Apple może stworzyć bezprzewodowy system głośników, aby poprawić słaby dźwięk telewizora

Apple może stworzyć bezprzewodowy system głośników, aby poprawić słaby dźwięk telewizora

Firma Apple zinfiltrowała już nasze salony za pomocą usługi przesyłania strumieniowego Apple TV Plus i swojego najnowszego urządzenia do przesyłania strumieniowego, Apple TV 4K, a nowy patent sugeruje, że gigant technologiczny może pracować nad systemem głośników bez kabli, aby uzupełnić konfigurację kina domowego. Patent odnosi się do „przewodowego i bezprzewodowego koncentratora głośników do systemu kina domowego”, ze schematem przedstawiającym konfigurację 5.1, składającą się z dwóch skierowanych do przodu głośników stereo, jednego głośnika kanału centralnego, dwóch tylnych głośników stereo i subwoofera. Głośniki te mogą komunikować się bezprzewodowo, podobnie jak Sonos Sub łączy się z Sonos Beam, Playbar i Playbase. Co ciekawe, nie ma śladu listwy dźwiękowej, która jest wygodnym sposobem na wzmocnienie dźwięku telewizora bez potrzeby ogromnej konfiguracji. głośniki: tej wygody oczekujemy od Apple, które jest bardzo zainteresowane.

Konkurencja kina domowego

Chociaż patent nie gwarantuje rychłego wydania produktu, Apple ma sens, aby rozszerzyć swoje domowe wyjście audio o rozwiązania zwiększające głośniki telewizora. W końcu ma już przyczółek w kinie domowym pod względem przesyłania strumieniowego, a jego flagowy inteligentny głośnik, Apple HomePod, jest dowodem na to, że firma jest w stanie stworzyć prawdziwie bezprzewodowy dźwięk. pazur. Ponadto, dzięki programom Apple TV Plus z dźwiękiem przestrzennym Dolby Atmos, sensowne jest, aby marka dostosowała sprzęt do tego; jednak w przypadku prawdziwego Dolby Atmos niektóre głośniki wymagałyby głośników wysokotonowych skierowanych w górę, aby podnieść dźwięk do sufitu i do uszu. Jeśli ten bezprzewodowy system głośników Apple zostanie wydany, może to stanowić problem dla Sonos i Bowers & Wilkins, znanych z popularnych domowych systemów audio. Mimo to sprzęt Apple jest znany z wspierania ekosystemu marki, zwłaszcza jeśli chodzi o strumieniowe przesyłanie muzyki, podczas gdy te marki audio są bardziej agnostyczne i przemawiają do większej liczby osób.