Funkcja natychmiastowego przesyłania na PS5, teraz najwyraźniej nazywana Działaniami, została omówiona w usuniętym poście dotyczącym nadchodzącej gry wyścigowej. W podglądzie Gamereactor dla WRC 9 otrzymaliśmy coś, co wydaje się być dalszym wyjaśnieniem (i najwyraźniej oficjalną nazwą) zdolności PS5 do natychmiastowego ładowania graczy do niektórych części gier, które posiadają. Działania, zgodnie z przechwyconym fragmentem artykułu, zapewniają „natychmiastowe głębokie łącze do określonych ras bezpośrednio z menu konsoli” dla tej konkretnej gry na PS5. Gematsu zarchiwizował artykuł i zamieścił na Twitterze odpowiedni akapit:
Artykuł zapowiadający Gamereactor dotyczący WRC 9 wspomina o niezapowiedzianej funkcji #PS5. Artykuł był tutaj, ale został przeniesiony do trybu offline: https://t.co/BIKFZEAhnLArchive: https://t.co/zVtjk94ux0 pic.twitter.com/5VdNwyEPpQ 28 lipca 2020 r. To nie pierwszy raz, kiedy Sony użyło słowo „aktywności”, aby opisać pojęcie natychmiastowego ładowania w części gry na PS5, chociaż zostało już wspomniane powyżej. Wracając do jednego z zeszłorocznych artykułów Wired na temat sprzętu PS5 (jak zauważył Eurogamer), główny architekt Sony, Mark Cerny, miał to do powiedzenia. „Chociaż rozpoczęcie gry będzie dość szybkie, nie chcemy, aby gracz musiał zaczynać grę, zobaczyć, co się stanie, rozpocząć grę, zobaczyć, co się stanie” – powiedział Cerny. „Serwery gier wieloosobowych zapewnią konsoli wszystkie dostępne działania w czasie rzeczywistym. Gry dla jednego gracza będą dostarczać informacji, takich jak zadania, które możesz wykonać i nagrody, które możesz otrzymać za ich ukończenie, a wszystkie te opcje będą widoczne w interfejsie użytkownika . Jako gracz wskakujesz w to, co chcesz”. Nazwa działalności wydaje się zatem nowa, choć z artykułu nie wynika jasno, czy źródłem tytułu byli twórcy WRC 9 czy Sony.