Jak technologia wpłynie na przyszłość marketingu w 2019 roku

Jak technologia wpłynie na przyszłość marketingu w 2019 roku Marketing jest prawdopodobnie najważniejszym ratunkiem dla każdej firmy; To jest i zawsze było integralną częścią prowadzenia biznesu. Opracowanie najlepszego produktu, jaki kiedykolwiek widział świat, to wspaniała rzecz, ale bez odpowiedniego marketingu produkt może nigdy nie zostać wprowadzony na rynek lub dać tak słabe wyniki, że firma będzie musiała zbankrutować. Wraz z powszechnym przyjęciem technologii w wielu codziennych czynnościach, technologia otworzyła nową granicę dla marketerów, którzy chcą udostępnić swoje produkty docelowym odbiorcom. Marketing cyfrowy, który koncentruje się przede wszystkim na marketingu za pomocą narzędzi technologicznych, nie jest modnym hasłem; Teraz to potwór w świecie marketingu. Prognozy, że do 375 r. marketerzy wydadzą na reklamę cyfrową ponad 2021 miliardów euro, jasno pokazują, że to naprawdę wielka sprawa. Szalona rzeczywistość świata, w którym żyjemy, to prędkość, z jaką ewoluuje technologia. Przenieśliśmy się ze świata, w którym telefony komórkowe były nowością, do świata, w którym nosimy smartfony o większej mocy obliczeniowej niż komputery użyte wcześniej do wysłania pierwszych ludzi na Księżyc. Pytanie o wartości 375 miliardów euro brzmi: w jaki sposób technologia wpłynie na przyszłość marketingu w 2019 roku?

wizerunek marki

Małe i duże firmy znalazły wiele sposobów wykorzystania technologii do wprowadzania na rynek, promowania i zdobywania świadomości swoich marek. Dzięki innowacjom, takim jak elektroniczne billboardy i Internet, markom łatwiej jest teraz optymalizować swoje główne punkty kontaktu, wspierając w ten sposób pozytywne relacje między nimi a docelowymi odbiorcami. Źródło zdjęcia: Shutterstock (Zdjęcie: © Źródło zdjęcia: Jirsak/Shutterstock)

Obsługa klienta

Wykorzystanie technologii do poprawy relacji z klientami wyznacza również ważne punkty w świecie biznesu. W tamtym czasie rozpoznanie potencjalnie szkodliwych sygnałów ostrzegawczych dotyczących obsługi klienta zajęło dużo czasu. Dziś możliwość monitorowania rozmów związanych z marką w czasie rzeczywistym i zajmowania się kwestiami public relations, zanim staną się one pełnymi kontrowersjami, jest ważnym atutem w świecie relacji z klientami. /publiczny

Zwrot informacji

Biorąc pod uwagę ogromne znaczenie interakcji między markami a klientami, natychmiastowe reakcje dodały również technologię. Media takie jak ankiety internetowe, media społecznościowe, udostępnianie wideo na żywo itp. pozwalają markom wiedzieć, które z ich produktów lub usług należy wycofać lub ulepszyć, jeszcze zanim te produkty/usługi zostaną wprowadzone na rynek. sklep. Tego typu interakcja buduje także zaufanie pomiędzy markami a ich klientami, a technologia jest ważnym elementem. (Zdjęcie: © Źródło zdjęcia: TeroVesalainen/Pixabay)

przybyć

Liczba potencjalnych klientów, do których marki mogą dotrzeć dzięki technologii, jest oszałamiająca. Firmy z sektora biznesowego wykorzystują to, próbując zdobyć przewagę konkurencyjną nad swoimi konkurentami. Technologia przejęła kontrolę nad sposobem, w jaki marki wchodzą w interakcję ze swoimi docelowymi odbiorcami, a rok 2019 tylko sprawi, że konkurencja stanie się jeszcze bardziej zacięta. Świat przestał korzystać ze starych mediów, takich jak telewizja, radio i media drukowane, aby dotrzeć do docelowych odbiorców, czyli tam, gdzie dzisiaj są ludzie, którzy korzystają z mediów online. społeczny. W marcu 2019 r. Facebook odnotował 2,380 miliarda użytkowników miesięcznie w porównaniu z 23,2 milionami wyświetleń Roseanne, programu telewizyjnego, który miał najwięcej widzów w 2018 r. Różnica między Dwojgiem jest astronomiczna. Rozsądne jest przyjęcie platformy, na której masz największy możliwy zasięg i znalezienie sposobu na optymalne jej wykorzystanie.

Kategorie modeli technologicznych stosowanych w marketingu.

O ile zastosowanie technologii w marketingu nie ogranicza się do wyżej wymienionych obszarów, o tyle dla marketera tego nowego świata ważniejsi są specjaliści od danych modeli i kategorii technologii. Dzieje się tak dlatego, że współcześni przyszli marketerzy muszą posiadać dogłębną wiedzę na temat rozwijającej się dziedziny, aby odnieść sukces w tej dziedzinie. Przyjrzę się niektórym z poniższych kategorii: Sztuczna inteligencja (AI): Sztuczna inteligencja to rozwój osobisty i poprawa wydajności maszyn w wykonywaniu zadań. Ludzie nie pozostawiają miejsca na błędy lub pozostawiają niewiele miejsca na błędy. Jeśli chodzi o marketing, pomaga to wielu firmom lepiej zrozumieć rodzaj odbiorców, których przyciągają ich produkty. strategie marketingowe poprzez rekomendacje, wyszukiwarki, wyszukiwanie predykcyjne i okno dialogowe. Inteligencja obiektowa (IoT): IoT to sieć urządzeń fizycznych, maszyn cyfrowych i innych obiektów, które umożliwiają płynny transfer danych. w sieci bez żadnej interakcji w czasie rzeczywistym. Poprawi to sposób, w jaki specjaliści ds. marketingu zdobywają wiedzę i zrozumienie swoich klientów. Dane cyfrowe – dla marketerów dane to życie. Firmy wykorzystują informacje o danych, aby dowiedzieć się, co lubią robić użytkownicy, ich gusta i zainteresowania. Może to pomóc firmom opracować plan B, aby uratować niektóre sytuacje. Internet to kopalnia złota dla firm przetwarzających dane, a łatwość gromadzenia, oceniania i wykorzystywania danych do planowania przyszłych kampanii marketingowych jest marzeniem marketerów. Rzeczywistość wirtualna (VR): w 2019 roku pozostanie na czele z pełną gamą nowych, ekscytujących zastosowań praktycznych. Będzie to niewątpliwie rozwiązanie umożliwiające dystrybucję jak największej ilości treści kanałami cyfrowymi i poprawę komfortu użytkowania, niezależnie od kosztów związanych z przyszłym skanowaniem. W świecie marketingu można znaleźć wiele przykładów wyjaśniających, w jaki sposób te modele technologiczne zostały wykorzystane do optymalizacji marketingu. dzwonki. Na przykład kampania Amazon Alexa Lost Your Voice, pierwotnie wyemitowana podczas Super Bowl w 2018 r., wykorzystała moc głosu i obrazu, aby podbić serca ponad 47 milionów widzów, którzy weszli w kontakt z reklamą emitowaną na różnych kanałach tej kampanii. zostało rozdane. Ponadto eBay i Myer nawiązały współpracę, która zaowocowała wprowadzeniem technologii opartej na rzeczywistości wirtualnej, która umożliwia australijskim użytkownikom przeglądanie ponad 12,500 XNUMX produktów przy użyciu technologii rozpoznawania oczu. Cherry Ripe pokazała także, jak wykorzystać przekazane dane do optymalizacji kampanii marketingowych w ramach kampanii reklamowej OOH.

Wpływ technologii na marketing.

Przyciągaj i konwertuj klientów. Gdy reklama jest atrakcyjna, istnieje tendencja do przyciągania i konwertowania większej liczby klientów. Zarówno reklamodawcy, jak i marketerzy wykorzystują VR i AR do opowiadania krótkich historii dla marek i firm; Obie technologie tworzą interaktywne doświadczenia. Zamyka pętlę między drukiem a technologią cyfrową, pomagając firmom przenieść odbiorców do wirtualnej witryny sklepowej, gdzie przenoszą prawdziwy świat w rzeczywistość cyfrową, personalizując wszystko. Poszukiwanie nowych produktów i usług; Wyobraź sobie świat, w którym wszyscy czytają recenzje lub oglądają zdjęcia, zanim je klikną.

Patrząc w przyszłość

W 2019 r. i później sektor przedsiębiorstw będzie nadal koncentrował się na treściach mobilnych i zoptymalizowanych, a liczba użytkowników smartfonów na całym świecie osiągnie ponad 3 miliardy. Jeśli chodzi o handel elektroniczny, firmy muszą zareagować i zoptymalizować swój marketing cyfrowy. Modernizacja połączeń sieci 5G umożliwi szybką realizację transakcji biznesowych i marketingowych. Pojawi się więcej technologii i trendów, dzięki którym właściciele firm będą mogli podejmować lepsze decyzje marketingowe, które pozwolą osiągnąć postępowe, przemyślane cele i poszerzyć bazę konsumentów. Niezależnie od sytuacji, możesz być pewien, że będziemy Cię na bieżąco informować. Guy Sheetrit, dyrektor generalny Over The Top SEO