Od października Apple TV Plus dodaje klasyczne promocje Charlie Brown

Od października Apple TV Plus dodaje klasyczne promocje Charlie Brown

Dla Apple i jego szefa Tima Cooksa Indie stały się preferowanym miejscem docelowym do produkcji iPhone'ów lub promowania platformy przesyłania strumieniowego Apple TV Plus. W ramach kontynuacji firma zaangażowała jednego z ulubionych bohaterów kreskówek miejskich Indii, Charliego Browna, aby w okresie świątecznym oczarować zarówno dorosłych, jak i dzieci. Na początku września platforma streamingowa przejęła witrynę Apple w Indiach i wydała ostrzeżenie konkurentom. Firma ogłosiła, że ​​podpisała umowę z WildBrain, Peanuts Worldwide i Lee Mendelson Film Productions w celu połączenia nowych oryginalnych seriali i programów specjalnych z poprzednimi edycjami. Z komunikatu prasowego na stronie internetowej Apple wynika, że ​​nowe animowane oryginały „Peanuts” dostępne w Apple TV Plus będą obejmować drugi sezon nominowanego do nagrody Daytime Emmy „Snoopy in Space” oraz szereg nowych programów specjalnych, które wkrótce zostaną udostępnione. Producentami gangu „Peanuts” upamiętniającego Dzień Matki, Dzień Ziemi, Sylwestra i Powrót do szkoły będzie studio animacji WildBrain. Do zapowiadanego wcześniej „The Snoopy Show” dołączą nowe seriale i programy specjalne; zupełnie nowy film dokumentalny „Peanuts” z okazji 70. rocznicy wytwórni Imagine Documentaries i WildBrain; oraz nagrodzony nagrodą Daytime Emmy film „Peanuts in Space: Secrets of Apollo 10”. Inne specjalności „Peanuts” to „Boże Narodzenie Charliego Browna”, „Święto Dziękczynienia Charliego Browna” i „To wielka dynia, Charlie Brown”. W oświadczeniu wskazano ponadto, że 18 listopada Apple TV Plus wypuści „Święto Dziękczynienia Charliego Browna”, które będzie dostępne od 25 listopada. Gang Peanuts będzie także udekorować sale premierą „A Charlie Brown Christmas”, transmitowaną wyłącznie w Apple TV+ 4 grudnia. Z komunikatu prasowego wynika, że ​​świąteczna oferta specjalna będzie dostępna bezpłatnie od 11 do 13 grudnia. Przez cały rok w serwisie streamingowym Apple regularnie pojawiają się programy, w tym komedia o tworzeniu gier Mythic Quest, komedia Ted Lasso, w której trener piłkarski stał się menedżerem piłkarskim, oraz filmy dokumentalne Boys State. i Historia Beastie Boys. W Indiach uwagę przykuły takie programy, jak Central Park, Home i Elephant Queen. Największym dotychczas zyskiem Apple była oczywiście saga Toma Hanksa o Greyhoundach z czasów II wojny światowej, w której liczba subskrypcji wzrosła na całym świecie o 30%, a kilka indyjskich gospodarstw domowych wydało 99 rupii miesięcznie. zobaczyć. Przygody i kreskówki Charliego Browna cieszą się ogromną rzeszą fanów wśród miejskiej klasy średniej w największych metropoliach, a Apple TV Plus wydaje się zmierzać we właściwym kierunku, umieszczając serial na platformie.