Twitter Blue for Business pomaga teraz zlokalizować pracowników

Twitter Blue for Business pomaga teraz zlokalizować pracowników

Twitter uruchomił „Blue for Business”, aby wyjaśnić, które konta są powiązane z firmami i markami.

„Uruchamiamy program pilotażowy Blue for Business, więc od dzisiaj na niektórych profilach zaczną pojawiać się odznaki biznesowe. Wkrótce rozszerzymy program i mamy nadzieję, że w Nowym Roku dodamy więcej firm”. Menedżer produktu na Twitterze, Esther Crawford, ogłosiła w tweecie (otwiera się w nowej karcie).

Ale z coraz większą liczbą odznak pojawiających się każdego dnia, czy weryfikacja na Twitterze stała się zbyt skomplikowana?

niebieski twitter dla biznesu

Nowa wersja oznacza, że ​​niektóre kwalifikujące się firmy będą teraz mogły udostępniać logo swojej marki swoim pracownikom i/lub współpracownikom, które pojawi się obok ich nazwy (w kwadratowym kształcie) i wszelkich innych znaczników wyboru, na przykład konta @TwitterSupport , który jest powiązany z kontem @Twitter.

Artykuł na stronie Twitter Business (otwiera się w nowej karcie) wyjaśnia, że ​​kwalifikujące się konta mogą obejmować członków kierownictwa, uchwyty wsparcia, pracowników, zespoły i nie tylko. Każdy podmiot stowarzyszony zostanie zweryfikowany i powiązany z kontem głównym w procesie obejmującym firmę i szczegółowe informacje, które osoby powinny zostać uwzględnione.

Program pilotażowy Blue for Business jest otwarty dla nieujawnionej „wybranej grupy” firm, a szersze wdrożenie planowane jest na 2023 rok.

Kolejną niedawną zmianą jest zdjęcie profilowe firmy przechodzące z klasycznej okrągłej miniatury na kwadratową miniaturę, co, jak ma nadzieję Twitter, ułatwi użytkownikom rozróżnienie legalnych kont firmowych.

Twitter jeszcze nie ogłosił, czy będzie to funkcja płatna, tak jak w przypadku najnowszego zestawu niebieskich znaczników wyboru (znanego jako Twitter Blue), który kosztuje 8/8 EUR miesięcznie (lub 11/11 EUR miesięcznie, gdy a użytkownik rejestruje się na urządzeniu z systemem iOS).

Mówiąc najprościej, niebieski haczyk może oznaczać zweryfikowane stare konto lub płatnego subskrybenta Twitter Blue, podczas gdy złoty haczyk oznacza firmę (która również skorzysta na kwadratowym zdjęciu profilowym). Szare znaczniki wyboru wskazują określone profile, takie jak rząd i media, a kwadratowe logo firmy oznacza, że ​​konto jest powiązane z kontem firmy macierzystej. Czy zrozumiałem?