FIFA Ultimate Team nie ma „skryptu” – możesz być kiepski w grze

FIFA Ultimate Team nie ma „skryptu” – możesz być kiepski w grze
Od lat EA jest oskarżane o dodawanie „drapieżnych skryptów” do swoich corocznych gier sportowych, takich jak FIFA 21, Madden 21 i NHL 21, co doprowadziło do pozwu zbiorowego przeciwko firmie w listopadzie 2020 r. Jednak po tym, jak EA rzekomo opublikowało „szczegółowe informacji technicznych i możliwości rozmowy z naszymi inżynierami” powodom, pozew zbiorowy został wycofany. To skłoniło EA do ponownego stwierdzenia, że ​​nie używa takiej technologii w swoich grach sportowych, takich jak FIFA 21. Dla tych, którzy nie wiedzą, pisanie skryptów to proces, w którym gra jest manipulowana przez algorytm w grze. uczynić grę trudniejszą, jeśli wygrasz, lub łatwiejszą, jeśli przegrasz. Jest to technika często stosowana w grach wideo, na przykład w Mario Kart procesor „podskakuje” za tobą na wyższych poziomach trudności, aby zachować ciekawość. Problemem, który napotkali gracze z EA, jest jednak wskazówka, że ​​​​skrypty były obecne w ich drabinkowym trybie mikrotransakcji, FIFA Ultimate Team. Gracze oskarżyli wydawcę o manipulowanie grą w taki sposób, aby zachęcić ich do dalszych zakupów w grze, co oczywiście byłoby wątpliwą praktyką, gdyby było prawdą.

spór DDA

EA przyjrzało się bliżej swojej zastrzeżonej funkcji „Dynamic Difficulty Adjustment” (DDA), ale wydawca potwierdził, że chociaż posiada patent na technologię DDA, nigdy nie jest ona wykorzystywana w grach sportowych. EA złożyło następujące oświadczenie na swojej stronie internetowej, w którym obiecało nigdy nie używać dynamicznego dostosowywania trudności w FIFA Ultimate Team. „Zapewnienie, że gra jest uczciwa, jest niezbędne dla nas wszystkich w EA i staraliśmy się jak najdokładniej wyjaśnić, że to zobowiązanie dotyczy zarówno nas, jak i naszych graczy” — powiedział EA. „Publicznie oświadczyliśmy, że nie używamy żadnego skryptu ani „Dynamic Difficulty Adjustment” (DDA) ani niczego podobnego, co automatycznie dostosowuje trudność gry w meczach FIFA, Madden i NHL Ultimate Team”. W oświadczeniu czytamy dalej: „Nie użylibyśmy technologii DDA, aby dać graczom przewagę lub niekorzyść w trybach online dla wielu graczy w żadnej z naszych gier i absolutnie nie mamy jej w FIFA, Madden ani NHL”. Okazuje się więc, że jeśli przegrasz grę FIFA Ultimate Team, EA może nie być winna. Może to twoje własne umiejętności piłkarskie, których brakuje. Nie... to nie może być. Dzisiejsze najlepsze oferty FIFA 21