Call of Duty: Mobile w końcu pokazało mi, dlaczego chciałeś mieć wyświetlacz Sony Xperia 1 II

Call of Duty: Mobile w końcu pokazało mi, dlaczego chciałeś mieć wyświetlacz Sony Xperia 1 II

Współczynnik proporcji 21:9 to coś, co widzieliśmy na różnych smartfonach w ciągu ostatnich kilku lat. To sprawia, że ​​Twój telefon jest dłuższy (i przez to trudniejszy w codziennym użytkowaniu), ale pozwala mieć większy ekran, gdy siadasz do oglądania wideo na dużym ekranie lub grania w grę. Producenci raz po raz mówili mi, że panoramiczny ekran zapewnia znacznie lepsze wrażenia. Zgadzam się, że tak jest w przypadku oglądania wideo lub niezliczonych innych czynności w krajobrazie, ale przejście na 21: 9 utrudnia korzystanie z telefonu podczas przesyłania wiadomości itp. I szczerze mówiąc, dzieje się tak głównie wtedy, gdy korzystam z telefonu. Jest to więc trudny biznes, zwłaszcza gdy wciąż brakuje treści na smartfony 21:9. Ale potem, śladami Call of Duty: Mobile… i ponownie to wszystko przemyślełem. Gra wyjaśniła mi, dlaczego ludzie chcą takiego większego ekranu, a nawet jeśli nie dała mi pełnego ujawnienia, to i tak udowodniła mi, że dla niektórych jest odpowiednia.

Duży ekran Xperii 1 II

Zarówno Xperia 1, jak i Xperia 1 II firmy Sony mają wyświetlacz o proporcjach 21:9 i widzieliśmy, jak wielu innych producentów robi to samo i dołącza podobny (jeśli nie zawsze dokładnie 21:9) panoramiczny ekran na innych urządzeniach. pierwszy szerokoekranowy telefon nie pochodził od Sony. W rzeczywistości był to LG Chocolate BL40 z 2009 roku. Ten telefon miał 4-calowy wyświetlacz 345 x 800, skromny rozmiar jak na inauguracyjny wyświetlacz telefonu o tym współczynniku proporcji. I tu jest problem: 4-calowy ekran jest łatwy w obsłudze, nawet jeśli ma proporcje 21:9. Ludzką ręką można osiągnąć wszystko, czego potrzebujesz. Oba telefony Sony mierzą 6,5 cala i mogę potwierdzić, że wielu osobom trudno jest obsługiwać te telefony jedną ręką. Rozmiar 6.5 cala pasuje teraz do różnych telefonów z wyższej półki, słyszę, jak płaczesz. Tak, ale to nie jest 9: 9. Nie jestem w stanie poprawnie obsługiwać tego telefonu jedną ręką i mieć pewność, że go nie upuszczę. Podobna sytuacja dotyczy wielu innych osób, którym dałem telefon.

Potem na spacery CoD

Ale Call of Duty: Mobile i kilka godzin wolnego czasu podczas pandemii uświadomiły mi, dlaczego nie do końca ma to znaczenie. Uruchomienie gry po raz pierwszy na Xperii 1 II nie pokazało żadnej wyraźnej różnicy, potem w końcu zacząłem zauważać, że gra wypełnia ekran znacznie bardziej. Następnie gra uruchomiła się poprawnie (po tych wszystkich samouczkach) i wyglądała świetnie. Najważniejsze, że było super. Elementy sterujące na ekranie były znacznie łatwiejsze w użyciu ze względu na dodatkową przestrzeń zapewnioną grze o proporcjach 21: 9. Ponadto miała szersze pole widzenia, co naprawdę moim zdaniem dało jej przewagę nad konkurencją, która prawdopodobnie używał innych urządzeń. Ale najważniejszym wydarzeniem jest fakt, że moje palce nie zawsze były na szczycie grywalności. Współczynnik proporcji 21: 9 jest odpowiedni dla niektórych osób, ale jest to decyzja, którą należy podjąć, wiedząc, że możesz mieć problemy z używaniem telefonu jedną ręką. Jeśli jest odpowiedni dla Ciebie, pokochasz dodatkowe korzyści, jakie oferuje. Jeśli masz szczególną obsesję na punkcie Call of Duty: Mobile (którą wkrótce też możesz mieć), możesz rozważyć Xperię 1 II jako swój następny telefon.