Microsoft Lanza Dynamics 365 Commerce

Microsoft Lanza Dynamics 365 Commerce

W ramach ciągłych wysiłków mających na celu zdobycie przewagi nad Amazonem w wojnie w chmurze, Microsoft uruchomił Dynamics 365 Commerce, aby pomóc detalistom w prowadzeniu działalności online.

Nowa aplikacja umożliwi markom tworzenie szczegółowych, niestandardowych stron internetowych produktów, a także będzie wspierać oceny i opinie klientów.

Firmy mogą nawet komunikować się z klientami po ich zakupie, ponieważ Dynamics 365 Commerce integruje się z innym oprogramowaniem firmy Microsoft. Będą też mogli wyświetlać wykresy wyników sprzedaży.

Dynamics 365 Commerce to rozszerzenie Dynamics 365 for Retail firmy Microsoft. Podczas gdy ten pierwszy koncentrował się na zarządzaniu łańcuchem dostaw, personelem i promocjami, Dynamics 365 Commerce koncentruje się na zapewnieniu detalistom narzędzi potrzebnych do zarządzania obecnością ich firmy w Internecie.

Azure kontra AWS

Microsoft poczynił ostatnio znaczne postępy w branży handlu detalicznego, pozycjonując platformę Azure do obsługi AWS w infrastrukturze chmurowej.

Wielkie sklepy, takie jak Walmart, a nawet apteki, takie jak Walgreens, próbują wzmocnić swoje relacje z gigantem oprogramowania, ponieważ nie chcą już sprzedawać swoich biznesów największemu konkurentowi, Amazonowi.

Oprócz uruchomienia Dynamics 365 Commerce, Microsoft uruchomił także nową usługę o nazwie Dynamics 365 Connected Store. Korzystając z czujników i kamer zainstalowanych w fizycznych sklepach, Dynamics 365 Connected Store może wysyłać alerty do pracowników na podstawie aktywności klientów podczas ich zakupów.

Marks and Spencer, sprzedawca detaliczny żywności i odzieży, od lat jest klientem platformy Azure. Obecnie firma korzysta z tej nowej usługi, aby poprawić doświadczenia zakupowe swoich klientów.

Nacisk Microsoftu na handel detaliczny i e-commerce jest pożądanym trendem ze strony firm próbujących uwolnić się od Amazona, a wraz z eskalacją wojny w chmurze sytuacja trwa. prawdopodobnie będę kontynuować.

Za pośrednictwem CNBC