Nowa polityka „prywatności” WhatsApp jest prezentem dla innych aplikacji do przesyłania wiadomości

Nowa polityka „prywatności” WhatsApp jest prezentem dla innych aplikacji do przesyłania wiadomości
            Cuando WhatsApp dejó en claro que planeaba compartir mucha más información con la empresa matriz Facebook, incluidos datos confidenciales como el número de teléfono, los detalles del dispositivo y la ubicación, algunos usuarios no quedaron satisfechos.  Pero WhatsApp no ​​solo hizo estos cambios.  Los incluyó en una nueva política de privacidad y pidió a los usuarios que estuvieran de acuerdo o no.
TechCrunch zauważył, że użytkownicy, którzy się z tym nie zgadzają, wkrótce staną się nieużytkownikami. „W e-mailu do jednego ze swoich partnerów biznesowych… WhatsApp, należący do Facebooka, powiedział, że „powoli poprosi” tych użytkowników o przestrzeganie nowych warunków „w celu uzyskania pełnej funkcjonalności WhatsApp” od 15 maja, poinformował TechCrunch. . „Jeśli nadal nie zgadzają się na warunki” przez krótki okres czasu (później zdefiniowany jako „kilka tygodni”), ci użytkownicy będą mogli odbierać połączenia i powiadomienia, ale nie będą mogli czytać ani wysyłać wiadomości . o polityce. WhatsApp dla nieaktywnych użytkowników stwierdza, że ​​konta „zwykle są usuwane po 120 dniach nieaktywności”. „Przede wszystkim, jak cudownie dobroczynne i rozważne są Facebook i WhatsApp z tym posunięciem. Wyraźnie czuli, że Signal i Telegram (oraz inne aplikacje do przesyłania wiadomości) potrzebują zwiększenia przychodów, więc zrobili to, aby wywrzeć presję na swoich użytkownikach, aby przełączyli się na inną platformę do przesyłania wiadomości. Nazwij to wyjątkową uprzejmością. Po drugie, czy pierwotne założenie polityki prywatności nie pozwala firmie pokazać, jak dobrze chroni dane klientów? Kiedy to stało się „Uczyńmy to tak nudnym, jak to tylko możliwe, żeby nikt tego nie czytał. Poniżej wymienimy wszystkie sposoby, w jakie postrzegamy to jako źródło danych dla mnie, a nie dla ludzi. Jednak WhatsApp nie traktuje wszystkich danych dotyczących interakcji w ten sam sposób. W tej chwili wiadomości między użytkownikami/klientami/klientami/konsumentami są szyfrowane i uważane za prywatne. Ale kiedy użytkownik komunikuje się z firmą, Facebook jest uważany za uczciwą grę. Użytkownicy muszą teraz założyć, że wiadomość do firmy jest potencjalnie otwarta dla każdego, podobnie jak nieograniczony tweet. (Tak samo WhatsApp mówi o udostępnianiu danych Facebookowi). W uczciwości wobec Facebooka, kiedy WhatsApp, który został założony w 2009 roku, został przejęty przez Facebooka osiem lat temu, od razu można było bezpiecznie założyć, że wszystkie dane przechowywane przez WhatsApp były również pod kontrolą Facebooka. Cholera, daję Facebookowi góry punktów brownie za czekanie tak długo. Osiem lat to całe życie dla Facebooka, który chroni Twoją prywatność. To tak, jakby ośmiomiesięczny beagle czekał przez tydzień, zanim rzucił się na kawałek steku, który ktoś zostawił pod stołem w jadalni. Dość dobrych słów. Celem tych aplikacji do przesyłania wiadomości jest umożliwienie ludziom i firmom prywatnej i bezpiecznej komunikacji. Jeśli nie, dlaczego nie wysłać e-maila lub SMS-a? To nie tylko problem konsumpcji. To profesjonalna układanka na dwa sposoby. Po pierwsze, firmy muszą być w stanie omawiać problemy z klientami, nie martwiąc się, że Facebook zdobędzie dane i Bóg wie co z nimi zrobi. Po drugie, wielu pracowników biznesowych będzie używać aplikacji e-mail do komunikowania się ze sobą z dala od korporacyjnej kontroli i przesyłania wiadomości z urządzenia należącego do firmy. Co gorsza, chcą mieć możliwość omawiania drażliwych kwestii ze swoimi klientami w miejscu, którego ich zdaniem nie można później upublicznić. Może to być równie nieszkodliwe, jak nie chcieć, aby przełożony zawracał ci głowę każdym zdaniem, które dzielisz z klientem. Mówiłem całkiem poważnie, kiedy powiedziałem, że przekazują swoje źródło dochodów innym aplikacjom do przesyłania wiadomości.
<p>Copyright © 2021 IDG Communications, Inc.</p>