Apple Music skraca bezpłatny okres próbny z 3 miesięcy do 1 miesiąca

Apple Music skraca bezpłatny okres próbny z 3 miesięcy do 1 miesiąca (* 1 *)

Teraz masz mniej czasu na podjęcie decyzji, czy Apple Music jest dla Ciebie usługą strumieniowego przesyłania muzyki: od teraz użytkownicy, którzy zapiszą się na bezpłatny okres próbny, otrzymają tylko jeden miesiąc bezpłatnego słuchania, w porównaniu do 3 poprzednich miesięcy.

Apple nie ogłosił zmiany, ale odkrył ją japoński blog Mac Otakara. To pierwsza zmiana w bezpłatnej wersji próbnej od czasu, gdy Apple Music po raz pierwszy zgłosiło się do Spotify w czerwcu XNUMX r.

Koszt usługi pozostaje niezmieniony, a subskrybenci płacą XNUMX EUR/XNUMX EUR/XNUMX USD miesięcznie za pełne korzystanie z Apple Music i XNUMX EUR/XNUMX USD / XNUMX USD za niedawno wprowadzony plan Apple Music Voice, w którym wszystko jest pod kontrolą przez Siri.

(*3*)Zapas na sześć miesięcy

Tak jak poprzednio, nie możesz skorzystać z więcej niż jednej bezpłatnej wersji próbnej z tym samym Apple ID. Masz tylko jedną szansę, aby zobaczyć, co Apple Music ma do zaoferowania, a potem musisz zacząć płacić za usługę lub o niej zapomnieć.

Obecnie możesz otrzymać Apple Music bezpłatnie przez 6 miesięcy, jeśli jesteś nowym subskrybentem, wybierając wybrane urządzenia audio Apple: AirPods, słuchawki Beats i HomePod Mini są obecnie objęte umową, która wydaje się być ograniczona czasowo.

Wygląda na to, że zmiana dotyczy każdego kraju, w którym dostępna jest Apple Music, ponad XNUMX według ostatniego liczenia. Jeden miesiąc to również standardowy okres próbny dla innych usług strumieniowego przesyłania muzyki, chociaż niektóre z nich oferują bezpłatny poziom.

Uwaga: Daj nam bezpłatny poziom Apple Music

Istnieje więcej niż kiedykolwiek sposobów na dostęp do ulubionej muzyki, od kupowania płyt winylowych po mówienie głośnikowi Amazon Echo, co chcesz usłyszeć, a Apple Music, podobnie jak inne usługi strumieniowego przesyłania muzyki, musi ciężko pracować, aby nadal przyciągać użytkowników.

Jednak w przeciwieństwie do innych rywali, w tym Spotify, Deezer i YouTube Music, Apple nie wpuszcza nikogo za darmo. Darmowe poziomy dostępne gdzie indziej są ograniczone pod względem kontroli list odtwarzania i synchronizacji offline i zawierają mnóstwo reklam, ale nie musisz płacić ani grosza, aby z nich korzystać.

Chociaż nie znamy szczegółów na temat tego, jak skutecznie te bezpłatne plany zachęcają użytkowników do zapisania się na pełną subskrypcję, Apple rzeczywiście przyciągnąłby znacznie więcej osób dzięki okrojonej wersji Apple Music, do której każdy mógłby uzyskać dostęp w nieskończoność.

Tym, co wyróżnia Apple, jest to, że prowadzi tradycyjny biznes związany z muzyką cyfrową: wielu potencjalnych subskrybentów Apple Music prawdopodobnie już wybrało cyfrowe biblioteki muzyczne i być może dlatego Apple nie sądzi, aby posiadanie całkowicie darmowego poziomu również zadziałało. igła. wiele pod względem przyciągania nowego biznesu.