5 sposobów, w jakie Microsoft może poprawić wrażenia użytkownika

5 sposobów, w jakie Microsoft może poprawić wrażenia użytkownika
            Microsoft ha revolucionado el trabajo durante décadas.  Es en parte por ellos que tantas organizaciones han continuado operando a pesar del caos de una pandemia global.  Los trabajadores del conocimiento modernos confían en los dispositivos de Windows para comunicarse, colaborar y simplemente trabajar desde cualquier lugar;  son la columna vertebral del lugar de trabajo digital moderno.  De hecho, las investigaciones nos dicen que el 90% de las hojas de ruta de TI están definidas por las actualizaciones, las políticas y la tecnología de Microsoft.
Jednak jako użytkownik i ekspert Microsoftu nie mogę powstrzymać się od refleksji nad wadami urządzeń Windows, które negatywnie wpływają na cyfrowe doświadczenia ich użytkowników. Co więcej, spowodowały one również jedne z najgorszych naruszeń bezpieczeństwa, a ich utrzymanie kosztowało firmy miliony. Oto pięć moich osobistych próśb od firmy Microsoft o dobre, wspaniałe wrażenia.

  • Rozwiąż problem rozwiązania
  • Sama myśl o oprogramowaniu ransomware powoduje niekończące się bezsenne noce dla zespołów IT. Podejrzewam, że bezsenność może wynikać z nadmiernych kosztów zwykłego naklejania plastrów; To niewiarygodne, ale usunięcie luk w zabezpieczeniach może zająć firmom nawet cztery miesiące. Powszechnie wiadomo, że firmie Microsoft nie można ufać w naprawianiu oprogramowania. Czy możemy to zmienić dla spokoju ducha wszystkich profesjonalistów SecOps?
  • Czy możesz zacząć pracować szybciej?
  • Dużo mówię o przetwarzaniu w czasie rzeczywistym i często bawią mnie odpowiedzi lojalistów Microsoftu, którzy mówią: „Ale Microsoft działa w czasie rzeczywistym!”. Ostatnim razem, gdy sprawdzałem, było to dalekie od prawdy. Weźmy na przykład usługę Intune. Cykl aktualizacji dla komputerów z systemem Windows 10 wynosi osiem godzin. Wyobraź sobie, co użytkownik końcowy mógł zrobić na swoim urządzeniu w tym czasie. Właściwie, nie rób tego, to straszne. Microsoft, czy potrafisz budować systemy w czasie rzeczywistym?
  • Czy możesz ułatwić przebudowę lub wymianę urządzeń?
  • To naprawdę przemawia do mnie ze względu na ilość pracy, jaką każdy informatyk musi wykonać, aby uruchomić nowe urządzenie lub przebudować. Mówię to oczywiście, ponieważ jestem również użytkownikiem Apple, który przyzwyczaił się do możliwości wymiany mojego starego iPhone'a na nowy bez zamieszania i narzekania na utratę niektórych aplikacji, zdjęć lub ustawień. To tak, jakby nigdy nic się nie wydarzyło (poza tym, że tak, mam kilka naprawdę fajnych nowych funkcji i znacznie lepszy aparat). Czy nie nadszedł czas, aby Microsoft zautomatyzował również ten proces kompilacji?
  • Czy twoje systemy mogą rozmawiać z innymi?
  • Integracja jest bardzo ważna w cyfrowym miejscu pracy. Przy tak wielu aplikacjach i usługach spójność i współpraca mają wyjątkowe znaczenie. Jednym z największych wyzwań, jakie dostrzegam w przypadku firmy Microsoft, jest brak integracji z podstawowymi usługami informatycznymi, takimi jak narzędzia do zarządzania usługami informatycznymi. Na przykład podczas pandemii słyszałem niezliczone historie o tym przerażającym problemie z VPN, który wymagał od wszystkich pracowników, których dotyczy problem, skontaktowania się z biurem obsługi w celu uzyskania dostępu i wsparcia IT w celu wykorzystania technologii zdalnego sterowania w celu rozwiązania tego problemu. Prawdopodobnie nie?
  • Czy możemy uzyskać więcej analiz?
  • Osobiście uważam, że funkcja MyAnalytics firmy Microsoft jest przydatna do wizualizacji tego, jak ja i moi współpracownicy spędzamy czas. Pomaga mi to być bardziej produktywnym i zaradnym. Ale to tylko jeden element układanki. Na nasze poziomy produktywności ma wpływ wszystko, od awarii systemu operacyjnego i aktualizacji aplikacji po powolne urządzenia. To jeden z powodów, dla których na rynku pojawiają się cyfrowe rozwiązania do monitorowania doświadczeń. Działom IT niezwykle trudno jest wiedzieć, kiedy pracownicy mają złe doświadczenia i szybko i na dużą skalę coś zrobić. Sposobem na rozwiązanie tego problemu jest zaoferowanie przez firmę Microsoft zautomatyzowanego doświadczenia i zbierania opinii dla wszystkich urządzeń. W końcu wszyscy specjaliści IT chcą wiedzieć, kiedy wykonują dobrą robotę. Zgadzam się, że nie są to drobne prośby ze strony Microsoftu, ale są ważne. Jeśli te luki zostaną zlikwidowane, Microsoft może jeszcze bardziej docenić pomoc firmom na całym świecie w lepszym reagowaniu na gospodarkę postpandemiczną. Jest z czego być naprawdę dumnym.
    <p>Copyright © 2021 IDG Communications, Inc.</p>