Apple daje dodatkowy czas na zwrot iPhone'a

Apple daje dodatkowy czas na zwrot iPhone'a

Apple ujawniło, że wydłuży okresy zwrotu wielu swoich urządzeń i akcesoriów o 14 dni po zamknięciu globalnego sklepu firmy. Ten dodatkowy okres karencji będzie stanowił dodatek do 14-dniowego okresu zwrotu, który Apple zwykle oferuje ze swoimi urządzeniami, ale nie obejmuje iPhone'ów zakupionych w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Japonii i Australii, a także urządzeń sprzedawanych w Stanach Zjednoczonych. . Apple zamknął wszystkie swoje sklepy detaliczne poza Wielkimi Chinami do 27 marca z powodu globalnej epidemii koronawirusa.

Cierre z Apple Store

Firma Apple opublikowała często zadawane pytania na swojej stronie internetowej, aby odpowiedzieć na pytania dotyczące statusu zwrotów i zasad naprawy, zauważając, że użytkownicy, którzy chcą zwrócić urządzenie, będą mieli dodatkowe dwa tygodnie na ponowne otwarcie swoich urządzeń. sklepy. Firma poinformowała również, że nie będzie organizować spotkań w barze Genius, a dotychczasowe rezerwacje zostaną przełożone po 27 marca. Jednak odważni użytkownicy nadal mogą rozpocząć naprawę online z pomocą swojego zespołu pomocy technicznej online. Ponieważ biura Apple są zawsze otwarte, firma zachęca pracowników do jak największej pracy z domu. Jej sklepy detaliczne w Chinach pozostają otwarte, ale obecnie mają skrócone godziny pracy.