Aktualizacja Apple Store przenosi handel detaliczny do metaświata

Aktualizacja Apple Store przenosi handel detaliczny do metaświata
            Apple actualizó su sitio con la reintroducción de una sección "Tienda" simple de localizar y no puedo eludir preguntarme por qué razón se hizo más bastante difícil de localizar en un rediseño precedente del lugar.</p><h2><strong>Las ventas no se han detenido</strong></h2><p>Las ventas no se detuvieron cuando Apple rediseñó su lugar y también hizo de la tienda un espacio más prudente.  Para acceder a él, usará un link en el menú del lugar, un link en la parte inferior de la página o bien a través de el botón "Adquirir" en la página de cualquier producto.
Ponieważ jednak działalność Apple stopniowo staje się coraz bardziej internetowa, nie jest zaskakujące, że firma zdecydowała się ułatwić znalezienie swojego internetowego centrum handlowego. Chociaż wcześniejszy argument za dyskrecją prawdopodobnie odzwierciedlał fakt, że Apple jest firmą oferującą doświadczenie, a nie sprzedażą, strategia ta stała się trudniejsza do zaakceptowania, gdy sprzedaż przekroczyła XNUMX miliard dolarów.

Zmień kierunek?

Warto jednak zastanowić się, czy zmianie towarzyszyć będzie przekształcenie sklepów detalicznych Apple w operacje bardziej zorientowane na sprzedaż. Mam nadzieję, że tak nie jest. Jednym z kluczowych elementów tych sklepów od początku było skupienie się na identyfikacji tego, czego ludzie potrzebują, a nie na sprzedaży. „Możesz poczuć, czym jest marka Apple na podstawie doświadczenia, które masz w tej przestrzeni. Teraz coraz więcej firm postrzega swoje sklepy jako punkty styku z marką, a nie tylko miejsce transakcji” – powiedział Tim Kobe, który pomagał projektować pierwsze sklepy detaliczne Apple w XNUMX roku. Apple nie zmienia zbytnio filozofii swoich sklepów ; w końcu zmienił te miejsca w najbardziej dochodowych sprzedawców detalicznych na świecie. Mam również nadzieję, że firma naprawdę przyjmie hybrydowe praktyki pracy, a nie utrudniony powrót do pracy w określone dni przyjętego modelu.

Ogólnie dobry ruch

Postanowienie ułatwiające dostęp do Apple Online Store to dobre postanowienie. Możesz uzyskać do niego dostęp za pomocą małej zakładki u góry strony. Tam znajdziesz doświadczenie, które bardzo przypomina to, co jest oferowane w aplikacji Apple Store (ponieważ Apple przechodzi na omnichannel). Oznacza to schludne małe sekcje dla każdego gatunku produktów, unikalne oferty i linki do pomocnych usług, takich jak porady ekspertów, wsparcie geniuszy i bezpłatne sesje indywidualne. Kupując przedmiot od Apple, możesz otrzymać bezpłatną wysyłkę lub zapłacić za dostawę w ciągu 2 godzin. Dostępne są plany odbioru, handlu i płatności oraz linki do naprawdę pomocnych sesji samouczków Today At Apple, podobnie jak linki do edukacji, firm i sklepu z artykułami dla majsterkowiczów. Innymi słowy, jest taki sam jak poprzedni sklep, ale po liftingu i bardziej ujednoliconym sposobie robienia zakupów na wszystkich urządzeniach, online i za pośrednictwem aplikacji. Oznacza to, że wrażenia użytkownika muszą być dokładnie takie same, niezależnie od wybranego sposobu odwiedzania.

I o to właśnie chodzi

Apple wie, że posiadanie spójnych strategii sprzedaży detalicznej w wielu punktach styku zwiększa zaangażowanie klientów, ich utrzymanie i sprzedaż. Jest to zorientowane na klienta podejście do obsługi, w ramach którego oferuje zintegrowane doświadczenie w każdej dziedzinie. To podejście preferowane przez firmę Target w drugim kwartale 4 r., kiedy okazało się, że użytkownicy korzystający z wielu kanałów wydają 6 razy więcej niż użytkownicy sklepów stacjonarnych i XNUMX razy więcej niż użytkownicy korzystający wyłącznie z technologii cyfrowych. Apple wie również, że dzisiejsi użytkownicy używają średnio prawie XNUMX punktów dotyku przy zakupie przedmiotu, a XNUMX% Amerykanów przełącza się między wieloma urządzeniami w ciągu dnia. Znaczenie dostawy i odbioru w sklepie również wzrosło w czasie pandemii, a Adobe Analytics podaje, że liczba zamówień złożonych online i odbioru w sklepie wzrosła o XNUMX%.

Gdzie znajduje się AR?

Brakującym elementem wydaje się być brak zawartości sztucznej rzeczywistości (AR). Biorąc pod uwagę postępujące skupienie się Apple na AR, wydaje się dziwne, że sklep internetowy nie ma dostępu do doświadczeń produktowych opartych na AR. Nie mogę oprzeć się wrażeniu, że przegapiono szansę na umieszczenie na stronie klipu z aplikacją lub kodu QR, aby odblokować doświadczenie produktów AR dla kupujących. Dlaczego Ikea może pokazać, jak wyglądałoby Twoje biurko w domowym biurze, ale Apple nie oferuje tego samego dla iMaca, MacBooka Pro lub HomePoda mini? Wiem, że Apple czasami oferuje zasoby produktów AR, ale myślę, że powinieneś rozważyć uczynienie ich uniwersalnymi i bezpłatnymi w każdym punkcie kontaktu w sklepach detalicznych. To brzmi jak oczywisty faul. Najważniejsze jest to, że Apple ma teraz sklep internetowy obsługujący Metaverse, aby zapewnić portal między urządzeniami i platformami (za pośrednictwem strony internetowej) unikalnym, zorientowanym na klienta doświadczeniom usługi, na którą jest skierowany. Są już znane: tutoriale, szkolenia, porady itp. Następnym krokiem, jak sądzę, będzie zwiększenie liczby bezpłatnych punktów kontaktu przy jednoczesnym rozszerzeniu linii produktów i przypuszczalnie generowaniu sprzedaży pomocniczej. „Firmy z niesamowicie silnym zaangażowaniem w obsługę klientów wielokanałowych odnotowują roczny wzrost przychodów o XNUMX% rok do roku”, informuje Aberdeen Group. W końcu dążenie do rozwoju jest sposobem Apple, więc jego zespoły są z pewnością pewne w środku pandemii, że całkowita sprzedaż detaliczna w trzecim kwartale XNUMX r. Śledź mnie na Twitterze lub dołącz do mnie w AppleHolic bar & grill i grupach dyskusyjnych Apple na MeWe.
<p>Copyright © dos mil veintiuno IDG Communications, Inc.</p>