Recenzja Bitrix24 CRM | Porównanie

Recenzja Bitrix24 CRM | Porównanie NAJLEPSZE OFERTY DNIA Bitrix24 to uniwersalna platforma CRM, która umożliwia generowanie potencjalnych klientów, konfigurowanie wsparcia, zarządzanie projektami, tworzenie witryn i nie tylko. W naszej recenzji Bitrix24 omawiamy wszystkie możliwości tej platformy i pomagamy zdecydować, czy jest to najlepsze oprogramowanie CRM dla Twojej firmy.

Uwaga Bitrix24: Migawka

Bitrix24 to potężne oprogramowanie CRM, które wykracza daleko poza generowanie leadów. Obejmuje narzędzia do zarządzania projektami, obsługi użytkowników, komunikacji wewnętrznej, a nawet tworzenia witryn. Chociaż oferuje tak szeroki zakres funkcji, Bitrix24 jest imponująco przystępny cenowo i oferuje stały miesięczny koszt dla nieograniczonej liczby użytkowników. Minusem Bitrix24 jest to, że jest znacznie trudniejszy do nauczenia się i używania niż porównywalne, ale droższe platformy CRM, takie jak Zendesk i Freshworks. Interfejs podobny do sieci społecznościowej zachęca do współpracy, ale oznacza również, że zadania i aktualizacje mogą po prostu zostać utracone. Dlatego Bitrix24 najlepiej nadaje się dla średnich firm, które chcą poświęcić dużo czasu na naukę działania oprogramowania i szkolenie pracowników w zakresie jego obsługi. Ocena: 4/5 Przeczytaj pełną recenzję.

Konkurenci Bitrix24

Jak Bitrix24 wypada na tle swoich czołowych rywali? Bitrix24ZendeskFreshworksScore4 / 5 / 5 / XNUMX Zalety Niesamowicie rozbudowany zestaw funkcji - Bardzo przystępne Proste funkcje raportowania - Szeroki zakres integracji Bardzo prosty w użyciu - Mnóstwo funkcji automatyzacji Jednolity zakres funkcji w dość trudnej do zdobycia cenie. Jednak nie jest bardzo łatwy w użyciu. Zendesk oferuje wydajne i łatwe w użyciu oprogramowanie do sprzedaży i wsparcia. Ale ich najwyższej klasy pakiety mogą być naprawdę drogie. Freshworks to jedna z najłatwiejszych w użyciu platform CRM, jakie przetestowaliśmy, ale funkcje automatyzacji mogą być drogie dla małych firm. Zobacz ofertyOdwiedź stronęOdwiedź stronęOdwiedź miejsce

Bitrix24: kluczowe funkcje

Bitrix24 dzieli swój zestaw funkcji na 5 kategorii: Komunikacja, Zadania i projekty, CRM, Contact Center i Witryny. Bitrix24 służy jako centrum całej komunikacji wewnętrznej Twojej firmy, takiej jak Slack lub Microsoft Teams. Obsługuje czat i wideokonferencje, z opcjami nagrywania filmów do udostępniania w zespole lub w całej firmie. Platforma ma również kanał informacyjny w mediach społecznościowych, w którym można zobaczyć aktualizacje dotyczące projektów i potencjalnych klientów usługi. Poszczególni pracownicy mogą również zamieszczać pytania lub aktualizacje, a inni mogą je polubić i komentować. Bitrix24 oferuje również narzędzia do przydzielania zadań, śledzenia czasu i zarządzania projektami. Pracownicy mogą konfigurować wykresy Gantta i tablice Kanban, aby kierować swoją pracą, a menedżerowie mogą tworzyć raporty, aby dokładnie widzieć, nad którymi projektami pracownicy spędzają czas. Oprogramowanie pozwala również zmechanizować powtarzające się zadania i oferuje dziesiątki szablonów do tego celu. To oprogramowanie CRM oferuje nieograniczone kontakty z każdym planem. Możesz utworzyć potok nowych potencjalnych klientów i śledzić wszystko, od sprzedaży po interakcje z obsługą klienta dla każdego kontaktu. Bitrix24 posiada narzędzia do automatyzacji, które usprawniają proces rejestracji z klientami usługowymi za pośrednictwem poczty elektronicznej, wiadomości tekstowych lub sieci społecznościowych. Oprócz tego możesz wysyłać wyceny z Bitrix24, a także integrować się z oprogramowaniem księgowym, takim jak Quickbooks i Xero. Bitrix24: kluczowe cechy i mocne strony Zdjęcie 1 z pięciu

Usługa czatu Bitrix24

Bitrix24 umożliwia czatowanie z członkami zespołu, a także rozpoczynanie rozmów wideo z maksymalnie czterdziestoma ośmioma osobami (Źródło zdjęcia: Bitrix24) Zdjęcie drugie z pięciu

Ekran zarządzania projektem Bitrix24

Bitrix24 oferuje funkcje do zarządzania zadaniami i projektami, w tym wykresy Gantta i tablice Kanban (Zdjęcie: Bitrix24) Zdjęcie trzecie z pięciu

Ekran otwartych ofert Bitrix24

Bitrix24 ułatwia śledzenie statusu transakcji w miarę ich przemieszczania się w lejku sprzedaży (Źródło zdjęcia: Bitrix24) Zdjęcie czwarte z pięciu

Centrum kontaktowe Bitrix24

Centrum kontaktowe Bitrix24 umożliwia skonfigurowanie punktu obsługi klienta z biletami e-mail, czatem na żywo i wsparciem telefonicznym (Źródło zdjęcia: Bitrix24) Zdjęcie pięć z pięciu

Kreator witryn Bitrix24

Kreator witryn Bitrix24 zawiera ponad sto konfigurowalnych szablonów dla stron docelowych i sklepów internetowych (Źródło zdjęcia: Bitrix24) Bitrix24 umożliwia skonfigurowanie usługi wsparcia dla klientów usług z biletami e-mail, czatem online, wsparciem na żywo i przez telefon. Funkcjonalność czatu jest kompatybilna z Facebook Messenger, Instagram, WhatsApp, Telegram i Apple Business Chat. Jest to jednak jeden obszar, w którym Bitrix24 nie ma funkcjonalności. Nie oferuje chatbotów i dość trudno jest skierować przychodzące prośby o wsparcie do zespołu zamiast do indywidualnego agenta. Usługa oferuje również wbudowany kreator witryn z ponad setką szablonów. Kreator pozwala tworzyć wszystko, od prostych stron docelowych po witryny sklepów internetowych, i automatycznie integruje się z funkcjami pozyskiwania potencjalnych klientów usługi CRM Bitrix24. Wsparcie dla sklepów internetowych jest szczególnie imponujące, ponieważ obejmuje zarządzanie zapasami w oparciu o SKU i potoki realizacji zamówień.

Bitrix24: Co nowego?

Bitrix24 wprowadził kilka istotnych aktualizacji od czasu naszej ostatniej recenzji. Po pierwsze, oprogramowanie oferuje teraz integrację z Instagramem. Pozwala nie tylko wysyłać wiadomości do subskrybentów bezpośrednio z Bitrix24, ale także umożliwia klientom usługi kupowanie ich produktów biznesowych z poziomu aplikacji Instagram. Dodano również zintegrowany pakiet biurowy, dzięki czemu możesz teraz tworzyć dokumenty, arkusze kalkulacyjne i pokazy slajdów na platformie i udostępniać je za pośrednictwem wewnętrznego czatu. Wreszcie, Bitrix24 zwiększył liczbę uczestników czatu wideo do czterdziestu ośmiu. To ogromna zaleta dla średnich firm, które chcą regulować spotkania z wieloma zespołami.

Bitrix24: Ceny

Bitrix24 oferuje 4 plany: bezpłatny, podstawowy, standardowy i profesjonalny. Koszty planów są naliczane dla Twojego zespołu, a nie dla każdego użytkownika, co czyni tę platformę znacznie bardziej przystępną cenowo niż konkurencyjne oprogramowanie CRM. Możesz płacić co miesiąc, ale Bitrix24 oferuje 24% zniżki, jeśli płacisz rocznie lub XNUMX% zniżki, jeśli kupisz subskrypcję na kilka lat. Plany kosztowe BitrixXNUMX Gatunek / FunkcjaBezpłatnyPodstawowyStandardProfessionalZendesk - Team SuiteFreshdesk - Rozwój WielokanałowyKoszt miesięcznyBezpłatnie XNUMX EUR XNUMX XNUMX EUR XNUMX EUR na użytkownika XNUMX EUR na użytkownika Koszt rocznyBezpłatnie XNUMX EUR XNUMX EUR XNUMX EUR XNUMX EUR na użytkownika XNUMX EUR na użytkownika Komunikacja wewnętrzna ✓ ✓ ✓✓✓✓ Automatyzacja przepływu pracyXLlimitedLimited✓✓✓ChatbotyXXXX✓✓

Wypróbuj Bitrix24

Przetestowaliśmy Bitrix24, aby zobaczyć, jak łatwe jest korzystanie z oprogramowania i jak wiele jego funkcji może ze sobą współpracować, wspierając Twoją firmę.

Jak proste jest korzystanie z Bitrix24?

Kanał aktywności Bitrix24 w użyciu

Bitrix24 wykorzystuje kanał aktywności do wyświetlania aktualizacji, a menu nawigacyjne ma dwadzieścia pięć różnych opcji (Źródło: Bitrix24) Pierwszą rzeczą, którą zauważamy w Bitrix24, jest to, że podczas otwierania oprogramowania dzieje się o wiele więcej niż w przypadku większości aplikacji. . Menu po lewej stronie zawiera dwadzieścia pięć różnych opcji, przez co trudno zdecydować, od czego zacząć. Jednocześnie kanał aktywności wyświetla aktualizacje z Twojej firmy na ekranie, a seria widżetów oblicza różne wskaźniki dotyczące Twojej siły roboczej w czasie rzeczywistym. To wszystko wydawało się dość zniechęcające. Udało nam się nieco zmniejszyć poziom stymulacji, dostosowując, które elementy menu są wyświetlane, a które ukryte, ale nie ma sposobu, aby ograniczyć to, co dzieje się w strumieniu aktywności. Każda pojedyncza strona ma również podmenu i paski boczne do nawigacji, co utrudnia poruszanie się po oprogramowaniu. Nawet gdy przyzwyczailiśmy się do interfejsu Bitrix24, znaleźliśmy wiele przypadków, w których korzystanie z platformy nie wydawało się przejrzyste. Domyślnym ustawieniem udostępniania aktualizacji jest udostępnianie ich każdemu pracownikowi w Twojej firmie, co powoduje duże zatory w przepływie. Ciągły charakter źródła aktywności ułatwia również pominięcie kluczowych aktualizacji. Co więcej, nie podobało nam się, że wewnętrzny czat był darmowy tylko jako pasek boczny, a nie jako mod na całą stronę. Nie możesz otwierać wiadomości w tym samym czasie co poczta lub projekty, co skutkuje dużą liczbą wymian na platformie. Często żałujemy, że cała platforma nie może być podzielona na wiele paneli, ale niewiele można zrobić, aby dostosować układ Bitrix24.

Czy Bitrix24 oferuje szkolenia?

Bitrix24 Strona internetowa z filmami instruktażowymi online

Bitrix24 oferuje setki filmów szkoleniowych, takich jak cotygodniowe seminaria internetowe, które pomogą Ci opanować oprogramowanie (Źródło: Bitrix24) Ponieważ rozpoczęcie korzystania z Bitrix24 było dość trudne, przyjrzeliśmy się bliżej materiałom szkoleniowym dołączonym do oprogramowania. Dobrą wiadomością jest to, że Bitrix24 ma mnóstwo zasobów do opanowania swojej platformy. Znaleźliśmy setki samouczków wideo na firmowym kanale YouTube, takich jak internetowe kursy szkoleniowe dla administratorów. Bitrix24 oferuje również cotygodniowe seminaria internetowe poświęcone różnym aspektom platformy i przedstawiające szczegółowe przypadki użycia. Jeśli potrzebujesz dalszej pomocy, możesz skontaktować się z zespołem wsparcia Bitrix24 za pośrednictwem czatu na żywo. Pomoc przez czat jest dostępna tylko w ramach płatnego abonamentu i tylko w godzinach pracy od poniedziałku do piątku (od poniedziałku do piątku od 8:00 do 6:00 czasu wschodniego).

Alternatywy dla Bitrix24

Bitrix24 to wszechstronna platforma zawierająca oprogramowanie do komunikacji wewnętrznej, narzędzia wsparcia, funkcje generowania potencjalnych klientów i zarządzania kontaktami oraz narzędzia do zarządzania projektami. Jest częściowo kilku rywali, którzy mają tak wszechstronną pojedynczą platformę oprogramowania. To powiedziawszy, Zendesk oferuje oddzielne pakiety oprogramowania do generowania leadów i pomocy technicznej, które używane razem są porównywalne z Bitrix24. Zendesk jest znacznie droższy niż Bitrix24, ponieważ każdy plan jest rozliczany za użytkownika. Oprogramowanie sprzedażowe ogranicza Cię również do maksymalnie 2 rurociągów, podczas gdy Bitrix24 umożliwia tworzenie nieograniczonej liczby rurociągów z subskrypcją biznesową. Zaletą Zendesk jest to, że jest znacznie łatwiejszy w użyciu niż Bitrix24. Oprócz tego oprogramowanie pomocy technicznej oferuje zaawansowane funkcje, takie jak chatboty i wsparcie oparte na sztucznej inteligencji…