Polityka HMA dotycząca braku logów zostaje zatwierdzona przez audytora

Polityka HMA dotycząca braku logów zostaje zatwierdzona przez audytora

Po niezależnym audycie przeprowadzonym przez firmę konsultingową VerSprite ds. ryzyka cybernetycznego, usługa HMA VPN uzyskała ocenę wpływu na prywatność użytkowników o niskim ryzyku ze względu na politykę braku logowania. Ocena, która ocenia poziom ryzyka w skali od niskiego do krytycznego, obejmowała analizę danych, ruchu i pamięci masowej zarówno po stronie klienta, jak i serwera usługi biznesowej, a także wylogowanie tożsamości użytkowników za pomocą danych zawierających informacje o użytkowniku online. działalność. HMA po raz pierwszy wprowadziła politykę braku logów na początku tego roku, a pomyślnie przeprowadzona przez firmę zewnętrzną kontrola VerSprite jest częścią większej inicjatywy firmy, mającej na celu stanie się rzecznikiem prywatności dla użytkowników na całym świecie. Dyrektor handlowy HMA, Andrei Mochola, wyjaśnił w komunikacie prasowym, dlaczego firma zdecydowała się przeprowadzić niezależny audyt swoich usług i infrastruktury: „Branża VPN od dawna boryka się z problemem zaufania. Własność niektórych firm VPN jest w najlepszym przypadku niejednoznaczna lub w najgorszym ukryta, a wiele osób nie zdaje sobie sprawy, że przekazuje swoje dane organizacjom, które oferują niewielki lub żaden wgląd w to, co z nimi robią. Naszą ambicją jest ustanowienie nowego standardu ochrony prywatności konsumentów poprzez wykazanie starannej przejrzystości we wszystkich punktach styku naszej polityki prywatności, produktów i komunikacji. "

niezależny audyt

Prywatny prywatny audyt techniczny VerSprite objął klientów HMA z systemami Android, iOS, Mac i Windows i rozpoczął się od procesu instalacji do pełnego przepływu danych aplikacji punktów końcowych w terenie. 'aplikacja. Firma zastosowała modelowanie zagrożeń skoncentrowane na prywatności, aby objąć techniki ręcznej oceny w celu określenia, gdzie wśród klientów usług VPN może występować ryzyko naruszenia prywatności. Celem niezależnego audytu było zidentyfikowanie, zgłoszenie i przedstawienie zaleceń dotyczących wszelkich niedociągnięć technicznych związanych z polityką HMA dotyczącą braku logów. To nie pierwszy raz, kiedy HMA współpracuje z VerSprite, ponieważ firma przeprowadziła również testy penetracji bezpieczeństwa w swojej usłudze VPN. Dyrektor generalny VerSprite, Tony UcedaVélez, przedstawił dodatkowe informacje na temat tego, jak jego zespół ds. bezpieczeństwa szukał naruszeń prywatności u klientów HMA VPN, mówiąc: „Przez lata ofensywne zespoły ds. bezpieczeństwa i badań VerSprite odkryły wiele codziennych luk i zagrożeń. . HMA wykorzystała talenty naszego ofensywnego zespołu ds. bezpieczeństwa, aby dalej koncentrować się na naruszeniach prywatności, które mogą występować za pośrednictwem oprogramowania klienckiego VPN. Pracowaliśmy, aby pomóc zweryfikować gwarancje wynikające z zasad braku logowania i pomogliśmy im zrozumieć charakter zidentyfikowanych zagrożeń, aby mogli poprawić ogólny poziom prywatności w produkcie. "