Wybór Apple: producent iPhone'a ogłasza swoje ulubione aplikacje, gry i podcasty 2019 roku

Wybór Apple: producent iPhone'a ogłasza swoje ulubione aplikacje, gry i podcasty 2019 roku

Apple wybiera zwycięzców w swoim ekosystemie oprogramowania i rozrywki, który był pełen treści w 2019 roku, częściowo dzięki debiutowi Apple Arcade i Apple TV Plus. Teraz zwraca uwagę na najlepsze aplikacje, gry, podcasty, a nawet wielkie trendy dzięki nowej uroczystej prezentacji o nazwie „The Best of the App Store in 2019”. Dzięki Best of 2019 zespół redakcyjny App Store firmy ma Twoje ulubione na wszystkich platformach sprzętowych, od iPhone'a po iPada, Maca i iPhone'a. #39; Telewizor apple. Oto laureaci nagród i trendy w aplikacjach według Apple.

Wybór trendów w aplikacjach opiera się na wielu aplikacjach, z których wszystkie mogą pomóc w opowiedzeniu Twojej historii: Anchor (Anchor FM), Deployment (Deployment Creation), Steller (Travel Expedition Consultant), Over (Over , Inc) i Wattpad (Wattpada). Korporacja). Wybory najlepszych gier Apple w 2019 roku zostały również podzielone według platformy sprzętowej. Można by pomyśleć, że niektóre gry lepiej pasują do dużego ekranu z Apple TV, podczas gdy inne lepiej pasują do iPhone'a i jego przenośności. Ponownie będziesz potrzebować więcej kontekstu, aby wybrać ogólne trendy. Opiera się na oryginalnych hitach w nowej wersji. Pomyśl o „Mario Kart Tour” (Nintendo), „Minecraft Earth” (Mojang), „Pokémon Masters” (DeNA Co), „Assassin's Creed Rebellion” (Ubisoft), „Gears POP!” (Microsoft Corporation), „Starsze Zwoje”. : Blades” (Bethesda) i „Call of Duty: Mobile” (Activision Publishing) Aby nie zapomnieć, Apple wyróżnia podcasty dzięki następującym wyborom: Apple, przyczyniając się w ten sposób do stale rosnącej sceny treści, pomaga zespołowi App Store w wyróżnianiu ich osobistych ulubionych. Przeprojektowany App Store, który zadebiutował z iOS 12, pomógł, ale lubimy też łatwe do odczytania listy. I to jest coś, co można powiedzieć o wyborach redakcyjnych tutaj. Chodzi o to, aby każdego dnia w rankingach gier i aplikacji dominowały nie tylko odnoszące sukcesy komercyjne marki, takie jak Angry Birds, Instagram, TikTok i inne.