Rozbudowany tryb cięcia reżysera Death Stranding to tylko Kojima

Rozbudowany tryb cięcia reżysera Death Stranding to tylko Kojima

Reżyser Hideo Kojima ujawnił „ostateczny” zwiastun Death Stranding Director’s Cut, pokazujący nowy i zaktualizowany rozbudowany tryb gry. Zwiastun, który został w całości uchwycony na wersji Death Stranding na PS5 i zmontowany przez samego Kojimę, zawiera doskonały (w mylącym początku) tryb panoramiczny zaktualizowanej gry. Tryb Wide Cut w Death Stranding Direct polega na dodawaniu czarnych poziomych kinowych pasków na górze i dole ekranu (bez przycinania tych części obrazu), tworząc współczynnik proporcji 21:16 (w czasie XNUMX:XNUMX) i rozciągając boki Obraz. Zasadniczo oznacza to, że gracze zobaczą więcej tła, przeciwników i przedmiotów. Możesz zobaczyć idealny tryb szerokokątny w akcji w nowym zwiastunie poniżej:

Ostrzeżenie: wszystko to jest bardzo Kojima.

Chociaż widzieliśmy już doskonały tryb szerokoekranowy w akcji, w całej odsłonie Death Stranding Director’s Cut, to po raz pierwszy widzieliśmy go właściwie zaprezentowanego i naprawdę wiemy, co to jest. Kiedy po raz pierwszy odkryto rozszerzony tryb doskonały wraz z ogłoszeniem wersji reżyserskiej Death Stranding, było pewne zamieszanie co do tego, czym tak naprawdę jest. A pismo Sony też nie było obecne. Blog PS twierdził, że gracze mogą „wybierać między 2 trybami obrazu: tryb Performance Perfect z ulepszonym 4K i do 60 FPS lub tryb Fidelity Native 4K Perfect, oba z obsługą ultraszerokiego i HDR”. Doprowadziło to do przekonania, że ​​​​Death Stranding Director’s Cut będzie obsługiwał ultraszerokie monitory, co, jeśli to prawda, sugerowałoby, że samo PS5 mogłoby skorzystać z ultraszerokiego wsparcia. Jednak tak nie jest. Rzecznik Sony powiedział serwisowi TechRadar w zeszłym miesiącu: „Death Stranding Director's Cut oferuje tryb szerokoekranowy do ultraszerokiej rozgrywki, wykorzystujący standardowe proporcje konsoli 16:21 do wyświetlania rozgrywki. W formacie letterbox odpowiednik formatu XNUMX: dziewięć”. Nie jest szczególnie zaskakujące, że Director's Cut nie obsługuje monitorów ultrawide. Jeszcze mniej zaskakujące jest zamieszanie. Hideo Kojima jest znany jako artystyczna tajemnica. Po pierwszym ujawnieniu nikt tak naprawdę nie wiedział, o co chodzi w Death Stranding: coś o dzieciach, czarnej smole i porodzie? W związku z tym zrozumiałe jest, że następne ujawnienie Kojimy byłoby otoczone pewnym stopniem zagadek dotyczących jego postów, tylko po to, by odkryć, że rezultatem jest kolejna filmowa funkcja z rzutem kanapką, zagadka gier. Kochaj go lub nienawidź, Kojima z pewnością ma sposób, abyśmy rozmawiali o Death Stranding. Dzisiejsze najlepsze oferty menedżera Death Stranding