Wraz z rozpoczęciem sezonu świątecznego w Indiach platformy e-commerce przygotowują się na świetne oferty zakupowe. Amazon Indie nie jest wyjątkiem. Ogłosiła dzisiaj, że w nadchodzących tygodniach uruchomi usługę zakupów głosowych, której celem będzie przełamanie bariery językowej i ułatwienie korzystania z handlu elektronicznego. Jednocześnie ogłosiła również, że klienci mogą teraz uzyskać dostęp do Amazon.in w języku marathi i bengalskim, oprócz pięciu wcześniej dostępnych języków – hindi, angielskiego, kannada, malajalam, tamilskiego i telugu. Ogólnie rzecz biorąc, zarówno w Indiach, jak i gdzie indziej, Amazon planuje stworzyć Alexę, sztuczną inteligencję obsługującą Amazon Echo, solidną platformę zakupów głosowych. W zeszłym roku Amazon uruchomił usługę Voice Shopping w języku angielskim. Teraz, wraz ze zbliżającą się premierą, klienci będą mogli używać głosu w języku hindi do wyszukiwania produktów lub sprawdzania statusu zamówienia. W komunikacie prasowym Amazon stwierdził, że „klienci mogą na przykład dotknąć ikony mikrofonu i powiedzieć „joote dikhao”, aby wyszukać buty, lub „mera samaan kahan hain”, aby śledzić zamówienia”. Aby uzyskać dostęp do zakupów głosowych w języku hindi, klienci będą musieli zaktualizować swoją aplikację Amazon za pośrednictwem Sklepu Play. Po aktualizacji klienci mogą otworzyć aplikację, ustawić preferowany język aplikacji na hindi i kliknąć ikonę mikrofonu wyświetloną obok paska wyszukiwania. Oferta głosowa będzie dostępna wyłącznie dla urządzeń z systemem Android. Kishore Thota, dyrektor ds. obsługi klienta i marketingu w Amazon India, powiedział: „Od wprowadzenia zakupów głosowych w 2020 r. jesteśmy zaszczyceni przyjęciem usług głosowych przez klientów Amazon.in w celu zaspokojenia ich potrzeb zakupowych rosnących 2 razy rocznie . rok. -w ciągu roku. Będziemy w dalszym ciągu koncentrować się na udostępnianiu naszym klientom głosowym nowych funkcji, aby uczynić ich zakupy ekscytującymi i satysfakcjonującymi. "