Dlaczego marka mobilna Samsung jest tak znana?

Dlaczego marka mobilna Samsung jest tak znana? Samsung Jest jedną z odnoszących największe sukcesy firm technologicznych na świecie. Zdobył uznanie za projektowanie i produkcję wysokiej klasy urządzeń takich jak: smartfony, tablety, telewizory, smartwatche i nie tylko. Dziś firma pozwala kup telefony komórkowe Samsung jakości, które bardzo mocno konkurują o skuteczność swoich produktów z innymi markami, takimi jak Apple i Xiaomi. Ale firma założona w Korei w 1938 roku rozpoczęła działalność pod inną nazwą niż ta, którą znamy dzisiaj. W tamtych czasach Samsung był targiem rybnym, który ujrzał światło dzienne dzięki wiedzy specjalistycznej Lee Byung Chul. Zanim stała się technologicznym potworem, jakim jest teraz, firma poświęciła się innym zadaniom w sektorze tekstylia, żywność, bezpieczeństwo i ubezpieczenia. A kiedy się zaczynał, zatrudniał tylko co najmniej 40 pracowników.

Jaki jest powód tego sukcesu?

Innowacyjność była głównym sekretem jej sukcesu i jednym z powodów, dla których ta firma jest tak znana. Chodzi o to, że w ostatnich latach ukierunkowała swoje wysiłki na objęcie coraz większej liczby rynków, dla których jej produkty i usługi są związane z komputerami, sprzętem AGD, elektroniką i telekomunikacją. Cena większości jej produktów jest dostępna dla większości, więc można ją znaleźć tanie modele telefonów komórkowych który zaspokoi każdą potrzebę. Łatwość zakupu sprzętu czy pozyskania technologii to kolejny powód jego popularności. Chodzi o to, że marka nie tylko ma wyspecjalizowane sklepy fizyczne, w których oferują swoje produkty, ale także można je dostać tani samsung za pośrednictwem sklepów internetowych, takich jak Topmoviles.es.

Najlepsze wyniki

Dobre wyniki osiągane przez lata (m.in. pandemii Covid-19) firma zawdzięcza następującym elementom:

1. Profil technologiczny

Mimo że marka powstała w 1938 roku jako firma zajmująca się sprzedażą ryb, stopniowo dywersyfikowała swoje zadania. Ale do tej pory zyskał większą popularność w projektowaniu i rozwoju produktów technologicznych. I z powodzeniem eksploatuje ten obszar od ponad 40 lat.

2. Wartość marki

Stała się jedną z najszybciej rozwijających się firm. Powód jest prosty i jest dziełem wzmocnienie marki z których korzystali od 1999 roku. Samsung skupił swoje wysiłki na tym zadaniu, uznając, że w erze globalizacji ludzie kupują dla siły marki, a nie dla korzyści płynących z produktu.

3. Jakość

Ale praca firmy skupiała się również na poprawie jakości swoich produktów, uznawanych za jedne z najlepszych w swojej kategorii. Większość jej produktów została zaprojektowana tak, aby aby zaspokoić potrzeby Twoich klientów. Chodzi o to, że dla Samsunga na pierwszy plan wyszła jakość.

4. Związki ze sportem

Samsung zrozumiał znaczenie łączenia sportu z marketingiem. Koreańska firma wykorzystała cały potencjał sportowy do innowacji i promocji swoich produktów. W rzeczywistości Seul sponsorował Igrzyska Olimpijskie w 1988 roku.