Netflix może wprowadzić transmisje na żywo, aby uniemożliwić Ci anulowanie subskrypcji

Netflix może wprowadzić transmisje na żywo, aby uniemożliwić Ci anulowanie subskrypcji

To niepewne czasy dla Netflix, ale usługa przesyłania strumieniowego nie stoi bezczynnie, ponieważ konkurencja rośnie, a abonenci odchodzą. Zamierza rozszerzyć swoją obecną podstawową działalność, a plany te najwyraźniej obejmują transmisje na żywo.

Według nowego raportu w Deadline, władze Netflix „badają” ideę treści na żywo – pomyśl o specjalnych komediach i pokazach talentów. Innymi słowy, trochę bardziej przypominało telewizję.

Według Deadline spotkania na żywo to kolejna możliwość, a sport na żywo może zostać uwzględniony w przyszłości. To coś, co robią inne platformy, na przykład wprowadzenie Friday Night Baseball na Apple TV Plus.

treści interaktywne

To wszystko jest na „wstępnym etapie”, więc nie należy spodziewać się ogłoszenia w najbliższym czasie. Artykuł nie podaje harmonogramu wdrażania treści na żywo, ale najwyraźniej zespół Netflix pracuje teraz nad tą funkcją.

Komedia może być dobrym punktem wyjścia dla Netflix, ponieważ zawiera treści wielu znanych komików. Istnieje również szansa na interakcję z publicznością, jeśli programy są transmitowane na żywo, coś, z czym Netflix już eksperymentował (choć w innym formacie) w filmie Bandersnatch.

Netflix odegrał dużą rolę w przejściu na transmisję strumieniową na żądanie zamiast transmisji na żywo, ale kierownictwo firmy wie, że im więcej formatów oferuje i im więcej opcji daje subskrybentom, tym lepiej.

Analiza: Netflix musi ewoluować, aby przetrwać

Jako największa i najbardziej znana usługa przesyłania strumieniowego, Netflix nie wydaje się obecnie mieć większych kłopotów, ale kopnij trochę głębiej, a znajdziesz kilka niepokojących znaków dla działalności Netflix.

Rywalizujące platformy, takie jak Amazon Prime Video i Disney Plus, zdobywają nowych subskrybentów i stale dostarczają nowe treści. Po raz pierwszy od dekady liczba abonentów Netflixa zamiast rosnąć, spadła. A Netflix wie, że wielu jego użytkowników udostępnia hasła.

Połącz to wszystko razem, a Netflix wie, że nie może sobie pozwolić na samozadowolenie: jak pokazał Facebook, nawet najbardziej dominujący gracze na rynku mogą bardzo szybko zacząć walczyć, ponieważ rynek ewoluuje i pojawiają się alternatywy. .

Oprócz potencjalnego wskoczenia do transmisji na żywo i rozprawienia się z udostępnianiem haseł, Netflix zbadał również sferę gier mobilnych i odwołał wiele programów, aby obniżyć koszty. Oczekujemy również, że gigant transmisji strumieniowej ogłosi w najbliższej przyszłości bezpłatny poziom z reklamami.

nad krawędzią