- Porównanie
- Ćwiczenia
- Apple może stworzyć bezprzewodowy system głośników, aby poprawić słaby dźwięk telewizora
Firma Apple zinfiltrowała już nasze salony za pomocą usługi przesyłania strumieniowego Apple TV Plus i swojego najnowszego urządzenia do przesyłania strumieniowego, Apple TV 4K, a nowy patent sugeruje, że gigant technologiczny może pracować nad systemem głośników bez kabli, aby uzupełnić konfigurację kina domowego. Patent odnosi się do „przewodowego i bezprzewodowego koncentratora głośników do systemu kina domowego”, ze schematem przedstawiającym konfigurację 5.1, składającą się z dwóch skierowanych do przodu głośników stereo, jednego głośnika kanału centralnego, dwóch tylnych głośników stereo i subwoofera. Głośniki te mogą komunikować się bezprzewodowo, podobnie jak Sonos Sub łączy się z Sonos Beam, Playbar i Playbase. Co ciekawe, nie ma śladu listwy dźwiękowej, która jest wygodnym sposobem na wzmocnienie dźwięku telewizora bez potrzeby ogromnej konfiguracji. głośniki: tej wygody oczekujemy od Apple, które jest bardzo zainteresowane.
Konkurencja kina domowego
Chociaż patent nie gwarantuje rychłego wydania produktu, Apple ma sens, aby rozszerzyć swoje domowe wyjście audio o rozwiązania zwiększające głośniki telewizora. W końcu ma już przyczółek w kinie domowym pod względem przesyłania strumieniowego, a jego flagowy inteligentny głośnik, Apple HomePod, jest dowodem na to, że firma jest w stanie stworzyć prawdziwie bezprzewodowy dźwięk. pazur. Ponadto, dzięki programom Apple TV Plus z dźwiękiem przestrzennym Dolby Atmos, sensowne jest, aby marka dostosowała sprzęt do tego; jednak w przypadku prawdziwego Dolby Atmos niektóre głośniki wymagałyby głośników wysokotonowych skierowanych w górę, aby podnieść dźwięk do sufitu i do uszu. Jeśli ten bezprzewodowy system głośników Apple zostanie wydany, może to stanowić problem dla Sonos i Bowers & Wilkins, znanych z popularnych domowych systemów audio. Mimo to sprzęt Apple jest znany z wspierania ekosystemu marki, zwłaszcza jeśli chodzi o strumieniowe przesyłanie muzyki, podczas gdy te marki audio są bardziej agnostyczne i przemawiają do większej liczby osób.