4 aplikacje mobilne dla przyszłych pracowników

4 aplikacje mobilne dla przyszłych pracowników

W ostatnich latach aplikacje zwiększające produktywność pracowników stały się trendem. Narzędzia do współpracy, takie jak Slack, Trello i Microsoft Teams, są jeszcze bardziej przydatne, gdy pracownicy używają wersji mobilnych, aby współtworzyć, gdziekolwiek się znajdują.

Obecnie wiele alternatywnych opcji robi furorę w miejscu pracy, wprowadzając coraz więcej funkcji biznesowych do telefonów pracowników. W tym artykule przyjrzymy się niektórym najbardziej przydatnym aplikacjom mobilnym, które wspierają współczesnych pracowników.

Te nadchodzące aplikacje to doskonałe zasoby dla pracowników pracujących w domu, w biurze lub na całym świecie. Korzystając z wiodącego w branży oprogramowania, możesz zwiększyć produktywność swojego zespołu i satysfakcję z pracy, lepiej zarządzać kosztami i poprawić obsługę klienta.

Skedulo to jedna z najnowszych aplikacji mobilnych dla pracowników, która osiągnęła główny sukces. W zeszłym roku Skedulo zebrał 75 milionów euro w ramach funduszy serii C, zwiększając łączne finansowanie do 115 milionów euro.

(*4*) kalendarz

Aplikacja Skedulo umożliwia bezdomnym pracownikom przeglądanie ofert pracy, przyjmowanie lub odrzucanie ofert pracy oraz komunikowanie się ze sobą. (Kliknij na obrazek, aby powiększyć.)

Aplikacja Skedulo została stworzona z myślą o pracownikach bez biurka: aktywnych pracownikach, którzy zwykle nie spędzają całego dnia siedząc przy biurku. Dostawcy, pracownicy detaliczni, pracownicy terenowi, opiekunowie domowi i sprzątacze to tylko niektórzy z pracowników mobilnych, których wspiera Skedulo. Aplikacja kompatybilna z urządzeniami z systemem Android i iOS zapewnia menedżerom operacyjnym pełny wgląd w ich działalność bez konieczności korzystania z biura. Pozwól pracownikom i menedżerom korzystać z jednego systemu do planowania, przemieszczania zasobów, śledzenia czasu, analizy danych i raportowania.

Pracownicy mogą przeglądać nowo przydzielone zadania, uzyskiwać dostęp do harmonogramów i udostępniać je oraz przesyłać sobie wiadomości w czasie rzeczywistym. Informacje o trasach w aplikacji pomagają pracownikom dotrzeć do miejsc pracy, a dane klientów usługowych i listy rzeczy do zrobienia na miejscu pomagają im wykonać pracę. Mogą dokumentować swoją pracę, używając aplikacji do robienia i wysyłania zdjęć, podpisów, notatek i nie tylko, nawet gdy są offline.

Menedżerowie mogą korzystać z wbudowanych narzędzi do analizy danych Skedulo, aby wykrywać nieefektywności, dostrzegać trendy w wydajności i podejmować świadome decyzje w celu zwiększenia produktywności i poprawy obsługi klienta. Czynniki analizowane przez narzędzia obejmują czas podróży, wykonaną pracę i rozwój pracy. Skontaktuj się ze Skedulo, aby uzyskać informacje o kosztach.

Jeśli jeszcze nie słyszałeś o 15Five, spodziewaj się, że w przyszłości ta aplikacja będzie częściej pojawiać się na pierwszych stronach gazet. Firma 15Five została uznana przez Fast Company za jedną z dziesięciu najbardziej innowacyjnych firm w miejscu pracy w 15 roku. XNUMXFive to potężna aplikacja, za pomocą której pracownicy mogą śledzić swój rozwój i przekazywać informacje zwrotne swoim menedżerom.

aplicación móvil 15cinco 15 pięć

W aplikacji 15Five dzienniki pomagają pracownikom zarządzać opiniami na temat ich pracy, śledzić postępy w osiąganiu celów i śledzić priorytety. (Kliknij na obrazek, aby powiększyć.)

Aplikacja 15Five działa poprzez łączenie menedżerów i pracowników w celu optymalizacji wydajności. 15Five oznacza czas, jaki pracownicy powinni spędzić na korzystaniu z aplikacji tygodniowo. To piętnaście minut dla pracownika na „zameldowanie się”, a następnie 5 minut dla menedżerów na sprawdzenie swoich bezpośrednich podwładnych. (Firmy mogą ustawić różne oczekiwania dla dzienników tygodniowych lub miesięcznych).

Meldunki, podstawa ekosystemu 15Five, są zasadniczo sposobem, w jaki pracownicy mogą przekazywać swoim menedżerom bezpośrednie informacje zwrotne na temat tego, jak sobie radzą. Osiąga się to za pomocą ocen motywacyjnych dotyczących tego, jak pracownicy czują się w pracy, celów, które wyznaczają jasne cele i śledzą postępy pracowników w ich realizacji, oraz priorytetów (zadań, które pomagają osiągnąć cele), takich jak pytania i przybijanie piątek świętować zwycięstwa pracowników i udowadniać ich wartość dla firmy.

Cele obejmują statystyki dotyczące sposobu mierzenia sukcesu pracowników, takie jak zwiększenie miesięcznych przychodów o 1,000 EUR. Priorytety są zbliżone do celów (i mogą być z nimi powiązane), ale ta sekcja działa bardziej jak lista rzeczy do zrobienia. Pracownicy mogą planować określone zadania związane z pracą, takie jak „spotkanie z trzema nowymi potencjalnymi klientami usług”, a następnie śledzić ich postęp aż do ukończenia. Kiedy priorytety są kompletne, są zaznaczane i wypełniane na cały tydzień.

15Five oferuje również rozmowy jeden na jeden, samooceny oraz opcję, która pozwala pracownikom prosić o informacje zwrotne od swoich współpracowników w czasie rzeczywistym. Wywiady jeden na jeden oferują menedżerom i pracownikom sposób na śledzenie strategicznych rozmów i stymulowanie rozwoju poprzez wydobywanie informacji z nagrań 15Five. Pracownicy mogą łatwo planować cotygodniowe spotkania indywidualne i integrować je z Kalendarzem Google za pośrednictwem aplikacji. Po omówieniu punktów do dyskusji można je skreślić. Elementy, które nie są przeglądane, są automatycznie przenoszone do następnego 1 do 1. Możesz także tworzyć nowe elementy akcji i dodawać notatki.

Wreszcie, 15Five jest kompatybilne z Engage, usługą, która rozsyła ankiety wśród pracowników, aby uzyskać miarodajny wgląd w to, co myślą o swojej pracy. 15Pięć biznesplanów zaczyna się od 8 € za użytkownika miesięcznie.

Wiele aplikacji dla pracowników mobilnych może wymagać pewnej konfiguracji, ale aplikacja When I Work jest praktycznie gotowa do użycia. W 2 r. aplikacja zespołu do obsługi poczty e-mail, śledzenia czasu i planowania otrzymała nagrody za najszybsze wdrożenie i najlepszy zwrot z inwestycji od GXNUMX Crowd.

cuando trabajo aplicación móvil kiedy pracuję

Aplikacja When I Work umożliwia pracownikom i menedżerom komunikację, zarządzanie zmianami i nie tylko. (Kliknij na obrazek, aby powiększyć.)

Dzięki When I Work pracownicy mogą łatwo przeglądać swoje harmonogramy, prosić o czas wolny, żądać zmiany zmian, a nawet wypełniać zmiany innych pracowników. When I Work oferuje potwierdzenia zmian i wszyscy są natychmiast powiadamiani o wymianie zmian. Oprócz tego pracownicy mogą używać aplikacji do meldowania się i wymeldowania, sprawdzania przydzielonych zadań i komunikowania się z innymi członkami zespołu w czasie rzeczywistym bez ujawniania ich osobistych numerów telefonów.

Menedżerowie mogą używać aplikacji do szybkiego dodawania pracowników, tworzenia harmonogramów i kierowania próśb pracowników. Zautomatyzowane planowanie bierze pod uwagę kwalifikacje, dostępność i preferencje pracowników, minimalizując potrzebę korzystania przez pracowników z urlopu lub zmiany. Aplikacja śledzi również przepracowane godziny, unikając w ten sposób niepotrzebnych kosztów nadgodzin.

Podczas gdy planowanie jest tym, gdzie When I Work błyszczy, może również generować raporty pracownicze, przewidywać potrzeby pracowników i zapewniać szybkie i dokładne przetwarzanie listy płac. Plany When I Work zaczynają się od 2.50 € za użytkownika miesięcznie.

To, co zaczęło się jako wewnętrzne narzędzie firmy, przekształciło się w potężną aplikację zwiększającą produktywność. ClickUp ułatwia przepływy pracy, zapewnia usprawniony czat wewnętrzny, zapewnia solidny wgląd w cele i zapewnia wgląd w produktywność oparty na danych.

haga clic en la aplicación móvil kliknij powyżej

ClickUp zapewnia wysokopoziomowe, szczegółowe widoki postępu realizacji celu, ze zintegrowanym czatem. (Kliknij na obrazek, aby powiększyć.)

ClickUp został stworzony, aby zastąpić większość aplikacji zwiększających produktywność, w tym czat grupowy, zarządzanie projektami i wykonywanie zadań; Jeśli jednak Twój zespół jest związany z popularnymi narzędziami, takimi jak Slack lub Trello, nadal możesz je zintegrować z ClickUp. Oznacza to, że możesz na przykład użyć własnego narzędzia Kanban ClickUp, zintegrować oddzielne lub jedno i drugie.

ClickUp oferuje ponad trzydzieści pięć „ClickApps” lub narzędzi w aplikacji, zaprojektowanych z myślą o skalowaniu od zespołów liczących od 1 do ponad tysiąca. Narzędzia te obejmują tablice projektów i zadań, zintegrowany widok czatu oraz wykres celu/postępu. ClickUp obsługuje wiele gatunków widoków, dzięki czemu pracownicy mogą przeglądać dane w sposób, który najbardziej im odpowiada. ClickUp oferuje również aplikację do pisania, dzięki której pracownicy mogą szybko tworzyć kopie do kampanii marketingowych. Innym z jego dziwactw jest tablica, która pozwala łatwo przeciągać i upuszczać elementy, zmieniać ich kolejność i kierować przepływami pracy.

ClickUp oferuje iOS, Android i aplikacje internetowe, dzięki czemu pracownicy mogą z niego korzystać na praktycznie każdym urządzeniu. Funkcje są dokładnie takie same na wszystkich platformach, a użytkownicy mogą logować się do aplikacji na swoim telefonie lub przez Internet. Plany ClickUp Team i Enterprise zaczynają się od 5 € za użytkownika miesięcznie.

Prawa autorskie © dwa tysiące dwadzieścia trzy IDG Communications, Inc.