Microsoft twierdzi, że jego reklamy docierają do miliarda ludzi na całym świecie

Microsoft twierdzi, że jego reklamy docierają do miliarda ludzi na całym świecie

Microsoft zrobił ogromny krok naprzód po tym, jak jego sieć promocyjna obejmująca Bing, Outlook.com, AOL, MSN.com, Yahoo i inne usługi dotarła w zeszłym roku do miliarda osób.

Nowy pochodzi z MediaPost, który powołuje się na wewnętrzne dane Microsoftu i ComScore jako dowód na ogromny zakres działań promocyjnych firmy.

Według firmy Microsoft wielu widzów to „nakładające się grupy odbiorców”, termin używany, gdy członek widowni korzysta jednocześnie z wielu właściwości lub usług firmy. Tym samym XNUMX% użytkowników systemu Windows w USA odwiedziło również usługę Microsoft w trzecim kwartale XNUMX r.

Jak my się tu znaleźliśmy?

Być może zastanawiasz się, jak Microsoftowi udało się zbudować biznes reklamowy, taki jak Google i Facebook, a odpowiedź jest zasadniczo taka, że ​​​​Microsoft był offline przez długi czas, aby się tu dostać.

W XNUMX roku Microsoft zawarł umowę z Facebookiem, aby zapewnić zasoby reklamowe dla rozwijającej się usługi, dając starym oczom bardzo dokładne informacje i pozwalając Facebookowi skupić się na rozwijaniu swojej usługi.

Sukces witryny MSN.com również odegrał pewną rolę. Według Alexa.com, MSN.com ma średnio czterdzieści milionów wizyt dziennie, zajmując pięćdziesiąt dziewiąte miejsce na świecie. Serwis informacyjny, który często dodaje inne, pokonuje CNN.com pod tym względem.

Microsoft niedawno przejął również Xandr, programową platformę reklamową AT&T, co sugeruje, że ambicje firmy są dalekosiężne.