Oczekuje się, że indyjski rynek smartfonów mocno się ożywi

Oczekuje się, że indyjski rynek smartfonów mocno się ożywi

Xiaomi, które wczoraj otworzyło swój 3000th Mi Store w Indiach, wydaje się być bardzo podekscytowane odbiciem na indyjskim rynku smartfonów. Sprzedaż smartfonów, która osiągnęła najniższy poziom w kwietniu z powodu ścisłej blokady, jest na dobrej drodze do poprawy teraz, gdy prawie wszystkie ograniczenia zostały zniesione w wielu obszarach. Manu Kumar Jain, dyrektor zarządzający Xiaomi India, powiedział, że oczekuje się silnego odbicia indyjskiego rynku smartfonów, głównie napędzanego stłumionym popytem, ​​a także nowym popytem związanym z edukacją online. W rozmowie z Economic Times powiedział, że produkcja Xiaomi w Indiach nie osiągnęła swojego poprzedniego poziomu, a firma nadal importuje niewielkie ilości telefonów z zagranicy. „Docelowo celem jest powrót do tego samego poziomu, co wcześniej, może nawet do wyższego poziomu. Oczywiście wciąż stajemy przed wyzwaniami, ponieważ czasami w fabryce znajdzie się pacjent z COVID-19”. a następnie zatrzymaj Ale pomimo tych wszystkich rzeczy sytuacja znacznie się poprawiła” – powiedział Manu Jain.

Xioami będzie rozwijać swoją sieć sklepów

Xiaomi planuje również zwiększyć swoją sieć Mi Stores, które przynoszą 15% jej całkowitej działalności w kraju do swojego kotka. Wczoraj, po uruchomieniu 3,000 sklepów w Indiach, firma poinformowała, że ​​Mi Stores są obecnie dystrybuowane w imponujących 850 miastach w Indiach. Dzięki 3000 Mi Stores Xiaomi z powodzeniem stworzyło miejsca pracy dla ponad 6000 osób w Indiach. Mi Stores to zburzona wersja flagowego Mi Homes, ale zbudowana tak, aby była odpowiednia dla miast i miasteczek poziomu 2+ w Indiach. Obecnie w Indiach Xiaomi ma ponad 75 Mi Homes, ponad 45 Mi Studios, ponad 8,000 Mi Preferred Partners (sklepy offline) i ponad 4,000 wielkoformatowych partnerów detalicznych. < p lang="pl" dir="ltr">Chalo #Bulandshahr! Niesamowite # बुलंदशहर! Nasz niesamowity #Team #Retail ciężko pracował nad czymś wyjątkowym, czym podzielimy się dzisiaj w południe. Dzisiaj zrobimy kolejny wielki kamień milowy w #Indie! Stanie się to w Bulandshahr, moim rodzinnym stanie. ? #Xiaomi ❤️ #ChaloBulandshahr pic.twitter.com/ufcoLYCfMU 31 sierpnia 2020 Ponadto Mi.com nadal utrzymuje się na szczycie jako kanał online dla smartfonów jednej marki z 44% udziałem w rynku według badań przeprowadzonych przez Counterpoint. Podczas lockdownu Xiaomi stworzyło również swoje pierwsze rozwiązanie wielokanałowe – Mi Commerce, aby zatrzeć granice online i offline. „Działalność offline stanowi prawie połowę naszej działalności w Indiach, a 30% pochodzi ze sklepów Mi” — powiedział Manu Jain. Oprócz smartfonów Xiaomi stwierdziło, że istnieje duże zapotrzebowanie na inteligentne telewizory, laptopy i trymery do brody. „Istnieje tylko jedna lub dwie kategorie, w których popyt spada, ale największą kategorią, w której popyt spada, są buty, ponieważ ludzie nie wychodzą z domu, po prostu sprzedajemy je na naszym własnym kanale online” — dodał Manu Jain. Źródło: Economic Times