Microsoft współpracuje z platformą Ethoca należącą do Mastercard w celu dostarczania klientom cyfrowych paragonów

Microsoft współpracuje z platformą Ethoca należącą do Mastercard w celu dostarczania klientom cyfrowych paragonów

Ethoca, spółka należąca do Mastercard, ogłosiła rozszerzenie swojej współpracy z firmą Microsoft, która zapewni klientom Microsoft łatwy dostęp do cyfrowych potwierdzeń zakupów za pośrednictwem aplikacji mobilnych banków, dzięki usłudze Ethoca z cyfrowymi paragonami. Decyzja ta ma na celu zapewnienie klientom większej przejrzystości podczas zakupów online, wyeliminowanie zamieszania związanego z transakcjami i uproszczenie całego procesu płatności. Ethoca zauważa, że ​​nierzadko dostawcy produktów cyfrowych doświadczają fałszywych zgłoszeń na poziomie 80% lub więcej od konsumentów, którzy często nie rozpoznają zakupów własnych lub członków rodziny mających dostęp do informacji o płatnościach. W efekcie coraz większa liczba konsumentów niepotrzebnie korzysta z drogi sądowej. Według Mastercard to rosnące zjawisko będzie odpowiadać za rosnący udział globalnych wolumenów obciążeń zwrotnych, szacowanych na ponad 615 milionów do roku 2021. Powoduje to również trudności dla konsumentów, którzy nieświadomie kwestionują legalne transakcje, co skutkuje niezamierzonymi fałszywymi roszczeniami, a także przyszłym fałszywym wyrejestrowaniem banku. Mastercard szacuje, że wydawcy kart i sprzedawcy ponoszą koszty operacyjne w wysokości 15–70 euro w przypadku każdego sporu.

Więcej pieniędzy

Sekretarz skarbu USA Steven T. Mnuchin i amerykańska Administracja ds. małych przedsiębiorstw. Według niedawnego badania zleconego przez Ethoca przez firmę badawczą Aite Group 93% ankietowanych konsumentów stwierdziło, że więcej informacji, w tym zdjęcie wydrukowanego paragonu, byłoby pomocne w przypadku transakcji, które ostatecznie zostały zgłoszone ich instytucji finansowej jako nierozpoznane. lub nieautoryzowany. Usługa cyfrowych paragonów Ethoca umożliwia firmom, w tym Microsoft, udostępnianie tych informacji swoim klientom za pośrednictwem banków wydających karty, aktualnie zarejestrowanych w Ethoca. Konsumenci zazwyczaj uzyskują dostęp do tego udoskonalonego cyfrowego paragonu za pośrednictwem aplikacji mobilnej swojego banku. Rozwiązanie jest obecnie dostępne online w pięciu największych bankach w USA i planuje dalszą globalną ekspansję w ciągu roku. Wykazano, że usługa Ethoca zmniejsza liczbę żądań transakcji przychodzących do ich banku o 5–15%. „Ethoca jest podekscytowana możliwością współpracy z firmą Microsoft nad rozwiązaniem tego wyzwania w przyszłości – w aplikacji mobilnej banku, gdzie konsumenci mają natychmiastową przejrzystość zakupów, której potrzebują, aby uniknąć składania fałszywych oświadczeń” – powiedział Keith Briscoe, dyrektor ds. marketingu i produktu w Ethoca . „Jedynym sposobem, w jaki branża może rozwiązać ten rosnący i kosztowny problem, jest współpraca w całej branży między wydawcami kart, sprzedawcami i markami kart, które udostępniają informacje o zakupach w czasie rzeczywistym za pośrednictwem znanych konsumentom kanałów, którym ufają”. „Ta inicjatywa jest zgodna z zaangażowaniem firmy Microsoft w zapewnianie za każdym razem najlepszej obsługi klienta, w tym dostępu do cyfrowych informacji o rachunkach i zakupach platformy Azure” – powiedział Stuart Dwyer, dyrektor ds. płatności w firmie Microsoft. Lepsza informacja o transakcji w przypadku pojawienia się wątpliwości, zwykle podczas sprawdzania przez klienta wyciągu z karty, może okazać się skuteczna w przypadku zakupów online. Wpisuje się to także w zobowiązanie Microsoftu do dostarczania klientom informacji o tym, jak zapobiegać oszustwom, korzystając z narzędzi takich jak powiadomienia o wydatkach czy limity wydatków, dostępnych np. poprzez ustawienia Xbox Family. Microsoft aktywnie współpracuje również z branżą, aby rozwiązać poważny problem nadużyć i oszustw ze strony pierwszej strony, aby poprawić komfort zakupów dla wszystkich klientów. "