FCC nakłada grzywny na amerykańskich przewoźników za nieudane połączenia z numerem 911

FCC nakłada grzywny na amerykańskich przewoźników za nieudane połączenia z numerem 911

Czterech operatorów z USA zgodziło się zapłacić łącznie 6 mln euro za rozwiązanie dochodzeń w sprawie przestrzegania przez nich zasad niezawodności połączeń alarmowych podczas przerw w sieci we wrześniu 2020 r.

Amerykańska Federalna Komisja Łączności (FCC) stwierdziła, że ​​AT&T, Intrado, Lumen (znany jako CenturyLink podczas awarii) i Verizon naruszyły zasady wykonywania połączeń pod numer 911, podczas gdy niektóre zawiodły. Nie przestrzegali również właściwego procesu powiadamiania call center. dotkniętych przerwą.

FCC wymaga od przewoźników powiadamiania władz o wszelkich przerwach, które trwają dłużej niż pół godziny.

Grzywny FCC 911

Lumen zapłaci ponad połowę całkowitej kwoty, wydając 3.8 miliona euro, podczas gdy Intrado zapłaci 1.75 miliona euro, AT&T 460,000 274,000 euro i Verizon XNUMX XNUMX euro. FCC dodała, że ​​wszyscy przedstawią nowe plany zgodności wraz z odpowiednimi karami.

„Prawdopodobnie najważniejszym telefonem, jaki kiedykolwiek wykonałem, był telefon pod numer 911” — powiedziała Jessica Rosenworcel, przewodnicząca FCC. „Przerwy w dostawie prądu w słoneczny dzień mogą być szczególnie niepokojące, ponieważ zdarzają się, gdy społeczeństwo i centra obsługi telefonicznej 911 najmniej się ich spodziewają. Istotne jest, aby firmy telekomunikacyjne unikały takich przerw w działaniu w jak największym stopniu i zapewniały szybkie i wystarczające powiadamianie centrów telefonicznych 911, gdy wystąpią. "

FCC nałożyła w listopadzie grzywnę na innego amerykańskiego przewoźnika, T-Mobile, w wysokości 19.5 miliona euro za awarię 911, która trwała ponad 12 godzin i wpłynęła na ponad 20,000 2020 połączeń latem XNUMX roku.

Na początku tego miesiąca pojawiła się wiadomość, że niektóre smartfony z Androidem nie mogły zadzwonić pod numer 911 z powodu błędu w Microsoft Teams, który został już rozwiązany.