Apple chce wysyłać iPhone’a 12 szybciej niż kiedykolwiek

Apple chce wysyłać iPhone’a 12 szybciej niż kiedykolwiek

Apple rozszerzy nowy format sklepu „ekspresowego” w Stanach Zjednoczonych i Europie w nadziei na zwiększenie sprzedaży iPhone'a 12. Firma tradycyjnie wypuszcza swój najlepiej sprzedający się produkt w najbardziej pracowitym sezonie zakupowym w roku i chce złagodzić potencjalny wpływ, jaki koronawirus może mieć na popyt. Chociaż wielu klientów decyduje się na otrzymywanie swoich urządzeń za pośrednictwem sklepu internetowego Apple, za pośrednictwem stron trzecich lub od operatora, sklepy detaliczne Apple pozostają ważnym kanałem sprzedaży dla firmy z Cupertino.

Sklep Apple Express

Sklepy Apple nie tylko pozwalają użytkownikom od razu dostać urządzenie w swoje ręce, ale także udzielają porad i sprzedają akcesoria. Podobnie jak w przypadku innych sprzedawców detalicznych, pandemia spowodowała poważne zakłócenia. Apple zamknął sklepy w Chinach w lutym, a następnie podjął podobne kroki w Stanach Zjednoczonych i Europie. Od tego czasu ponownie otworzył placówki w miejscach, w których jest to bezpieczne, wprowadzając środki bezpieczeństwa i środki dystansowania społecznego. Firma nie boi się jednak zamykać drzwi w obszarach, w których zniesiono lokalne ograniczenia, jeśli jej wewnętrzny zespół medyczny uzna to za zbyt ryzykowne. Niektóre sklepy oferują jedynie obsługę przy krawężniku, umożliwiając klientom odebranie zakupów bez interwencji, ale nie jest to praktyczne ani możliwe w centrach handlowych lub ruchliwych miastach. Do tej pory Apple utworzyło 20 sklepów ekspresowych, aby wyeliminować te ograniczenia i poszerzyć zakres oferowanych usług. Przed sklepem powstaje ściana, a klienci umawiają się na spotkanie w celu odbioru zamówienia lub uzyskania pomocy technicznej. Deidre O'Brien, dyrektor ds. sprzedaży detalicznej firmy, powiedziała, że ​​do końca miesiąca planuje się wprowadzenie tego formatu w 50 sklepach i że poprawi to poziom usług bez poświęcania protokołów. zdrowia. Apple rozpocznie także dystrybucję urządzeń bezpośrednio ze sklepów Apple, jeśli będzie bliżej klienta niż centrum dystrybucji. Mamy nadzieję, że wydłuży to czas dostawy zamówień online. Za pośrednictwem Reutera