Nowa gwarancja BT Stay Fast gwarantuje najbardziej niezawodne łącze szerokopasmowe w historii

Nowa gwarancja BT Stay Fast gwarantuje najbardziej niezawodne łącze szerokopasmowe w historii

Firma BT Broadband stara się zapewnić prędkość nowym i obecnym klientom, co czyni ją najbardziej niezawodną usługą w dotychczasowej historii. Mamy nadzieję, że dzięki temu oferta łączy szerokopasmowych firmy BT będzie się wyróżniać na tle pozostałej części Wielkiej Brytanii. Oferta ta gwarantuje zarówno szybkość łącza szerokopasmowego, jak i doskonałą obsługę klienta. Gwarancja BT Stay Fast oznacza spersonalizowaną kontrolę linii i monitorowanie prędkości 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, dzięki czemu każdy klient otrzymuje najlepszą możliwą prędkość połączenia internetowego. Wiadomość pochodzi z nowego rozporządzenia Ofcom, które zmusza dostawców usług szerokopasmowych do płacenia klientom kar, jeśli nie zapewniają prędkości, za jaką zostali sprzedani. Dlatego też, jeśli firma BT nie będzie miała optymalnie działającego łącza szerokopasmowego w ciągu 30 dni od zgłoszenia usterki, klient otrzyma w zamian 20 euro maksymalnie cztery razy w roku. Firma BT będzie także oferować „ekspercką obsługę klienta” z siedzibą w Wielkiej Brytanii i Irlandii, aby w odpowiednim czasie rozwiązywać wszelkie potencjalne problemy. Kelly Barlow, dyrektor ds. marketingu w firmie BT, komentuje: „Dzięki naszej nowej gwarancji Fast Stay gwarantujemy, że prędkości łączy szerokopasmowych naszych klientów będą stale monitorowane i optymalizowane z korzyścią dla nich. Niezawodne prędkości łączy szerokopasmowych każdego dnia. „Jeśli prędkość łącza szerokopasmowego klienta spadnie poniżej gwarantowanej prędkości osobistej, dysponujemy zespołem doświadczonych agentów serwisowych, którzy pomogą naszym klientom w terminowym powrocie na właściwe tory, aby mogli skorzystać z najlepszego osobistego łącza szerokopasmowego”. Chcesz zobaczyć jak wypada na tle konkurencji? Sprawdź nasz przewodnik po najlepszych ofertach łączy szerokopasmowych.