Google dostosowuje swoje wyniki wyszukiwania, aby pokazać Ci większą różnorodność

Google dostosowuje swoje wyniki wyszukiwania, aby pokazać Ci większą różnorodność

W najbardziej znanej wyszukiwarce na świecie trwają inne zmiany: Google twierdzi, że podejmuje kroki, aby zapobiec wyświetlaniu wielu reklam z tej samej witryny w wynikach. Ulepszenie ma na celu „zapewnienie większej różnorodności witryn w naszych wynikach”, powiedział Google, a opinie użytkowników na ten temat są jednym z głównych powodów nowego podejścia. Jednak typ wyświetlanych wyników będzie się różnił w zależności od zapytania. W niektórych sytuacjach Google mówi, że będzie nadal wyświetlać wiele wyników z tego samego miejsca, jeśli są one „szczególnie związane” z tym, czego szukasz. Jednak na ogół nie zobaczysz więcej niż dwóch reklam tej samej witryny w pierwszych wynikach wyszukiwania Google. Zmiana dzieje się teraz.

Bez zmian w rankingu

Według Danny'ego Sullivana z Google, zmiana nie wpłynie na ranking witryny Google, czyli liczbę wyników wyświetlanych dla danej strony. Google nieustannie zmienia sposób, w jaki pozycjonuje i wyświetla strony w sieci – w tym miesiącu trwa kolejna duża aktualizacja jego podstawowych algorytmów, chociaż ta zmiana wydaje się być inna. Jedną z nowszych funkcji dodanych do funkcji wyszukiwarki jest możliwość zamawiania dań na wynos z pomocą różnych partnerów zewnętrznych, chociaż ta opcja jest dostępna tylko w niektórych miastach w Stanach Zjednoczonych. DOŁĄCZYŁ. Niezależnie od tego, czy szukasz jedzenia, informacji o celebrytach czy samouczków technicznych w Google, wkrótce powinieneś zacząć dostrzegać większą różnorodność na wyświetlanej liście wyników. Przez Gizmodo