Jest jeszcze jeden świetny powód, aby zwracać uwagę na zakupy online w Amazon Prime Day

Jest jeszcze jeden świetny powód, aby zwracać uwagę na zakupy online w Amazon Prime Day

Przed sprzedażą Amazon Prime Day 2022, kupujący online zostali ponownie wezwani do wystrzegania się oszustw i oszustw internetowych.

W raporcie z badań firmy Juniper oszacowano, że jeśli obecne tendencje się utrzymają, całkowite globalne straty spowodowane oszustwami płatniczymi online dla handlowców na całym świecie w latach 2023-2027 osiągną 343 miliardy euro.

Ponieważ kupujący są bardziej niż kiedykolwiek chętni do skorzystania z okazji, wielu z nich pada ofiarą różnych ataków, począwszy od oszustw związanych z przelewami pieniężnymi, kupowaniem podrobionych lub nieistniejących produktów lub po prostu kradzieżą danych karty przez złośliwe strony internetowe.

Wzrost oszustw internetowych

Z raportu Junipera wynika, że ​​największym źródłem strat będą prawdopodobnie zakupy towarów fizycznych, które będą odpowiadać za prawie połowę (49%) wszystkich strat związanych z oszustwami związanymi z płatnościami internetowymi na całym świecie w ciągu najbliższych pięciu lat, co stanowi wzrost o 110%. w porównaniu z obecną postacią.

Firma odkryła, że ​​słabe procesy weryfikacji adresu na rynkach rozwijających się również stają się poważnym ryzykiem oszustwa, ponieważ oszuści obierają za cel towary fizyczne ze względu na ich potencjał odsprzedaży.

Raport dodaje, że przewidywane straty wynoszą ponad 350% zgłoszonego dochodu netto Apple w roku fiskalnym 2021; ukazując ogromną skalę tych strat.

„Zasadniczo nie ma dwóch takich samych transakcji online, więc sposób zabezpieczania transakcji nie może być zgodny z jednym rozwiązaniem” – powiedział autor raportu Nick Maynard. „Dostawcy usług wykrywania i zapobiegania oszustwom płatniczym muszą wbudować bogactwo funkcji weryfikacyjnych i inteligentnie organizować różne rozwiązania w zależności od okoliczności, aby odpowiednio chronić zarówno handlowców, jak i użytkowników.

Sprzedawców i sprzedawców zachęca się do upewnienia się, że ich systemy ochrony przed oszustwami są tak solidne, jak to tylko możliwe, oraz do zapewnienia kombinacji narzędzi weryfikacyjnych, w tym wielu źródeł weryfikacji adresu i uwierzytelniania wieloskładnikowego, aby zapewnić swoim klientom ubezpieczenie.

Raport pojawił się wkrótce po tym, jak badacze bezpieczeństwa Check Point odkryli, że liczba e-maili phishingowych związanych z Amazon wzrosła o 37% miesięcznie, wraz z 1900 nowymi domenami powiązanymi w jakiś sposób z gigantem handlu elektronicznego, z których co najmniej 9,5% uznano za „ryzykowne”.