Ponieważ system Windows XNUMX ma zostać wydany XNUMX października, wciąż wprowadzane są kolejne kolekcje Insider, aby zapewnić naprawianie błędów i wprowadzanie innych ulepszeń. Gdy widzimy, że aplikacje takie jak Paint i Snipping Tool są przeprojektowywane pod kątem nowej aktualizacji, Microsoft udoskonala wersję za pomocą kanałów Insider, aby upewnić się, że jest to istotna aktualizacja w porównaniu z Windows XNUMX. Jednak użytkownicy zgłaszali problemy z wersją dwadzieścia dwa miliony sto siedemdziesiąt sześć, prowadzące do awarii systemu operacyjnego. Podczas gdy normalne jest oczekiwanie problemów z kolekcjami Insider, użytkownicy zgłaszali pewne dziwne błędy w szczególności z tą kolekcją, ale Microsoft jest teraz tego świadomy, a teraz dostępna jest szybka poprawka.
Jak rozwiązywać problemy w 22000.176
Użytkownicy zauważają, że podczas używania paska zadań lub innych części interfejsu przeglądarki zawieszają się lub przestają odpowiadać. Niektórzy zgłaszali również napotkanie tego komunikatu podczas próby uruchomienia aplikacji: „Ten plik nie ma powiązanej aplikacji do wykonania tej czynności. Zainstaluj aplikację lub, jeśli jest już zainstalowana, utwórz powiązanie na stronie Ustawienia domyślne aplikacji. Firma Microsoft zaktualizowała już wpis na blogu, wyjaśniając, że jest to problem po stronie serwera odpowiedzialny za te awarie. Poniższe czynności powinny rozwiązać te problemy, jeśli znajdziesz coś podobnego podczas uaktualniania do kolekcji 22000.176:- Użyj CTRL-ALT-DEL i wybierz, aby otworzyć menedżera zadań.
- Wybierz „Więcej szczegółów” u dołu Menedżera zadań, aby rozwinąć Menedżera zadań.
- Przejdź do „Plik” i wybierz „Uruchom nową pracę”.
- Wpisz „cmd” w polu „Otwórz”.
- Wklej następujące informacje:
- reg quitar OPROGRAMOWANIE HKCU Microsoft Windows CurrentVersion IrisService / f && shutdown -r -t 0
- Naciśnij klawisz Enter, a następnie komputer powinien zostać ponownie uruchomiony. Po ponownym uruchomieniu wszystko powinno działać jak wcześniej.