Gra Amazon's Crucible zostaje zatrzymana: pozostanie w fazie przedsezonowej

Gra Amazon's Crucible zostaje zatrzymana: pozostanie w fazie przedsezonowej

W obliczu niskich ocen i ogólnego braku akceptacji Amazon zawiesił grę Crucible, sugerując, że pozostanie ona w fazie przedsezonowej do czasu uwzględnienia wszystkich skarg krytyków i uwzględnienia funkcji. Zaczęło się od usunięcia dwóch z trzech trybów Crucible zaledwie trzy tygodnie po premierze gry 20 marca. Gra zebrała w dużej mierze średnie recenzje i oceny, przy czym GameSpot przyznał jej ocenę 5/10, a PC Gamer przyznał jej jeszcze niższą ocenę 48%. W notatce zamieszczonej na stronie PlayCrucible twórcy stwierdzili, że są zadowoleni z reakcji na założenia gry, ale byli też świadomi opinii na temat pewnych funkcji, które powinny zostać dodane w pierwszej kolejności, takich jak czat głosowy. „Zgadzamy się i pozostaniemy w przedsezonie, dopóki te funkcje i dopracowanie nie znajdą się w Crucible. Wykorzystamy również czas przedsezonowy jako okazję do zagrania w grach w Tyglu, które najbardziej podobają się wam, naszej społeczności” – mówi notatka. Relentless Studios, które opracowało grę, również stwierdziło, że programiści radykalnie poprawią skupienie się na Crucible. Usunąłbym tryby Alpha Hunters i Command i pozostawił tylko tryb Heart of the Hives. „Społeczność w niesamowity sposób zjednoczyła się wokół Heart of the Hives. W przyszłości dołożymy wszelkich starań, aby Heart of the Hives i co możemy zrobić, aby ten tryb błyszczał. Skupienie się na jednym trybie pozwala nam udoskonalić podstawowy projekt systemu bez kompromisów, które musieliśmy poczynić, aby obsługiwać trzy tryby gry” – powiedział Colin Johanson w aktualizacji, w której udostępniono również plan działania dla programistów.

Podejście dwufazowe.

Zmiana ta miałaby zostać dokonana w dwóch fazach, przy czym pierwsza „kompilacja i iteracja” skupiałaby się na drobiazgowych aspektach dodawania niezbędnej funkcjonalności. Dodatkowo testerzy szukali także większego systemu pingowania, możliwej minikarty i systemu poddania się, a także możliwości radzenia sobie z nieaktywnymi graczami w grze wieloosobowej. Jeśli chodzi o drugą fazę, skupiłaby się ona na dopracowaniu gry w celu poprawy ogólnych wrażeń, a także zapewnieniu dodatkowych systemów i ulepszeń. Może to obejmować dostosowanie kart do trybu Heart of Hives, lepsze funkcje społecznościowe i ulepszone stworzenia. Crucible, którego premiera odbyła się 20 maja, to zespołowa gra akcji, która może rywalizować z Fortnite i Apex Legends. Rozgrywka w Crucible opiera się na wyborach dokonywanych przez graczy w trakcie gry.