Google zostało dotknięte pozwem zbiorowym, w którym zarzuca się, że Google Stadia „rażąco przesadził” z jakością swojej usługi przesyłania strumieniowego. Pozew o naruszenie umowy, który został złożony w październiku 2020 r. w Nowym Jorku, mówi, że Google „złożył fałszywe i wprowadzające w błąd twierdzenia dotyczące jakości transmisji strumieniowej usługi Stadia w celu generowania zwiększonych przychodów dla działu Google”. prawa ochrony konsumentów. Zgłoszenie kwestionuje również Bungie i id Software za to, co nazywają „nieuczciwymi i oszukańczymi praktykami handlowymi dotyczącymi jakości wyświetlania i rozdzielczości gier wideo dystrybuowanych przez Google Stadia”. Ponadto twierdzi, że Google celowo usunął tweet, w którym napisano, że w Red Dead Redemption 2 można grać w rozdzielczości 4K/60 klatek na sekundę, nawet jeśli gracz nie ma szybkiego połączenia z Internetem, stwierdzając, że „Google zrozumiał, że celowo wprowadza konsumentów w błąd i chciał, aby na pewno nie było żadnych bezpośrednich fałszywych oświadczeń ze strony Google dotyczących usługi Stadia. ”Dzięki działaniom Google w Stanach Zjednoczonych i na całym świecie pojawiły się setki, jeśli nie tysiące artykułów i raportów, które zawierają wprowadzające w błąd oświadczenia Google, na temat których konsumenci dokonują decyzje zakupowe” – czytamy w pozwie. „Google nie zrobiło nic, aby poprawić fałszywe informacje dotyczące mocy i rozdzielczości gier dostępnych na Stadia i nie ujawnia konsumentom w sklepie Google Stadia rozdzielczości każdej gry dostępnej do kupienia”.