Ghost of Tsushima: data premiery, zwiastuny i aktualności.

Ghost of Tsushima: data premiery, zwiastuny i aktualności.
Ghost of Tsushima, po raz pierwszy ogłoszony podczas Paris Games Week 2017, to nowy adres IP Sucker Punch, który będzie dostępny wyłącznie na PlayStation 4. Chociaż Sucker Punch jest powszechnie znany z gier inFamous, deweloper znacznie odchodzi od formuły inFamous. . Ghost of Tsushima będzie historyczną przygodą w otwartym świecie, która zabierze graczy z powrotem do feudalnej Japonii. Brzmi jak coś w twoim stylu? To na razie wszystko, co wiemy o grze. (Aktualizacja: Sucker Punch opublikował listę postów dla autora narracji, czytaj dalej, aby dowiedzieć się, co to może oznaczać dla postępów Ghost of Tsushima).

Przejdź do polowania

Data premiery Ghost of Tsushima

Choć wiemy, że prace nad Ghost of Tsushima trwają i widzieliśmy kilka materiałów z rozgrywki, nie podano jeszcze daty premiery. Wiadomości o Ghost of Tsushima były dość skąpe od czasu premiery na targach E3 w 2018 r., ale ogłoszenie o pracę dla autora narracji (za pośrednictwem Gamasutry) z kwietnia 2019 r. sugeruje, że rozwój N&E nie jest tak zaawansowany, jak oczekiwano, a data premiery gry może nadal być jakiś czas temu. Ponieważ Sony wzbudza szum dotyczący nowej generacji, powinieneś się zastanawiać, czy Ghost of Tsushima może być wersją na PS5.

Zwiastuny Ghost of Tsushima.

PlayStation pokazało nam więcej Ghost of Tsushima niż kiedykolwiek wcześniej podczas konferencji E3 2018 z nową długą grą wideo. Zwiastun pokazuje rozległy otwarty świat, który wygląda prawie jak obraz z rosnącą nastrojową ścieżką dźwiękową. Widzimy, jak nasi samurajowie rzucają wyzwanie najeźdźcom Mongołów w stylu walki przypominającym Assassin’s Creed. Ale oprócz bezpośrednich, bezpośrednich walk nacisk zostanie położony na skradanie się, a gracze będą wykorzystywać efekt zaskoczenia, aby nie dać się przytłoczyć liczbom. Spójrz na pierwszy zwiastun gry poniżej: Wcześniej widzieliśmy zapowiedzi zwiastuna opublikowane podczas Paris Games Week. Mimo że została uchwycona w silniku gry, nie posiada wielu funkcji rozgrywki. Pokazuje jednak świat gry, w który będziemy grać i jasne jest, że Sucker Punch dąży do imponującej estetyki. Możesz zobaczyć na własne oczy poniżej: Nie skupia się na rozgrywce ani rozgrywce, ale zorganizował również panel informacyjny na temat PSX z różnymi członkami zespołu tworzącego grę. Więcej informacji na temat powyższego zwiastuna i typu przeprowadzonego wyszukiwania znajduje się poniżej.

Nowości i funkcje

Oferty pracy Po bardzo małej ilości wiadomości przez długi czas, w kwietniu 2019 Sucker Punch opublikował ofertę pracy dla pisarza narracji w ich zespole Ghost of Tsushima. To ogłoszenie nie uspokoiło szczególnie fanów, którzy uważali, że rozwój gry jest dość zaawansowany i sugeruje, że jakakolwiek data premiery lub inne wiadomości mogą być nieco odległe. Lista stanowisk (za pośrednictwem Gamasutry) wymaga od kandydatów gotowości do „napisania wysokiej jakości dialogów” i wniesienia pomysłów do innych obszarów narracyjnych gry. Wskazuje jednak również, że wnioskodawca musi być w stanie pisać w „napiętych terminach”, co może oznaczać, że rozwój postępuje szybko i że Sucker Punch może spróbować wzmocnić swój obecny zespół nowym członkiem zdolnym do tworzenia więzi Sortowanie wszystkich aspektów narracyjnych drugorzędne. . Dopóki Sucker Punch się nie dowie, oczywiście, to wszystko jest tylko przypuszczeniem. Głównym bohaterem jest Jin Sakai, ale nie jest sam. Ghost of Tsushima koncentruje się wokół samuraja Jin Sakai, ale zgromadzisz także sojuszników, takich jak łucznik Masako (którego być może pamiętasz ze zwiastuna). Będzie w feudalnej Japonii. Jak ujawniono w zwiastunie gry, akcja Ghost of Tsushima będzie miała miejsce w XIII-wiecznej Japonii, w czasie najazdów mongolskich. W 1274 roku Mongołowie po raz pierwszy zatrzymali się na wyspie Cuszima. Grasz jako Jin, jeden z ostatnich samurajów na zdewastowanej wyspie, zdecydowany zakończyć inwazję i odeprzeć Mongołów, pomimo przeszkód stojących mu na drodze. Dyrektor artystyczny gry, Jason Connell, powiedział na niedawnej planszy PSX, że zespół przyjął podejście „inspirowane grą”, ramy, które służą jako „punkt startowy” dla całkowicie oryginalnej historii.

Będzie otwarty świat i będziesz grał w trzeciej osobie. Chociaż bardzo różni się od poprzednich gier Sucker Punch, Ghost of Tsushima będzie przypominać inFamous z perspektywą trzeciej osoby; Tym razem gracze wcielą się w samuraja imieniem Jin. Gra będzie miała ogromny otwarty świat. Dokładniej, miejscem akcji będzie duża wyspa Tsushima, położona u wybrzeży Japonii. Tsushima to geograficznie zróżnicowane miejsce, a zwiastun gry pokazuje, że gracze będą mogli podróżować od bujnych lasów po surowe góry i miasta pełne ciekawych postaci. Sądząc po materiale filmowym w zwiastunie, wydaje się prawdopodobne, że gracz będzie przemierzał większość terenów wiejskich na koniu. Gameplay Do tej pory mieliśmy bardzo mało doświadczenia z grą, ale biorąc pod uwagę kontekst i ogólne ustawienie, może być interesująca. Granie samurajem bez zaskoczenia oznacza, że ​​będą elementy akcji i skradania się, ale wydaje się, że są plany pomieszania formuły. Na przykład samuraj, którego weźmie gracz, jest jednym z ostatnich tego rodzaju. Konieczna jest zatem rezygnacja z tradycyjnej taktyki samurajów i wypracowanie nowej metody walki zwanej „Drogą Ducha”.

Chociaż nie wiemy, czym tak naprawdę jest Path of the Ghost, interesuje nas to, ponieważ jest to zupełnie nowa metoda walki, wymuszona faktem, że jest tylko jeden samuraj przeciwko całej armii. . Wszystko to każe sądzić, że nacisk zostanie położony na taktyczne skradanie się i wykorzystanie wzmocnionych mocy (być może nieco nadprzyrodzonych). Zgodnie z opisem gry w nowozelandzkim PlayStation Store, gracze wbudują legendę o „duchu” w opowieść „inspirowaną klasycznymi opowieściami o samurajach”. Nie zabraknie asortymentu broni. Oczywiście broń będzie odgrywać kluczową rolę w tej grze, a karawana pokazuje, że będzie dużo różnorodności. Oprócz tradycyjnych samurajskich katan, widzieliśmy również długie łuki, opancerzone konie i dużo ognia.

< p class="bordeaux-image-check"> Złoczyńca będzie interesujący. Oprócz intrygującego bohatera spodziewamy się również czarnego charakteru. Gracz zmierzy się z imperium mongolskim, znanym z zaawansowanych umiejętności konnych i łuczniczych, a także zaciekłości. Przywódca tej armii będzie głównym wrogiem gracza, a Sucker Punch opisał tego ostatniego jako „niewygodnie rozsądnego zabójcę”. Nie wiemy, jak to zamanifestuje się w grze, ale sugeruje wciągającą historię i dynamicznego bohatera/złoczyńcę. Mamy nadzieję, że dowiemy się więcej o Ghost of Tsushima podczas PlayStation Experience na początku grudnia. Zaglądaj tutaj, aby uzyskać więcej aktualizacji! Mógł użyć japońskiego dialogu. W niedawnej dyskusji na temat PSX Nate Fox, dyrektor kreatywny gry, zapytał widzów, czy byliby zainteresowani zagraniem z japońskimi dialogami. Po aplauzie, którego nie można było pomylić z niczym więcej niż potwierdzeniem, powiedział: „Zauważyłem, dziękuję”. Chociaż to niczego nie potwierdza, sugeruje, że Ghost of Tsushima może równie dobrze pójść drogą gier takich jak Nier: Automata z pełnym japońskim dialogiem z angielskimi napisami. Z pewnością uzupełniłoby to wysiłki zespołu programistów, który wyraźnie podjął się wyjazdów badawczych i zasięgnięcia porady ekspertów w sprawie autentyczności kulturowej.