Nowa technologia Ubisoftu może oznaczać, że nigdy więcej nie pobierzesz łatki

Nowa technologia Ubisoftu może oznaczać, że nigdy więcej nie pobierzesz łatki

Ubisoft stworzył coś, co może oznaczać, że gry online już nigdy nie będą miały przestojów. Teraz stwórz przyszłościowe narzędzie do tworzenia gier. Ponieważ nie, dzisiaj. Ale studio w Sztokholmie pracuje nad grą wykorzystującą nową technologię Ubisoft Skalar, która brzmi niesamowicie.

Zaprezentowany na GDC XNUMX, Ubisoft Scalar wyraźnie nie jest silnikiem gier, to narzędzie produkcyjne, które otwiera planetę możliwości dla gier w chmurze i online. Jak widać na poniższym zwiastunie, usuwa to tradycyjną barierę sprzętową po stronie twórców gry. To dobra wiadomość dla graczy!

Analizuj

Jak opisano w prezentacji, Ubisoft Scalar rozszerza zakres rodzajów gier, które mogą tworzyć deweloperzy. Narzędzie usuwa ograniczenia i ma wiele zalet dla autorów i graczy.

Z perspektywy gracza Ubisoft Scalar oznacza, że ​​gry online zawsze będą dostępne i bezpłatne. Nie przejdzie w tryb offline przez wiele godzin, aby uwzględnić aktualizacje. Grę można aktualizować, gdy gracze są w niej nadal aktywni. Jak wspomniano w zwiastunie, może to pomóc wesprzeć większą liczbę graczy na ogromnej wspólnej planecie i w rezultacie stworzyć nowe rodzaje doświadczeń społecznych.

Christian Holmqvist, CTO Ubisoft Stockholm, Per-Olof Romell, dyrektor ds. produktów skalarnych w Ubisoft i Patrick Bach, dyrektor generalny Ubisoft Stockholm, podkreślili, w jaki sposób nowa „zdecentralizowana technologia rdzenia” zrewolucjonizuje gry, jakie znamy.

Jeśli chodzi o rozwój, skalar przyspiesza tempo tworzenia gier w locie. Zasadniczo różne aspekty są podzielone na sekcje, dzięki czemu można nad nimi pracować osobno, w przeciwieństwie do silnika gry.

Ubisoft Stockholm już pracuje nad nową grą wykorzystującą tę technologię. Nie wiemy, co to jest ani kiedy zostanie wydane, ale może to być coś na skalę, której nie widzieliśmy przed prezentacją GDC.

Opisany jako projekt „jedyny w życiu”, Ubisoft Scalar ugruntował swoją pozycję jako podstawowe narzędzie do tworzenia gier metaverse. I nie mówię tu o tych, którzy wyglądają jak śmieci jak Decentraland. Moglibyśmy w końcu zacząć widzieć akceptowalne, gotowe do metaverse gry, w które wszyscy chcemy grać.