Adobe dodaje usługę płatności do swojej platformy handlu online

Adobe dodaje usługę płatności do swojej platformy handlu online
Użytkownicy platformy handlu online Adobe wkrótce będą mogli przyjmować i przetwarzać płatności, ponieważ firma planuje dodać usługi płatnicze do Adobe Commerce jeszcze w tym roku. Dodając usługi płatnicze do Adobe Commerce, handlowcy każdej wielkości uzyskają dostęp do zintegrowanego rozwiązania płatniczego, którym mogą łatwo zarządzać z poziomu ustawień administracyjnych Adobe Commerce, zamiast polegać na wybiegach. Usługi płatnicze dla Adobe Commerce będą obsługiwane przez platformę Paypal Commerce, a handlowcy Adobe w USA będą mogli z nich korzystać jeszcze w tym roku z obsługą terytoriów pomocniczych, w tym Kanady, Australii i Europy Zachodniej, zaplanowanych na przyszły rok. Amit Ahuja, wiceprezes firmy Adobe ds. produktu i strategii w Adobe Experience Cloud, omówił w komunikacie prasowym obszerną ofertę firmy w zakresie handlu online, mówiąc: „W dzisiejszej szybko zmieniającej się gospodarce cyfrowej organizacje wymagają elastyczności i skalowalności na platformie handlowej, aby wspierać rozwój biznesowy i zapewniaj bezproblemową obsługę klientom usług. Cieszymy się, że dzięki integracji usług płatniczych możemy rozszerzyć nasz już solidny zestaw gotowych funkcji handlowych, aby pomóc handlowcom Adobe Commerce skutecznie konkurować i wygrywać w gospodarce cyfrowej.

Usługi płatnicze dla Adobe Commerce

Dzięki usługom płatniczym dla Adobe Commerce handlowcy będą mogli obsługiwać wiele popularnych metod płatności, w tym karty kredytowe i debetowe, Paypal i Venmo, aby zapewnić swoim klientom lepszą obsługę płatności. Należy zauważyć, że sprzedawcy będą mogli również oferować opcje Kup teraz, zapłać później i zapłać w czterech opcjach PayPal w swoich witrynach sklepowych. Prawdopodobnie pomoże to zwiększyć ruch w sklepach, ponieważ korzystanie z usług kup teraz i płatności wzrosło o XNUMX% w pierwszej połowie bieżącego roku, zgodnie z indeksem gospodarki cyfrowej firmy Adobe. Sprzedawcy będą mogli również w przyszłości korzystać ze wsparcia PayPal dla transakcji kryptowalutowych i lokalnych metod płatności. Usługi płatnicze Adobe Commerce będą również oferować wszechstronne możliwości raportowania, aby dać handlowcom przejrzysty wgląd w zamówienia i płatności w ich sklepie, w tym szczegółowe informacje na temat przetworzonej ilości, salda płatności i raportowania transakcji na poziomie pozycji w celu uzgodnienia finansowego. Pomoże to handlowcom lepiej prowadzić działalność i skuteczniej wykrywać nieprawidłowości w zamówieniach i przepływach posprzedażowych. Usługi płatnicze dla Adobe Commerce zapewnią handlowcom dostęp do zalecanych i konkurencyjnych stawek za transakcje z warstwowymi kosztami opartymi na wolumenie przetwarzania. Prawdopodobnie więcej o usługach płatniczych dla Adobe Commerce wiemy już przed planowaną premierą w USA w IV kwartale XNUMX roku.