Indyjskich użytkowników Internetu jest obecnie ponad 500 milionów

Indyjskich użytkowników Internetu jest obecnie ponad 500 milionów

Biorąc pod uwagę dostępność najtańszych na świecie łączy internetowych, z najnowszego raportu Internet and Mobile Association of India (IAMAI) i Nielsen wynika, że ​​na obszarach wiejskich w Indiach aktywnych użytkowników Internetu jest 227 milionów, czyli o 10% więcej niż w Indiach miejskich, czyli około 205 milionów, od listopada 2019 r. Ponadto około 71 milionów dzieci w wieku od 5 do 11 lat łączy się z Internetem za pomocą urządzeń członków rodziny. Tym samym Indie przekroczyły próg 504 mln aktywnych użytkowników Internetu w wieku 5 lat i więcej, co oznacza wzrost o 53 mln z 451 mln w marcu 2019 r. Aktywnych użytkowników Internetu definiuje się jako tych, którzy korzystają z Internetu co najmniej raz w miesiącu.

Ważna historia dotycząca dzisiejszej penetracji Internetu w Indiach: * Po raz pierwszy w Indiach jest więcej użytkowników Internetu w miastach wiejskich niż w miastach * Z 504 milionami aktywnych użytkowników Internetu od 5 lat lub dłużej Ponadto Indie są drugim co do wielkości rynkiem internetowym po Chinach pic.twitter.com/YRHFvGeMGo 6 maja 2020 Liczby te plasują Indie na drugim miejscu wśród użytkowników Internetu, za Chinami, które mają około 850 milionów użytkowników. Stany Zjednoczone mają od 280 do 300 milionów użytkowników i zajmują trzecie miejsce. Jeśli chodzi o penetrację Internetu, Indie wynoszą 40% w porównaniu z ponad 88% w przypadku Stanów Zjednoczonych i 61% w przypadku Chin, co oznacza, że ​​operatorzy telefonii komórkowej w dalszym ciągu mają ogromną bazę użytkowników oczekujących na korzystanie z nich w pomieszczeniach zamkniętych. W raporcie wskazano, że wzrost liczby kobiet korzystających z Internetu wyniósł 21%, podczas gdy mężczyźni stanowili wzrost o 9% między marcem a listopadem ubiegłego roku. Około 26 milionów nowych użytkowników uzyskało dostęp do Internetu, a w nadchodzących latach oczekuje się, że więcej użytkowników będzie pochodzić z głębi kraju. Osiem największych stacji metra odpowiadało za 65% penetracji Internetu w listopadzie 2019 r., w porównaniu z 63% w marcu 2019 r. Niektóre platformy skierowane do kobiet, takie jak POPxo, odnotowały wzrost liczby użytkowników z małych miast i w pięciu lokalnych językach, w tym hindi, marathi i bengalskim. Według firmy App Annie, zajmującej się analizą telefonów z Androidem, podczas blokady największą liczbę użytkowników odnotowały gry mobilne, takie jak PUBG, media społecznościowe, takie jak TikTok i Facebook. Bardzo interesujące były także aplikacje do wideokonferencji, takie jak Zoom, służące do pracy i utrzymywania kontaktu z rodziną. Dziś bardziej niż kiedykolwiek naród jest zmuszony przejść do trybu „online” ze względu na wprowadzone przez rząd środki izolacji i dystansowania społecznego.