Blizzard wypuścił nową łatkę do bety Overwatch 2, która osłabia silne postacie i wzmacnia słabsze. Oprócz tego Zenyatta zyskał nową umiejętność eksperymentalną.
W łatce, która jest już dostępna, wprowadzono szereg zmian i poprawek, aby spróbować wstrząsnąć obecną wersją beta Overwatch 2. Najbardziej drastyczna zmiana prawie na pewno dotyczy Zenyatty, który otrzymuje nową umiejętność.
Ma teraz nową umiejętność pasywną, która powinna nieco utrudnić podejście do niego, zapewniając mu bardzo potrzebną przeżywalność. Jego nowa umiejętność bierna, „Snap Kick”, zwiększa zadawane przez niego obrażenia w walce wręcz o 50% i znacznie zwiększa jego odrzut. Pozwala mu to odpychać wrogów od twarzy, a potężniejsza walka wręcz czyni go szczególnie niebezpiecznym dla nurkujących postaci, takich jak Smuga, które będą teraz bały się podejść zbyt blisko.
W informacjach o łatce twórcy wyjaśnili: „Zenyatta ma trudności z walką z bliskiej odległości, więc był w niekorzystnej sytuacji, gdy wróg go flankował lub wskakiwał na niego. Jego nowa umiejętność pasywna, Snap Kick, pomoże mu stworzyć przestrzeń i wprowadzić wrogów w jego zasięg walki.
„Uważamy, że ta nowa umiejętność pasywna będzie zabawnym dodatkiem do twojego zestawu umiejętności, ale chcemy też, aby ta zmiana uwzględniła obawy społeczności. Rozumiemy, że gra 5 na 5 sprawiła, że bohaterowie wspierający są bardziej podatni na ataki, dlatego chcieliśmy dać Zenyatcie narzędzia, które pomogą mu stworzyć przestrzeń między nim a wrogami.
Co więcej, podstawowe tarcze Zenyatty zostały zwiększone ze 150 do 175, aby zapewnić mu więcej zdrowia.
Zmiany balansu i poprawki błędów
Z drugiej strony Wrecking Ball powraca z krótkiej przerwy w Overwatch 2 ze względu na jego zdolność do wyrzucenia każdego innego gracza z gry. Do tego wraca z buffem, który zwiększa jego odrzut o 36%, co powinno pozwolić mu na dalsze przesunięcie wrogiej drużyny.
Prawdopodobnie najlepszy bohater obrażeń w grze, Trooper 76 również widzi kilka poważnych osłabień, aby przywrócić go do reszty składu. Jego pociski zadają teraz 18 obrażeń zamiast 20, a jego Sprint zmniejszył jego prędkość o 10%.
Otrzymał jednak pomoc w postaci wzmocnienia swojej superumiejętności. Wizjer taktyczny pozwala teraz na trafienie krytyczne i nie usuwa już spadku obrażeń ciężkiego karabinu pulsacyjnego.
Istnieją również zmiany jakości życia, takie jak poprawki strumienia zabójstw, które nie wyświetlają prawidłowych informacji lub brakujące pakiety zdrowia na licznikach czasu.
Chociaż jest to tylko poprawka równoważąca w wersji beta, ekscytujące jest zobaczyć poprawkę zaledwie tydzień po wydaniu wersji beta. Dotychczasowa kadencja Blizzarda w komunikacji i działaniach jest zachęcająca, zwłaszcza po dwóch latach bliskiej ciszy radiowej. Jeśli ten poziom zaangażowania będzie się utrzymywał, gracze bez wątpienia poczują, że ich obawy zostały wysłuchane.
(*2*)Wersja 2.0.8.2 Beta 1 Informacje o łatceOto pełna lista informacji o łatce:
KOREKTA BŁĘDÓW
Ogólne
Naprawiono błąd, przez który komunikat „Dziękujemy za zgłoszenie” był niejasny
Naprawiono błąd, w wyniku którego nazwiska na liście znajomych pojawiały się w porządku alfabetycznym niezależnie od stanu gry.
Naprawiono błąd, przez który bohaterowie popełniający samobójstwo wyświetlali się nieprawidłowo w strumieniu zabójstw.
Naprawiono błąd, w wyniku którego apteczki czasami nie miały liczników czasu
Naprawiono błąd, który powodował, że Żniwiarz czasami automatycznie wybierał bohatera
Naprawiono błąd, w wyniku którego pasek postępu sterowania czasami miał niewłaściwy kolor
Dokonano różnych regulacji miksu dźwięku i głośności.
Naprawiono różne awarie
Bohater
kula do niszczenia
Naprawiono błąd, w wyniku którego Burzyciel mógł blokować innych graczy.
pięść zagłady
Naprawiono błąd, który sprawiał, że ataki wręcz nie zadawały obrażeń Pięści Zagłady podczas Blokowania Mocy
dyrygent
Naprawiono błąd, który sprawiał, że czas odnowienia Haka Wisły rozpoczynał się po powrocie zamiast rzucenia
żołnierz 76
Naprawiono błąd, który sprawiał, że ciężki karabin pulsacyjny Żołnierza mógł się niefortunnie zepsuć, gdy był w wizjerze taktycznym
Naprawiono błąd, który sprawiał, że Żołnierz 76 miał przechylony interfejs użytkownika, gdy miał na sobie skórkę Brzydki sweter
symetria
Naprawiono błąd, który sprawiał, że strzelanie z wieżyczek Symmetry nad horyzontem wyłączało wieżyczki.
Hanzo
Naprawiono błąd, który sprawiał, że skórka Hanzo Białego Wilka była niewidoczna
bryg
Naprawiono błąd, który sprawiał, że tarcza Brigitte nie blokowała obrażeń zadawanych z góry
ana
Naprawiono błąd, który sprawiał, że użycie Nanowzmocnienia na Pięści Zagłady nadpisywało jego redukcję obrażeń.
szczupak
Naprawiono błąd, w wyniku którego wzmacniacz dźwiękowy mógł się zatrzymać i nie ładować
mapy
Centrum miasta
Dostosowano geometrię na szczycie pociągu, aby uniemożliwić graczom pozostawanie tam w nieskończoność.
Koloseum
Dostosowano niektóre geometrie, które mogą być nadużywane przez graczy.
BOHATER
BÓL
Pozostawać
Alternatywny ogień Railguna
Zwiększono szerokość pocisku z 0,05 m do 0,1 m
elektryczna Zjeżdzalnia
Czas odnowienia zmniejszony z 7 do 6 sekund
Komentarz dewelopera:
Widzieliśmy, jak wielu graczy o różnych poziomach umiejętności miało trudności z trafieniem strzałem alternatywnym, więc zwiększyliśmy szerokość pocisku.
W Sojourn chodzi przede wszystkim o mobilność, a my chcieliśmy, żeby poruszała się swobodniej po mapach. Uważamy, że pomoże to zwiększyć Twoją efektywność i sprawi, że gra będzie jeszcze przyjemniejsza.
Żołnierz: 76
ciężki karabin pulsacyjny
Zmniejszono obrażenia z 20 do 18
pika
Zmniejszono prędkość ruchu z 50 do 40%
wizjer taktyczny
Teraz pozwala na trafienie krytyczne, jeśli strzał byłby trafieniem krytycznym, gdyby nie zadziałał.
Nie usuwa już spadku obrażeń z jego ciężkiego karabinu pulsacyjnego.
Komentarz dewelopera:
Uważamy, że Żołnierz 76 był nadmiernie zoptymalizowany w pierwszym tygodniu bety PvP. Był niezwykle mobilny dzięki nowej umiejętności pasywnej do obrażeń, która zwiększa prędkość ruchu o 10%. Z myślą o nowej umiejętności biernej osłabiliśmy nieco jego umiejętność Sprintu.
Żołnierz 76 zawsze był bohaterem zadającym duże obrażenia, ale widzimy mniej kontrataków z jednym czołgiem mniej na drużynę. Zmniejszyliśmy obrażenia jego ciężkiego karabinu pulsacyjnego, aby był 5 na 5.
Chcieliśmy, aby wizjer taktyczny był bardziej interesującą superumiejętnością dla graczy, którzy chcą poprawić swoje umiejętności celowania dzięki tej zdolności. Celem tej zmiany nie jest tylko wzmocnienie lub zrównoważenie osłabień. Chcieliśmy sprawić, by Żołnierz 76 był przyjemniejszy, a jednocześnie nagradzał umiejętności mechaniczne.
Ciemno
Podstęp
Zmniejszono prędkość poruszania się z 65% do 50%
Komentarz dewelopera:
Po tygodniu testowania nowej umiejętności pasywnej obrażeń postanowiliśmy zrównoważyć prędkość skradania się Sombry z myślą o 10% zwiększeniu prędkości ruchu.
CZOŁG
dyrygent
cała świnia
Ta umiejętność została zmieniona z „kanałowanej” superumiejętności (np. Pharah, Reaper, Cassidy) na „przekształconą” superumiejętność (np. Żołnierz: 76, Genji, Winston). Oto, co to oznacza:
Broń nie strzela już automatycznie i aby użyć superumiejętności, musisz wcisnąć strzał główny
Możesz używać normalnych zdolności podczas Whole Hog bez anulowania ostatniej
Ogłuszenia nie będą już anulowane jako ostatnie
Komentarz dewelopera:
Zauważyliśmy, że wieprzowi wypada gorzej, więc sprawiamy, że jego superumiejętność jest ciekawsza, wydajniejsza i przyjemniejsza. Wieprz ginął często podczas korzystania z Całego Wieprza, więc staramy się dać mu więcej opcji i elastyczność w jego superumiejętności.
Winston
kanon Tesli
Zmniejszono koszt amunicji do ognia dodatkowego z 20 do 12
Komentarz dewelopera:
Ta zmiana w drugorzędnym ogniu Winstona pozwala mu używać go częściej bez poświęcania tak dużej części jego głównego ognia. Chcemy, aby twój dodatkowy ogień był mniej restrykcyjny w użyciu i bardziej płynny jako twoja drużyna.
kula do niszczenia
Roll
Odrzut zwiększony o 36%
Komentarz dewelopera:
Przywracamy odrzut Rolla do pierwotnej wartości, kiedy wypuszczono Burzyciela. Chcieliśmy nadać Burzycielowi bardziej wyjątkową rolę czołgu nurkowego zdolnego do rozdzielania wrogich drużyn. Wprowadziliśmy tę zmianę z myślą o pasywie 30% odrzutu czołgu.
zarya
skok grawitonowy
Skrócono czas trwania z 4 do 3,5 sekundy
Komentarz dewelopera:
W Grawitonowym Uderzeniu jest mniej liczników, o jednego czołgu mniej na drużynę, a fazowanie nie umyka już superumiejętności Zarii. Widzieliśmy najwyższą wydajność, więc ta zmiana dostosowuje ją do rozgrywki 5 na 5.
POMOC
szczupak
przenikanie
Zwiększono karę do samoleczenia z 30% do 60%
Komentarz dewelopera:
Lucio miał niesamowitą przeżywalność dzięki Przenikaniu w połączeniu z nową pasywną rolą wspierającą, więc obniżyliśmy ilość jego leczenia.
Bautista
wyrzutnia biotyczna
Zwiększono amunicję leczniczą z 10 do 13.
Komentarz dewelopera:
Baptist osiąga słabe wyniki, ponieważ drużyny nie grają teraz razem. Zwiększenie amunicji leczniczej pozwoli ci leczyć więcej celów, które niekoniecznie są zgrupowane.
ana
karabin biotyczny
Zwiększono amunicję z 12 do 15
granat biotyczny
Skrócono czas trwania z 4 do 3 sekundy
Komentarz dewelopera:
Granat biotyczny Any był zbyt skuteczny przy jednym obrońcy mniej i rzadszych barierach, więc skracamy czas działania tej umiejętności. Widzieliśmy też, że Ana rzadziej używa swojego granatu na sobie ze względu na nową pasywną umiejętność wsparcia. Aby pomóc zrównoważyć jego granat, chcieliśmy dać mu trochę więcej mocy, zwiększając amunicję jego Karabinu Biotycznego.
zeniata
Zwiększono podstawowe tarcze ze 150 do 175
Dodano nową umiejętność pasywną: Natychmiastowe kopnięcie
Ta umiejętność pasywna zwiększa obrażenia w walce wręcz o 50% i znacznie zwiększa odrzut.
Komentarz dewelopera:
Zenyatta ma trudności z walką z bliskiej odległości, więc był w niekorzystnej sytuacji, gdy wróg go flankował lub na niego wskakiwał. Jego nowa umiejętność pasywna, Snap Kick, pomoże mu stworzyć przestrzeń i wprowadzić wrogów w jego zasięg walki.
Uważamy, że ta nowa umiejętność pasywna będzie zabawnym dodatkiem do twojego zestawu umiejętności, ale chcemy też, aby ta zmiana odzwierciedlała obawy społeczności. Rozumiemy, że gra 5 na 5 sprawiła, że bohaterowie wspierający są bardziej podatni na ataki, dlatego chcieliśmy dać Zenyatcie narzędzia, które pomogą mu stworzyć przestrzeń między nim a jego wrogami.
bryg
Tarcza bash
podwójny odrzut
Komentarz dewelopera:
Trudno powiedzieć, kiedy Brigitte rzuca Uderzenie Tarczą, ponieważ wpływ tej umiejętności nie był łatwo zauważalny. To subtelna zmiana, która sprawi, że umiejętność będzie bardziej satysfakcjonująca.