Recenzja HubSpot CRM | radar technologiczny

Recenzja HubSpot CRM | radar technologiczny

Z naszej recenzji HubSpot CRM możemy śmiało powiedzieć, że Hubspot CRM zapewnia potężną platformę, która jest zarówno intuicyjna, jak i łatwa w użyciu, mocno umacniając się na naszej liście najlepszych programów CRM dla małych i średnich firm, które chcą wzmocnić swoją sprzedaż, marketingu i obsługi klienta. instrumenty. W tej recenzji HubSpot CRM przyjrzymy się niektórym z jego kluczowych funkcji i możliwości.

Przegląd HubSpot CRM: Migawka

HubSpot to idealne rozwiązanie dla firm poszukujących wydajnego, łatwego w użyciu oprogramowania CRM, z lekkim, ale wydajnym planem Free Forever, dzięki czemu platforma jest przystępna cenowo dla małych firm lub start-upów.

Ten bezpłatny plan zapewnia platformę, za pomocą której możesz zarządzać nowymi potencjalnymi klientami i pielęgnować je za pomocą różnych bezpłatnych narzędzi CRM, marketingu, sprzedaży i obsługi klienta HubSpot. Obejmują one raporty pulpitu nawigacyjnego, śledzenie transakcji i zarządzanie potokami, a wszystko to dostępne za pośrednictwem prostego, łatwego w obsłudze interfejsu.

Warto jednak zauważyć, że bezpłatny plan obejmuje ograniczoną obsługę klienta, więc nie będziesz mieć dostępu do czatu w aplikacji ani pomocy telefonicznej. Ponadto, chociaż użytkownicy HubSpot mogą korzystać z integracji z setkami aplikacji innych firm, niektóre z nich wymagają uaktualnienia do jednego z płatnych planów.

Jeśli chcesz uaktualnić, masz kilka opcji. Narzędzia HubSpot są rozmieszczone w pięciu centrach (sprzedaż, marketing, obsługa klienta, CMS i operacje), a każdy z nich ma płatny plan Starter, Professional lub Enterprise. Alternatywnie, połącz elementy z każdego centrum z aktualizacją pakietu CRM Suite, zaczynając od 45 € miesięcznie.

Chociaż plany Starter wydają się przystępne cenowo i oferują wiele funkcji dla małych firm, ceny mogą znacznie wzrosnąć, jeśli konieczna jest aktualizacja do planu Professional. Jeśli chodzi o ceny, konkurenci, tacy jak standardowy plan Zoho CRM, są zdecydowanie tańsi, zwłaszcza jeśli Twoja firma jest jeszcze w powijakach.

Czy zatem hubspot jest dla Ciebie najlepszym oprogramowaniem CRM? W naszej recenzji HubSpot CRM powiemy Ci wszystko, co musisz wiedzieć, aby podjąć świadomą decyzję.

Ocena: 4.5/5

Przeczytaj pełną recenzję.

Konkurenci HubSpot CRM

Jak Hubspot CRM wypada na tle swoich głównych konkurentów? Hubspot CRMInsightlyZoho CRMScore4.5/54/54/5Korzyści Darmowy plan na zawsze - Prosty interfejs - Integracja z aplikacjami innych firm Automatyczne generowanie leadów - Integracja Microsoft Power BI do raportowania Łatwy w użyciu - Wiele integracji dostępnych przez Zoho Marketplace - Automatyczne generowanie leadów z mediów społecznościowych wspomina o planach cenowych ConsPremium - Wsparcie telefoniczne dostępne tylko w planach płatnych Ograniczone narzędzia do generowania leadów - Przyzwyczajenie się do interfejsu wymaga czasu - Dodatkowe koszty związane z telefonem wsparcia Pełna personalizacja niektórych funkcji nie jest dostępna - Wsparcie jest dostępne tylko od poniedziałku do piątku przez e-mail Niesamowicie kompetentny prosta platforma CRM Jako jeden z liderów oprogramowania CRM, Insightly zapewnia skuteczne narzędzia, które pomagają firmom zarządzać sprzedażąZoho CRM przoduje w pozyskiwaniu i zarządzaniu n leadami, jednocześnie oferując niedrogie opcje aktualizacji dla małych firmZobacz ofertyOdwiedź stronęOdwiedź stronęOdwiedź stronę

HubSpot CRM: Kluczowe funkcje

Jedną z cech, która wyróżnia HubSpot CRM na pierwszy rzut oka, jest łatwość rozpoczęcia, co czyni go idealnym rozwiązaniem dla nowicjuszy w świecie CRM.

Podczas konfiguracji HubSpot zadaje szereg pytań, aby określić, w jaki sposób planujesz korzystać z platformy, i oferuje samouczki dotyczące poszczególnych obszarów, takich jak marketing, sprzedaż i obsługa klienta. Dodatki, takie jak HubSpot Academy, bezpłatne centrum szkoleniowe online pełne kursów, są również miłym akcentem.

Kolejnym aspektem, który odróżnia HubSpot od konkurencji, jest sama liczba funkcji zawartych w planie wiecznie darmowym. Na przykład funkcja wspólnej skrzynki odbiorczej przechowuje wszystkie przychodzące wiadomości e-mail i korespondencję na czacie na żywo w jednym miejscu, dzięki czemu komunikacja z klientem jest bardziej dostępna dla całego zespołu.

Tworzenie i wysyłanie podstawowych szablonów wiadomości e-mail również nie zajmuje dużo czasu; masz możliwość bezproblemowego importowania kontaktów od zewnętrznych dostawców poczty e-mail, a następnie projektowania wiadomości e-mail według jednego z pięciu szablonów, oszczędzając cenny czas, który możesz poświęcić na inne zadania.

Bezpłatny plan obejmuje również opcję dodania formularza wsparcia i kodu śledzenia do Twojej witryny, dzięki czemu możesz zobaczyć, co robią odwiedzający, przechwytywać ich dane w bazie danych i śledzić interakcje z nimi podczas całej podróży.

HubSpot CRM: kluczowe funkcje i najważniejsze informacje

Obraz 1 z 5

Wersja próbna dla nowych użytkowników Hubspot

HubSpot CRM zadaje pytania, aby pomóc nowym użytkownikom rozpocząć (Źródło zdjęcia: HubSpot)Zdjęcie 2 z 5

Akademia HubSpot

Akademia HubSpot oferuje różnorodne zasoby, które pomogą Ci rozwinąć firmę (Źródło zdjęcia: HubSpot)Zdjęcie 3 z 5

Pulpit analityczny HubSpot

Zainstaluj kod śledzenia w swojej witrynie, aby przechwytywać dane odwiedzających bezpośrednio do HubSpot (Źródło zdjęcia: HubSpot)Zdjęcie 4 z 5

Konfiguracja poczty e-mail HubSpot

Połącz swój osobisty adres e-mail z HubSpot, aby rejestrować i śledzić komunikację z klientami (Źródło zdjęcia: HubSpot) Zdjęcie 5 z 5

Panel sprzedaży HubSpot

Udostępnianie prognoz biznesowych jest łatwe dzięki HubSpot (Źródło zdjęcia: HubSpot)

Tworzenie transakcji na pulpicie nawigacyjnym sprzedaży jest łatwe w mniej niż pięć minut lub tworzenie raportów aktywności, które można filtrować według poziomu zaangażowania członków zespołu lub klientów. Można je przeglądać i pobierać w różnych formatach, takich jak xlsx lub pdf, do użytku poza środowiskiem HubSpot.

Bezpłatny plan HubSpot nie tylko pomaga organizować i automatyzować zadania związane ze sprzedażą i marketingiem, ale także usprawnia codzienne procesy. Menedżerowie mogą na przykład wysyłać notatki do sprzedawców, aby zachęcić ich do śledzenia nowych potencjalnych klientów, łatwo udostępniać prognozy i pulpity nawigacyjne transakcji za naciśnięciem jednego przycisku oraz dostosowywać etapy transakcji do istniejących procesów sprzedaży.

Łączenie zewnętrznych kont reklamowych jest również proste, a podpowiedzi pokazują, jak pobrać dane kampanii do HubSpot za pośrednictwem Facebooka, Google Ads lub LinkedIn, więc wszystko jest w jednym miejscu. Możesz połączyć maksymalnie dwa konta reklamowe w ramach bezpłatnego abonamentu.

Dla zespołów poszukujących bardziej szczegółowych możliwości platformy, upgrade do planu Starter dla poszczególnych centrów lub pakietu CRM Suite zapewnia potężniejsze narzędzia. Na przykład w planie Marketing Hub Starter możesz szybko tworzyć markowe i zoptymalizowane kampanie e-mailowe, które można masowo wysyłać do określonych potencjalnych klientów za pośrednictwem podzielonych na segmenty list.

Możesz także zobaczyć, jak i kiedy Twoi klienci wchodzą w interakcję z Twoimi e-mailami, aby jeszcze bardziej zoptymalizować przyszłe kampanie. Podobnie w planie CRM Suite Starter znajdziesz ulepszenia funkcji, takie jak dodatkowe opcje konta reklamowego, planowanie spotkań, dwa potoki transakcji i 5000 szablonów wiadomości e-mail.

Takie funkcje sprawiają, że integracja i praca z HubSpot są proste dla początkujących i dużych graczy szukających nowego rozwiązania CRM, dzięki czemu oprogramowanie to jest solidnym wyborem dla różnych firm.

HubSpot CRM: Co nowego?

HubSpot twierdzi, że tegoroczne aktualizacje produktów dodają jeszcze więcej mocy już intuicyjnemu oprogramowaniu, z których najbardziej godne uwagi jest wprowadzenie centrum operacyjnego. To nowe oprogramowanie ma na celu ułatwienie ogólnych operacji, usprawnienie procesów za pomocą narzędzi, takich jak synchronizacja danych historycznych między HubSpot i dziesiątkami popularnych aplikacji innych firm, a także informacji o klientach.

Operations Hub ma na celu łączenie aplikacji, czyszczenie danych klientów i automatyzację procesów biznesowych w jednej centralnej platformie CRM, dostępnej w ramach bezpłatnego planu lub z dodatkowymi funkcjami w ramach planu CRM Suite Starter.

Użytkownicy HubSpot mogą teraz również wykorzystywać dane kampanii w kreatorze raportów niestandardowych, umożliwiając dodawanie określonych danych, takich jak wyświetlenia wideo, odsłony stron i konwersje, do niestandardowych raportów w celu pokazania skuteczności kampanii.

Wreszcie HubSpot wprowadził możliwość tworzenia ofert z Gmaila i Outlooka poprzez rozszerzenie sprzedażowe HubSpot. Sprzedawcy mogą teraz wprowadzać nazwę transakcji, etap, kwotę i inne wymagane szczegóły za pomocą zaledwie kilku kliknięć, bez przerywania przepływu pracy.

HubSpot CRM: Ceny

Chociaż HubSpot hojnie oferuje solidny, zawsze darmowy plan, istnieje również wiele płatnych planów dostosowanych do różnych potrzeb biznesowych. Najtańszy jest plan Starter, który kosztuje 50 € miesięcznie lub 45 € miesięcznie, jeśli jest płatny rocznie, dla dwóch płatnych użytkowników.

Aktualizacja do planu Starter zapewnia wszystkie bezpłatne narzędzia ze zwiększonymi limitami i usuwa branding HubSpot z takich rzeczy, jak formularze, strony docelowe i funkcje czatu na żywo. Klienci korzystający z planu startowego mogą również uzyskać dostęp do czatu w aplikacji i pomocy przez e-mail, aby uzyskać pomoc znacznie szybciej niż użytkownicy planu bezpłatnego.

HubSpot CRM Plany cenowe Rodzaj planu/funkcja Plan bezpłatny Plan startowy Suite Plan Insightly Plus Plan standardowy Zoho CRM Miesięczny koszt Bezpłatnie 50 € dla dwóch użytkowników Niedostępne 16 € na użytkownika Roczny koszt Bezpłatnie 540 € dla dwóch użytkowników (oszczędzasz 60 €/10%) 348 EUR, opłata 29 EUR miesięcznie za użytkownika 144 EUR, opłata 12 EUR miesięcznie za użytkownika (oszczędność 48 EUR/25%) Zarządzanie kontaktami/potencjalnymi klientami ✓ ✓ ✓ ✓ Automatyzacja przepływu pracy X ✓ X ✓ (niektóre) Raportowanie i analityka ✓ ✓ ✓ ✓ Integracje stron trzecich ✓ ✓✓✓

Wypróbuj HubSpotCRM

Przed podjęciem decyzji o HubSpot CRM ważne jest określenie prostoty i możliwości platformy, a także dostępnego wsparcia. Poniżej przedstawiamy zestawienie HubSpot w oparciu o te aspekty, aby pomóc Ci zdecydować, czy jest dla Ciebie odpowiedni.

Czy łatwo jest rozpocząć pracę z HubSpot CRM?

Zacznij korzystać z HubSpot

HubSpot zadaje kilka pytań, aby szybko dostosować swoje konto (Źródło zdjęcia: HubSpot)

Konto HubSpot można założyć w mniej niż pięć minut i bez szczegółów płatności. Możesz utworzyć konto od podstaw, chociaż szybsze jest użycie istniejącego konta Google.

Po wprowadzeniu podstawowych informacji HubSpot zadaje serię pytań dotyczących stanowiska, branży, nazwy firmy, wielkości i wcześniejszego doświadczenia z platformami CRM, aby pomóc Ci spersonalizować swoje doświadczenie i zapewnić bezcenne prezentacje.

Jak pomocna jest obsługa klienta HubSpot CRM?

Funkcja obsługi HubSpot, HubBot

Funkcja pomocy na stronie HubSpot, HubBot, jest szybka i intuicyjna (Źródło zdjęcia: HubSpot)

HubSpot staje się solidną opcją dla nowych użytkowników CRM, dzięki narzędziom takim jak HubSpot Academy, kompleksowe centrum online...