IBM Think: W jaki sposób sztuczna inteligencja może sprawić, że duże wirtualne wydarzenia będą lepsze niż alternatywy na żywo

IBM Think: W jaki sposób sztuczna inteligencja może sprawić, że duże wirtualne wydarzenia będą lepsze niż alternatywy na żywo
            Divulgación: la mayoría de los proveedores mencionados son clientes del autor.
IBM Think, kultowe (a teraz cyfrowe) coroczne wydarzenie dla klientów firmy, odbyło się w tym tygodniu i po raz kolejny przypomniano, w jaki sposób firmy takie jak IBM z własnymi umiejętnościami wideo i studiami robią te rzeczy lepiej niż te, które tego nie robią. Wszyscy się powtarzali, nawet najwyżsi przywódcy; inscenizacja była jakością transmisji, kąty kamery i dźwięk dawały poczucie rywalizacji. Poczucie rywalizacji z imprezy wydaje się przenosić na markę firmy, pozytywnie wpływając na perspektywy sprzedaży i wycenę. IBM omówił dwie inicjatywy związane ze sztuczną inteligencją (AI), które mogłyby rozwiązać powtarzający się problem z tymi zdarzeniami, związany z osobistym zaangażowaniem i optymalizacją planu. A to może pomóc skierować ludzi do treści, zarówno w trakcie, jak i po wydarzeniu, co nie dzieje się teraz. Inicjatywy są związane z konwersacyjną sztuczną inteligencją i asystentem Watsona.

Dwa problemy wielkich wydarzeń

Odbyły się duże demonstracje firm, takich jak Nvidia, wykorzystujących swoje możliwości graficzne do budowy, a następnie dekonstrukcji sceny dla przemówienia dyrektora generalnego, podczas gdy firma Dell zaprezentowała szeroką gamę sesji na szerokie tematy, takie jak równowaga między pracą a życiem prywatnym, firmy Microsoft i IBM. wykorzystanie wysokiej jakości zasobów wewnętrznych do stworzenia wydarzenia. Ale są też pytania oczekujące. Dwa problemy, które wydają się powracać, to zaangażowanie indywidualne, kiedy ludzie czują, że ktoś w firmie troszczy się o to, co myślą, oraz ustalanie planu działania. I, z wyjątkiem wydarzenia Nvidii, był rażący brak poprawek. Z pewnością niektóre firmy posiadają produkty, które nie nadają się do organizacji imprezy. Jednak w przypadku firm, które tworzą stacje robocze, serwery multimediów, rozwiązania do sal konferencyjnych i narzędzia graficzne, ich produkty mogą i powinny ulepszyć Twoje wydarzenia. Narzędzia AI, które IBM powinien był wprowadzić, to te, o których wspomniałem powyżej, ponieważ jeśli ludzie z powodzeniem z nich korzystają, są bardziej skłonni do ich zakupu w przyszłości.

konwersacyjna sztuczna inteligencja

IBM dysponuje jedną z najbardziej niezawodnych platform konwersacyjnej sztucznej inteligencji na rynku. Większość z nas ma głośniki i mikrofony, których używamy na spotkaniach Teams, WebEx i Zoom, co ułatwia dołączenie do procesu, który w tym przypadku IBM umożliwia wykorzystanie sztucznej inteligencji. Rozmowa w celu stworzenia spersonalizowanego programu wydarzeń. Zarówno dzięki doświadczeniu, jak i dzięki kwestionariuszowi rejestracyjnemu, IBM wie dużo o uczestnikach i może to wykorzystać do wstępnego wypełnienia wstępnego programu. Użytkownik może następnie zaangażować konwersacyjną sztuczną inteligencję, aby poradzić sobie z konfliktami, pominąć istniejące wcześniej wydarzenia w kalendarzu, a nawet zaplanować czas po zdarzeniu, aby wyświetlić treści, które mogły zostać pominięte. To nie tylko pozwala użytkownikowi zobaczyć, w jaki sposób może zastosować sztuczną inteligencję we własnych interakcjach z klientami, ale także w jaki sposób może, na dużą skalę, umożliwić im interakcję międzyludzką z klientami bez użycia człowieka. A prasowi uczestnicy i analitycy, zakładając, że AI działa dobrze, mogliby mówić o tym z doświadczenia, które ma o wiele większą moc niż samo mówienie o tym w abstrakcji.

Czarodziej Watsona

Ta technologia pojawiła się, gdy podczas panelu mówiłem o korzystaniu z Watson Assistant, aby pomóc uczniom w karierze. Jeden z pozostałych panelistów opisał swoje doświadczenia z Apple Siri i faktycznie nazwał mnie idiotą w swoim końcowym komentarzu (co wydało mi się nudne). Ale jego wrażenie na temat asystentów cyfrowych, podobnie jak większość z nas, wynika z używania wersji Apple, Google i Microsoft, a nie Watsona, który jest zupełnie inną bestią. Kiedyś miałem nadzieję, że sojusz Apple/IBM zaowocuje zapleczem Watsona dla Siri, dzięki któremu Siri stanie się prawdziwym cyfrowym asystentem, a nie branżowym żartem. Większość z nas korzysta z asystentów innych niż sztuczna inteligencja; to narzędzia zamiany tekstu na mowę, które łączą się z wyszukiwarkami za pomocą skryptów głosowych. Sam często używam Amazon Echo, ale to też nie jest w klasie Watsona. Watson to prawdziwa sztuczna inteligencja, która otrzymuje odpowiedź na podstawie informacji, które została przeszkolona w zakresie analizowania, dzięki czemu jest czymś więcej niż tylko werbalnym interfejsem do wyszukiwania w sieci. Jednym z częstych problemów, zwłaszcza tych, którzy zadają dużo pytań, jest szybkie uzyskiwanie odpowiedzi. Czasami otrzymuję odpowiedzi w czasie rzeczywistym; przez większość czasu jestem ignorowany lub zanim otrzymuję odpowiedź, dni lub tygodnie później, straciłem zainteresowanie pytaniem. Pomyśl o odbiorcach: niektórzy z nich to kadra kierownicza najwyższego szczebla i decydenci. Ignorowanie ich pytań lub nieodpowiadanie na nie szybko z pewnością pogorszy relacje z tymi przywódcami.

Koperta

Z biegiem czasu wydarzenia cyfrowe na dużą skalę znacznie się poprawiły, ale zaangażowanie nadal cierpi. IBM ma dwie technologie, które mogą ulepszyć twoje własne wydarzenia i wydają się szczególnie zdolne do poprawy doświadczenia uczestników. Konwersacyjna sztuczna inteligencja może być wykorzystana do lepszego angażowania odbiorców, optymalizacji ich czasu i zapewnienia, że ​​uczestniczą w najbardziej odpowiednich sesjach, w trakcie lub po wydarzeniu. Watson Assistant może przejąć podstawowe zadanie odpowiadania na pytania osób, które nie otrzymują odpowiedzi osobiście, zapewniając uczestnikom bardziej pozytywne wrażenia. Ostatecznie IBM jest jedną z niewielu firm, które mogą sprawić, że wirtualne wydarzenia będą o wiele bardziej przydatne i produktywne niż obecnie, a także znacznie lepsze niż niezwykle kosztowne wydarzenia osobiste, których większość z nas chciałaby uniknąć w przyszłości.
<p>Copyright © 2021 IDG Communications, Inc.</p>