Możesz teraz cieszyć się Marvel's Spider-Man: Miles Morales w 60 klatkach na sekundę z włączonym ray tracingiem, po tym jak gra otrzymała niespodziewaną aktualizację na PS5. Aktualizacja waży zaledwie 261,9 MB i dodaje do gry nowy tryb graficzny o nazwie „Performance RT”. Wybierając ten tryb, możesz cieszyć się grą w 60 klatkach na sekundę z włączonym ray tracingiem, jednak rozdzielczość scen, jakość odbić i gęstość pieszych są obniżone. To świetny kompromis między trybami wierności i wydajności, o który fani prosili od czasu premiery gry. Fidelity zawiera wszystkie graficzne dzwonki i gwizdki, o które można poprosić, takie jak ray tracing, ale powoduje awarię gry. przy 30 klatkach na sekundę. Z drugiej strony tryb wydajności całkowicie usunął śledzenie promieni, zapewniając jedwabiście płynne docelowe 60 klatek na sekundę. Sami przetestowaliśmy nową aktualizację i możemy potwierdzić, że ray tracing działa w pełni w trybie graficznym Performance RT. Jednak rozdzielczość ma zauważalny cios w porównaniu z pozostałymi dwoma trybami. Chociaż nie możemy być pewni, wydaje się, że działa w rozdzielczości 1080p zamiast dążyć do wyjścia 4K. Mimo to jest to duży kompromis, jeśli chcesz 60 klatek na sekundę i ray tracing, chociaż osobiście pozostalibyśmy przy trybie wydajności.