkcje.

Podstawowe cechy

Jak można się spodziewać po standardowym pakiecie, podstawowa edycja Sprout Social jest bardziej wąską edycją oprogramowania. Mimo to ta edycja zawiera przyzwoitą gamę narzędzi skierowanych do użytkowników, którzy mają mniejsze potrzeby w zakresie zarządzania mediami społecznościowymi niż większe firmy.

Tak więc wersja standardowa zawiera 5 profili społecznościowych, uniwersalną społeczną skrzynkę odbiorczą, umożliwia publikowanie, planowanie, tworzenie i kolejkowanie wiadomości oraz oferuje kalendarz treści społecznościowych. Możesz także zarządzać recenzjami, monitorować profile, słowa kluczowe i lokalizacje, a także wdrażać narzędzia społecznościowego CRM. Raporty oferują opcje na poziomie grup, profili i postów, a także możliwość zapewnienia płatnych narzędzi promocyjnych w celu zwiększenia liczby postów na Facebooku.

profesjonalne funkcje

Na pewno będziesz chciał zainwestować w popularną profesjonalną edycję Sprout Social, aby uzyskać potężniejsze narzędzia. Będzie to wiązać się z dodatkowymi kosztami, ale zestaw funkcji obejmuje wiele baz. Poszukaj więcej profili społecznościowych, w sumie 10, plus wszystko, co zawiera Edycja standardowa.

Oprócz tego istnieją raporty współbieżności dla Instagrama, Facebooka i Twittera, tagowanie treści wiadomości przychodzących i wychodzących, a także niestandardowe przepływy pracy dla wielu osób zatwierdzających. Najkorzystniej istnieje harmonogram optymalnych czasów wysyłki oraz korzyści wynikające z szybkości odpowiedzi i raportów z analizy czasu.

Zasadniczo użytkownicy biznesowi otrzymują analizę trendów dla słów kluczowych i hashtagów na Twitterze oraz otrzymują płatne raporty społecznościowe na Facebooku, Instagramie, Twitterze i LinkedIn. Możliwości integracji help desk, CRM i social commerce są również przydatne dla dużych przedsiębiorstw.

wybuch społeczny

(Źródło zdjęcia: Sprout Social)

Zaawansowane funkcje

Oczywiście większe firmy często potrzebują jeszcze więcej elektronarzędzi i dodatkowych funkcji. Może to często być niepotrzebnym wymogiem dla małych firm i oczywiście generuje dodatkowe koszty.

Jednak funkcje zaawansowanego pakietu Social Sprout dodają oprogramowaniu znacznie więcej mocy, szczególnie dla firm, które idą pełną parą do przodu z potrzebami zarządzania mediami społecznościowymi. Pakiet Advanced zawiera wszystko w wersji Professional, oferując 10 profili społecznościowych i więcej, w tym alerty wiadomości szczytowych dla zwiększonej aktywności wiadomości, wiadomości e-mail i powiadomienia push, gdy ruch jest duży.

Istnieje również biblioteka cyfrowych zasobów i treści, a także chatboty z narzędziami do automatyzacji. Zaawansowani użytkownicy mogą również pracować z zapisanymi i sugerowanymi odpowiedziami, używać kreatora reguł skrzynki odbiorczej do zautomatyzowanych działań i korzystać z automatycznego śledzenia linków. Ankiety na Twitterze mające na celu ustanowienie CSAT lub NPS są w dużej mierze zintegrowane.

Analityki i raporty

Podobnie, informacyjny aspekt Sprout Social jest bardziej imponujący niż kiedykolwiek. Użytkownicy mogą tworzyć spostrzeżenia na temat kampanii w mediach społecznościowych, rozumieć, co działa, a co nie, oraz generować spostrzeżenia, którymi można się dzielić, które powinny działać w sali konferencyjnej. Oczywiście takie raporty można łatwo wyeksportować w popularnych formatach plików, w tym CSV i PDF, co oznacza, że ​​dystrybucja danych jest uniwersalna.

Sprout Social zawsze był pomocny dzięki swoim wspaniałym narzędziom analitycznym i jest to coś, co stało się silniejsze w ostatnich latach. Pakiety premium zawierają wiele zaawansowanych funkcji, które pomagają łączyć analitykę z generowaniem leadów itp., dodając wartość. Rzeczywiście, zespoły sprzedaży i marketingu powinny uznać to za nieocenione, a funkcja taka jak narzędzie ChatBot powinna również pomóc poprawić wydajność, umożliwiając administratorom stworzenie asystenta spełniającego potrzeby klientów.

wybuch społeczny

(Źródło zdjęcia: Sprout Social)

Interfejs i w użyciu

Sprout Social istnieje już od jakiegoś czasu, więc stało się doskonałym narzędziem mobilnym dla każdego, kto musi zarządzać swoimi mediami społecznościowymi w terenie. Można to zrobić za pomocą aplikacji mobilnych na iOS i Androida, z których obie zostały dobrze wyprodukowane i oferują więcej niż wystarczającą funkcjonalność dla większości potrzeb, nawet w podstawowej wersji. Biorąc pod uwagę imponujący zestaw funkcji, Sprout Social jest nadal dość prosty w instalacji i konfiguracji.

Nawet w wersji na komputery stacjonarne Sport Social jest dość logiczny w swoim projekcie, zwłaszcza biorąc pod uwagę wszystkie zawarte w nim narzędzia. Istnieją opcje menu umożliwiające szybki dostęp do często używanych narzędzi, takich jak wiadomości, zadania, kanały i posty. Podobnie, możesz stosunkowo łatwo uzyskać dostęp do tych ważnych narzędzi do raportowania. Istnieją również względy praktyczne związane z obszarem ustawień, który umożliwia ustawienie języka i innych ustawień dla użytkowników w innych regionach geograficznych.

Apoyo

Każdy, kto po raz pierwszy korzysta ze Sprout Social, znajdzie wiele świetnych treści w Centrum pomocy online. Istnieją wskazówki, sztuczki i samouczki obejmujące wszystkie aspekty oprogramowania, a także bardziej zaawansowane narzędzia, które pomogą Ci w pełni wykorzystać możliwości Sprout Social. Jeśli potrzebujesz się z nami skontaktować, dostępny jest numer infolinii, możliwość złożenia wniosku online lub możesz po prostu skontaktować się z nami za pośrednictwem mediów społecznościowych.

wybuch społeczny

(Źródło zdjęcia: Sprout Social)

Konkurs

Narzędzia do zarządzania mediami społecznościowymi są dość obfite, a jeśli pracujesz z napiętym budżetem lub nie masz go wcale, niektóre z nich można mieć za darmo. Właściciele małych firm mogą mieć trudności z uzasadnieniem finansowych implikacji solidniejszych wydań Sprout Social. Mając to na uwadze, wybierz coś w rodzaju podstawowej wersji Hootsuite, ale do rozważenia są również Buffer, Hubspot, Zoho Social i Agorapulse.

ostateczny werdykt

Jeśli masz zaawansowane potrzeby w zakresie zarządzania mediami społecznościowymi, Sprout Social jest bardzo atrakcyjny. Możliwe jest dalsze zintensyfikowanie wysiłków dzięki dodatkowym rozwiązaniom premium oferowanym przez firmę programistyczną. Jednak wszystkie te dodatkowe cechy i funkcje składają się na cenę, która dla małych firm może wkrótce zmienić profesjonalny pakiet w znaczącą inwestycję.

Mimo to, jeśli naprawdę chcesz poprawić swoją pozycję w kręgach mediów społecznościowych i skorzystać z danych, które generuje Sprout Social, przekonasz się, że jest to pakiet, który rzadko zawodzi. Nawet wersja standardowa oferuje zaskakująco potężny panel rozkoszy, za pośrednictwem przyjemnego w obsłudze interfejsu, zwłaszcza jeśli w pełni korzystasz z wersji aplikacji.