Microsoft Edge może być nieoczekiwanym bohaterem Czarnego Piątku: oto dlaczego

Microsoft Edge może być nieoczekiwanym bohaterem Czarnego Piątku: oto dlaczego

Microsoft testuje nowe funkcje związane z handlem elektronicznym w swojej przeglądarce internetowej Edge, które mogą pomóc zoptymalizować doświadczenia zakupowe przed Czarnym Piątkiem i Cyberponiedziałkiem. Najnowsza wersja przeglądarki Microsoft Edge, dostępna dla członków programu Early Access Developer Channel, oferuje szereg ulepszeń, z których jedno łączy funkcję automatycznego uzupełniania z generowaniem hasła, aby pomóc użytkownikom tworzyć nowe konta w witrynach za pomocą jednego kliknięcia. Jak wynika z wpisu na blogu Microsoftu, firma testuje również podobną funkcję, która pozwala użytkownikom stosować kody kuponów i płacić jednym kliknięciem, korzystając z danych osobistych i płatniczych zapisanych w przeglądarce. I wreszcie, strona ustawień Edge umożliwia teraz użytkownikom łatwiejszą aktualizację haseł do kont, logując się bezpośrednio na stronie Aktualizuj hasła w witrynie i automatycznie generując nowy klucz dostępu. Wszystkie te funkcje powinny się połączyć, aby rejestracja, logowanie i weryfikacja witryn detalicznych była szybsza i łatwiejsza. Jedynym zastrzeżeniem jest to, że nie ma gwarancji, że nowe dodatki zostaną zintegrowane z publicznym Edgem na czas przed sezonem zakupowym, który na dobre rozpocznie się już za kilka tygodni. Chociaż nie jest jasne, czy użytkownicy bez wcześniejszego dostępu będą mieli dostęp do nowej funkcji zakupów w Czarny piątek w Edge, najnowsza aktualizacja jest najnowszą z serii ulepszeń przeznaczonych dla kupujących. Na przykład na początku tego roku Microsoft uruchomił funkcję kuponów dla Edge, która podświetla wszystkie aktywne kupony promocyjne dla bieżącej witryny za pomocą ikony na pasku adresu URL. Microsoft niedawno nawiązał także współpracę z firmą zajmującą się handlem elektronicznym Shopify, dzięki czemu miliony dodatkowych ofert zostaną dodane do bazy danych obsługującej kartę zakupów w Edge. W opublikowanym wówczas poście na blogu firma wyjaśniła, że ​​zakładka zakupów Edge będzie teraz oferować „więcej różnych produktów, lepsze ceny i lepsze odkrywanie ofert”. Z drugiej strony równania 1,7 miliona sprzedawców Shopify odniesie korzyści z większej widoczności swoich produktów. I wygląda na to, że Microsoft nie ma zamiaru na tym poprzestać; W tym samym poście firma w podobnym duchu wspomniała o przyszłych aktualizacjach Edge'a. „Ta nowa integracja Shopify z usługami internetowymi Microsoft to dopiero początek nowych ulepszeń zakupów, które wdrożymy, aby zapewnić kupującym przemyślane, wygodne i bezpieczniejsze doświadczenia” – napisał Microsoft. „Jesteśmy podekscytowani możliwością stworzenia nowych, znaczących połączeń między sklepami i kupującymi na ten sezon i kolejne lata.