Otwarcia od dziś: oto wszystko, co musisz wiedzieć

Otwarcia od dziś: oto wszystko, co musisz wiedzieć

Od dzisiejszego ranka sklepy z telefonami komórkowymi w Anglii otwierają swoje podwoje po raz pierwszy od trzech miesięcy, umożliwiając klientom uzyskanie pomocy i dokonanie zakupów. Czterej główni brytyjscy operatorzy zamknęli swoje sklepy pod koniec marca, ponieważ rząd nałożył środki blokujące, które doprowadziły do ​​zamknięcia nieistotnych sprzedawców detalicznych, ograniczył przepływ ludzi i wprowadził dystans społeczny. Od tego czasu przewoźnicy w dużym stopniu polegają na swojej sprzedaży online i obsłudze klienta. Ale w tle pracowano również nad zapewnieniem bezpiecznego otwierania sklepów, gdy tylko im na to zezwoli.

Jakie sklepy będą otwarte?

Wielkie ponowne otwarcie to etapowy proces, który zależy od lokalnych przepisów i każdego operatora. Podczas gdy sklepy w Anglii mogą wznowić działalność od dziś, sklepy z telefonami komórkowymi w Irlandii Północnej mogły zostać otwarte w zeszłym tygodniu. Tymczasem rządy Szkocji i Walii nie dały jeszcze sprzedawcom zielonego światła. EE, O2, Three i Vodafone ponownie otwierają sklepy, ale niektóre witryny pozostaną na razie zamknięte. Na początek trzy otwarte 250 sklepów, podczas gdy Vodafone pójdzie w ich ślady z 65, dodając, że będzie podtrzymywać pożary w lokalizacjach w centrum Londynu, ponieważ pracownicy będą musieli korzystać z transportu publicznego, aby dostać się do pracy. Sklepy Virgin Media nie wrócą jednak na główną ulicę. Od czasu nałożenia blokady firma telefoniczna podjęła decyzję o stałym przeniesieniu sprzedaży i wsparcia online. Podobnie niezależne sklepy Carphone Warehouse również pozostaną zamknięte. Firma ogłosiła, że ​​zamknie wszystkie swoje 531 witryn mobilnych tylko w marcu i ogłosiła zamknięcia po zamknięciu.

Co będzie inne?

W sklepach, które zostały ponownie otwarte, wizyta będzie wyglądać trochę inaczej niż dotychczas. Po pierwsze, dystans społeczny będzie skuteczny. W sklepie będą obowiązywały ograniczenia liczby klientów, którzy mogą przebywać w danym momencie w sklepie, a znaczniki na ziemi wskażą zasady dwumetrowego dystansu. Zatrudnienie zostanie zmniejszone, a pracownicy będą chronieni plastikowymi ekranami przy kasach. Aby uczynić to doświadczenie bardziej wydajnym, EE i O2 oświadczyły, że będą korzystać z wirtualnych systemów kolejkowania. Dostępne będą stacje do dezynfekcji rąk, a wszyscy operatorzy zobowiązują się do regularnego sprzątania swoich sklepów. Niektórzy operatorzy pozwalają pracownikom dotykać urządzeń klientów tylko wtedy, gdy są one „absolutnie niezbędne”, podczas gdy Vodafone całkowicie zrezygnował z półek sklepowych. Jeśli chodzi o płatności, płatności zbliżeniowe będą traktowane priorytetowo, aby zmniejszyć ryzyko dla klientów i pracowników. Pandemia koronawirusa zwiększyła rolę komunikacji, a operatorzy telefonii komórkowej zintensyfikowali działania, aby zapewnić wszystkim łączność w trudnych czasach. Sprzedaż detaliczna telefonów komórkowych będzie trochę inna, przynajmniej na razie, ale zrobiono wszystko, aby była jak najbardziej bezpieczna.