Ekspansja Netflixa w grach rozpocznie się od urządzeń mobilnych

Ekspansja Netflixa w grach rozpocznie się od urządzeń mobilnych

Po raporcie z zeszłego tygodnia, że ​​Netflix dodaje gry wideo do swojej listy, gigant transmisji strumieniowej potwierdził teraz przejście na gry w swoim raporcie o zarobkach za drugi kwartał 2021 r., Oferując kilka szczegółów na temat tego, co możemy zrobić dalej. Czekaj w trakcie. Powołując się na wcześniejsze wysiłki w zakresie treści interaktywnych, takich jak Black Mirror Bandersnatch i inspirowane stylem retro gry Stranger Things, Netflix twierdzi, że jest teraz na „wczesnym etapie ekspansji na gry”, stwierdzając: „Postrzegamy gry jako kolejną nową kategorię treści dla nas , podobnie jak nasza ekspansja na oryginalne filmy fabularne, animacje i programy telewizyjne bez scenariusza”. Według Netflixa abonenci będą mieli dostęp do jego oferty gier „bez dodatkowych kosztów, podobnych do filmów i seriali”. Jeśli chodzi o to, dlaczego Netflix chce wskoczyć do gry, list do akcjonariuszy wyjaśnił po prostu, że „biorąc pod uwagę, że jesteśmy prawie dekadą w dążeniu do oryginalnych programów, uważamy, że nadszedł czas, aby to zrobić. Dowiedz się więcej o tym, jak nasi członkowie cieszą się grami. "

Jak Netflix może zrewolucjonizować gry mobilne

Jak ujawniono w towarzyszącym wywiadzie wideo na temat wyników drugiego kwartału 2021 r., dyrektor operacyjny Netflix i dyrektor operacyjny Greg Peters wyjaśnili, że firma „skoncentruje się przede wszystkim na grach mobilnych” i że „będzie to wieloletni wysiłek, który zaczniemy stosunkowo”. mały. Peters mówi, że Netflix planuje skupić się na swoich oryginalnych adresach IP, aby odróżnić się od tego, co oferują wszyscy inni. „Tworzymy te niesamowite światy, niesamowite historie i postacie, i wiemy, że fani tych historii chcą kopać głębiej, Peters powiedział. Jedną rzeczą, o którą gracze nie muszą się martwić, są reklamy. Peters wyjaśnia: „Wierzymy również, że nasz model subskrypcji zapewnia możliwość skupienia się na zestawie gier, które obecnie nie mają dominujących modeli monetyzacji w grach . . Kontynuował: „Nie musimy myśleć o reklamach, nie musimy myśleć o zakupach w grze lub innych monetyzacjach, nie musimy myśleć o kupowaniu tytułów, naprawdę mogliśmy robić na filmach i po stronie serii, co jest naprawdę uczciwe, hiper laser koncentruje się na dostarczaniu najbardziej rozrywkowych wrażeń w grach, jakie możemy”. „Odkryliśmy, że wielu twórcom gier naprawdę podoba się ta koncepcja i to podejście oraz pomysł, aby móc włożyć całą swoją kreatywną energię w świetną rozgrywkę i nie martwić się o inne kwestie, które zwykle trzeba wymieniać . z. po prostu twórz fajne gry.

Długoterminowe gry Netflix

Jeśli chodzi o jego długoterminowe plany, Peters wyjaśnił, że urządzenia mobilne to dopiero punkt wyjścia, jeśli chodzi o granie, i że „na koniec dnia patrzymy na wszystkie urządzenia, które obecnie obsługujemy, jak na jedno. doświadczenie.” Na podstawie tych słów możemy przypuszczać, że Netflix zamierza w przyszłości wprowadzać gry na konsole, a nawet smart TV, w zależności od tego, dokąd zmierzają subskrybenci, co zostało zasugerowane w poniższym oświadczeniu. „Będziemy testować kilka różnych gier z różnymi mechanikami, aby zobaczyć, co naprawdę działa w przypadku naszych członków”. które w mniejszym lub większym stopniu zrujnowały niegdyś obiecującą scenę gier mobilnych.