Co osoby blokujące reklamy myślą o reklamach?

Co osoby blokujące reklamy myślą o reklamach?

Czy wiesz, że ciasteczko z wróżbą tak naprawdę nie pochodzi z Chin? Został sprowadzony do Stanów Zjednoczonych przez Japończyków! Prawda jest taka, że ​​rzadko można je znaleźć w Chinach. Ale tak jest często w przypadku opowieści starych żon i otrzymanej mądrości: często odbierają sobie życie, zanim ktokolwiek może się dowiedzieć, czy są prawdziwe. To samo można powiedzieć o użytkownikach, którzy blokują reklamy. Wielu chciałoby, abyś uwierzył, że powodem, dla którego ktoś pobiera program do blokowania reklam, jest to, że nienawidzą wszelkich form reklamy. Cóż, tak nie jest i ważne jest, aby społeczności reklamowe i wydawnicze to zrozumiały. W zeszłym roku przeprowadziliśmy badania, aby zrozumieć postawy użytkowników online wobec reklam i stosowania blokowania reklam. Dla tych, którzy nie widzieli naszych wyników, wyniki mogą Cię zaskoczyć. Prawie trzy czwarte osób blokujących reklamy twierdzi, że głównym powodem ich pobierania jest to, że nie chcą widzieć inwazyjnych form reklamy podczas korzystania z Internetu. Ciekawe co? Co jeszcze mają do powiedzenia? Cóż, i prawdopodobnie mniej zaskakujące, prywatność jest poważnym problemem.

Kwestie poufności

Żyjemy teraz w świecie post-Cambridge Analytica, a użytkownicy doskonale wiedzą, w jaki sposób reklamy śledzą ich zachowanie online, wykorzystując ich informacje do wyświetlania reklam, które są dla nich bardziej odpowiednie. Nic więc dziwnego, że nasze badania pokazują, że prawie połowa użytkowników blokujących reklamy instaluje je teraz ze względów bezpieczeństwa lub prywatności, co sugeruje, że istnieje postrzegane zagrożenie dla reklamy cyfrowej i że użytkownicy postrzegają blokowanie reklam jako częściowe rozwiązanie. . Ponadto ponad 70% użytkowników blokujących reklamy w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych stwierdziło, że gdyby witryna wyłączyła ich blokowanie reklam bez pozwolenia, prawdopodobnie nie wróciliby do tej witryny. Niezależnie od zajmowanego stanowiska, organizacja nie chce się bawić perspektywą utraty ponad dwóch trzecich odbiorców w jednym działaniu. Wreszcie jedna trzecia użytkowników blokujących reklamy zgłosiła, że ​​korzysta z nich w celu przyspieszenia połączenia internetowego, co sugeruje, że użytkownicy widzą wzrost prędkości podczas korzystania z oprogramowania do blokowania reklam i/lub spowalniają korzystanie z niektórych reklam. Reklamodawcy ignorują te ważne ustalenia dotyczące odbiorców blokowanych reklam na własne ryzyko. Ponieważ jasne jest, że użytkownicy, którzy blokują reklamy, nie nienawidzą reklam, mają po prostu niższą tolerancję dla natrętnych formatów reklam. Użytkownicy online są mądrzejsi niż nam się wydaje. Uznają, że utrzymywanie bezpłatnej reklamy w Internecie jest częścią dobrego biznesu. Z tego powodu obserwujemy migrację z nieelastycznych modeli całkowitego blokowania reklam z początku XXI wieku do rozwiązań i aplikacji promujących lepszą równowagę między wydawcą, reklamodawcą i użytkownikiem.

Użytkownicy, którzy blokują reklamy, rozumieją znaczenie reklam

Być może głównym wnioskiem z raportu, o którym reklamodawcy powinni wiedzieć, jest to, że cztery piąte użytkowników blokujących reklamy stwierdziło, że rozumie znaczenie reklam i marketingu w utrzymaniu wolnego ekosystemu internetowego. Konkluzja: programy blokujące reklamy szanują ekosystem cyfrowy, ale jednocześnie nie chcą formatów reklam, które zakłócają przeglądanie. Uznają jednak znaczenie bezpłatnej reklamy internetowej i są skłonni zaangażować się w bardziej sprawiedliwą wymianę wartości z reklamodawcami i wydawcami. Zasadniczo otrzymują lepsze formy reklamy, które są dla nich znacznie bardziej odpowiednie. Użytkownicy online pobierają program do blokowania reklam, ponieważ chcą przejąć kontrolę nad korzystaniem z Internetu. Po prostu dlatego, że konsumenci byli zbyt długo karmieni na siłę reklamami niskiej jakości i natrętnymi, blokowanie reklam zapewnia im sposób na zobaczenie pożądanych treści bez kompromisu między nudnymi, nieistotnymi i natrętnymi reklamami na smartfonach, laptopach i komputerach.

reklamy kierowane

Reklamodawcy i wydawcy powinni poświęcić trochę czasu na zrozumienie powyższej kluczowej liczby. Powtarzam: czterech na pięciu internautów w Wielkiej Brytanii dostrzega znaczenie darmowej reklamy internetowej. Dzięki zrozumieniu powyższych kluczowych czynników związanych z adopcją blokowania reklam, społeczności wydawnicze i reklamowe będą w przyszłości znacznie lepiej przygotowane do skutecznego dostarczania lepszych reklam, którymi zainteresują się ich docelowi odbiorcy. naprawdę. Widzimy już wiele udanych inicjatyw, które zapewniają właściwą równowagę dla użytkowników, którzy domagają się kontroli nad korzystaniem z Internetu, a jednocześnie chcą pomóc w dzieleniu się wartością z wydawcami. Podczas gdy użytkownicy sprzeciwiają się technologiom, które mogłyby wyłączyć blokowanie reklam, formy reklamy oparte na zgodzie działają już na co najmniej połowie najpopularniejszych witryn internetowych na świecie. A ponieważ branża przystosowała się do blokowania reklam, dziś jesteśmy bliżej niż kiedykolwiek rozwiązania, które może działać dla wszystkich. Wciąż jest wiele do zrobienia, ale kluczem jest znalezienie standardów i rozwiązań, w które zaangażowani są wszyscy w branży.