Twórca Hellblade 2, Ninja Theory, opublikował nowy dziennik wideo prezentujący technologię napędzającą nadchodzący eksperymentalny horror, Project: Mara. A efekty są po prostu niesamowite. Projekt: Mara rozgrywa się w prawdziwym mieszkaniu, które zostało pieczołowicie odtworzone z oszałamiającymi szczegółami. Nowa technologia zespołu koncentruje się na uchwyceniu najdrobniejszych szczegółów w celu zwiększenia realizmu gry, takich jak włączenie kurzu i kłaczków nagromadzonych na podłodze oraz niemal idealne odwzorowanie kolorów dla każdego obiektu. Ninja Theory stworzyło domowej roboty skaner, który pozwolił im wziąć materiały takie jak skóra i umieścić je w grze z niesamowitym realizmem. Naprawdę trudno jest odróżnić przedmiot w grze od rzeczywistego przedmiotu, jak pokazano na poniższym zwiastunie. Chociaż nie pokazano rozgrywki w Project: Mara, Ninja Theory wcześniej drażniło, że gra będzie eksplorować opowiadanie historii za pomocą remake'u, tak jak zrobił to Hellblade i jak próbował użyć dźwięku obuusznego. odtworzyć skutki psychozy. Brytyjskie studio powiedziało, że Project: Mara skupi się na „okropnościach umysłu w możliwie najdokładniejszy i realistyczny sposób”. Nie ujawniono jeszcze formatu Project: Mara, ale spodziewamy się go zobaczyć na Xbox Series S/X i PC, kiedy zostanie uruchomiony.