W ostatnich latach aplikacje zwiększające produktywność pracowników stały się trendem. Narzędzia do współpracy, takie jak Slack, Trello i Microsoft Teams, są jeszcze bardziej przydatne, gdy pracownicy używają wersji mobilnych, aby współtworzyć, gdziekolwiek się znajdują.
Obecnie wiele alternatywnych opcji robi furorę w miejscu pracy, wprowadzając coraz więcej funkcji biznesowych do telefonów pracowników. W tym artykule przyjrzymy się niektórym najbardziej przydatnym aplikacjom mobilnym, które wspierają współczesnych pracowników.
Te nadchodzące aplikacje to doskonałe zasoby dla pracowników pracujących w domu, w biurze lub na całym świecie. Korzystając z wiodącego w branży oprogramowania, możesz zwiększyć produktywność swojego zespołu i satysfakcję z pracy, lepiej zarządzać kosztami i poprawić obsługę klienta.
Skedulo to jedna z najnowszych aplikacji mobilnych dla pracowników, która osiągnęła główny sukces. W zeszłym roku Skedulo zebrał 75 milionów euro w ramach funduszy serii C, zwiększając łączne finansowanie do 115 milionów euro.
(*4*) kalendarzAplikacja Skedulo umożliwia bezdomnym pracownikom przeglądanie ofert pracy, przyjmowanie lub odrzucanie ofert pracy oraz komunikowanie się ze sobą. (Kliknij na obrazek, aby powiększyć.)
Aplikacja Skedulo została stworzona z myślą o pracownikach bez biurka: aktywnych pracownikach, którzy zwykle nie spędzają całego dnia siedząc przy biurku. Dostawcy, pracownicy detaliczni, pracownicy terenowi, opiekunowie domowi i sprzątacze to tylko niektórzy z pracowników mobilnych, których wspiera Skedulo. Aplikacja kompatybilna z urządzeniami z systemem Android i iOS zapewnia menedżerom operacyjnym pełny wgląd w ich działalność bez konieczności korzystania z biura. Pozwól pracownikom i menedżerom korzystać z jednego systemu do planowania, przemieszczania zasobów, śledzenia czasu, analizy danych i raportowania.
Pracownicy mogą przeglądać nowo przydzielone zadania, uzyskiwać dostęp do harmonogramów i udostępniać je oraz przesyłać sobie wiadomości w czasie rzeczywistym. Informacje o trasach w aplikacji pomagają pracownikom dotrzeć do miejsc pracy, a dane klientów usługowych i listy rzeczy do zrobienia na miejscu pomagają im wykonać pracę. Mogą dokumentować swoją pracę, używając aplikacji do robienia i wysyłania zdjęć, podpisów, notatek i nie tylko, nawet gdy są offline.
Menedżerowie mogą korzystać z wbudowanych narzędzi do analizy danych Skedulo, aby wykrywać nieefektywności, dostrzegać trendy w wydajności i podejmować świadome decyzje w celu zwiększenia produktywności i poprawy obsługi klienta. Czynniki analizowane przez narzędzia obejmują czas podróży, wykonaną pracę i rozwój pracy. Skontaktuj się ze Skedulo, aby uzyskać informacje o kosztach.
Jeśli jeszcze nie słyszałeś o 15Five, spodziewaj się, że w przyszłości ta aplikacja będzie częściej pojawiać się na pierwszych stronach gazet. Firma 15Five została uznana przez Fast Company za jedną z dziesięciu najbardziej innowacyjnych firm w miejscu pracy w 15 roku. XNUMXFive to potężna aplikacja, za pomocą której pracownicy mogą śledzić swój rozwój i przekazywać informacje zwrotne swoim menedżerom.
15 pięćW aplikacji 15Five dzienniki pomagają pracownikom zarządzać opiniami na temat ich pracy, śledzić postępy w osiąganiu celów i śledzić priorytety. (Kliknij na obrazek, aby powiększyć.)
Aplikacja 15Five działa poprzez łączenie menedżerów i pracowników w celu optymalizacji wydajności. 15Five oznacza czas, jaki pracownicy powinni spędzić na korzystaniu z aplikacji tygodniowo. To piętnaście minut dla pracownika na „zameldowanie się”, a następnie 5 minut dla menedżerów na sprawdzenie swoich bezpośrednich podwładnych. (Firmy mogą ustawić różne oczekiwania dla dzienników tygodniowych lub miesięcznych).
Meldunki, podstawa ekosystemu 15Five, są zasadniczo sposobem, w jaki pracownicy mogą przekazywać swoim menedżerom bezpośrednie informacje zwrotne na temat tego, jak sobie radzą. Osiąga się to za pomocą ocen motywacyjnych dotyczących tego, jak pracownicy czują się w pracy, celów, które wyznaczają jasne cele i śledzą postępy pracowników w ich realizacji, oraz priorytetów (zadań, które pomagają osiągnąć cele), takich jak pytania i przybijanie piątek świętować zwycięstwa pracowników i udowadniać ich wartość dla firmy.
Cele obejmują statystyki dotyczące sposobu mierzenia sukcesu pracowników, takie jak zwiększenie miesięcznych przychodów o 1,000 EUR. Priorytety są zbliżone do celów (i mogą być z nimi powiązane), ale ta sekcja działa bardziej jak lista rzeczy do zrobienia. Pracownicy mogą planować określone zadania związane z pracą, takie jak „spotkanie z trzema nowymi potencjalnymi klientami usług”, a następnie śledzić ich postęp aż do ukończenia. Kiedy priorytety są kompletne, są zaznaczane i wypełniane na cały tydzień.
15Five oferuje również rozmowy jeden na jeden, samooceny oraz opcję, która pozwala pracownikom prosić o informacje zwrotne od swoich współpracowników w czasie rzeczywistym. Wywiady jeden na jeden oferują menedżerom i pracownikom sposób na śledzenie strategicznych rozmów i stymulowanie rozwoju poprzez wydobywanie informacji z nagrań 15Five. Pracownicy mogą łatwo planować cotygodniowe spotkania indywidualne i integrować je z Kalendarzem Google za pośrednictwem aplikacji. Po omówieniu punktów do dyskusji można je skreślić. Elementy, które nie są przeglądane, są automatycznie przenoszone do następnego 1 do 1. Możesz także tworzyć nowe elementy akcji i dodawać notatki.
Wreszcie, 15Five jest kompatybilne z Engage, usługą, która rozsyła ankiety wśród pracowników, aby uzyskać miarodajny wgląd w to, co myślą o swojej pracy. 15Pięć biznesplanów zaczyna się od 8 € za użytkownika miesięcznie.
Wiele aplikacji dla pracowników mobilnych może wymagać pewnej konfiguracji, ale aplikacja When I Work jest praktycznie gotowa do użycia. W 2 r. aplikacja zespołu do obsługi poczty e-mail, śledzenia czasu i planowania otrzymała nagrody za najszybsze wdrożenie i najlepszy zwrot z inwestycji od GXNUMX Crowd.
kiedy pracujęAplikacja When I Work umożliwia pracownikom i menedżerom komunikację, zarządzanie zmianami i nie tylko. (Kliknij na obrazek, aby powiększyć.)
Dzięki When I Work pracownicy mogą łatwo przeglądać swoje harmonogramy, prosić o czas wolny, żądać zmiany zmian, a nawet wypełniać zmiany innych pracowników. When I Work oferuje potwierdzenia zmian i wszyscy są natychmiast powiadamiani o wymianie zmian. Oprócz tego pracownicy mogą używać aplikacji do meldowania się i wymeldowania, sprawdzania przydzielonych zadań i komunikowania się z innymi członkami zespołu w czasie rzeczywistym bez ujawniania ich osobistych numerów telefonów.
Menedżerowie mogą używać aplikacji do szybkiego dodawania pracowników, tworzenia harmonogramów i kierowania próśb pracowników. Zautomatyzowane planowanie bierze pod uwagę kwalifikacje, dostępność i preferencje pracowników, minimalizując potrzebę korzystania przez pracowników z urlopu lub zmiany. Aplikacja śledzi również przepracowane godziny, unikając w ten sposób niepotrzebnych kosztów nadgodzin.
Podczas gdy planowanie jest tym, gdzie When I Work błyszczy, może również generować raporty pracownicze, przewidywać potrzeby pracowników i zapewniać szybkie i dokładne przetwarzanie listy płac. Plany When I Work zaczynają się od 2.50 € za użytkownika miesięcznie.
To, co zaczęło się jako wewnętrzne narzędzie firmy, przekształciło się w potężną aplikację zwiększającą produktywność. ClickUp ułatwia przepływy pracy, zapewnia usprawniony czat wewnętrzny, zapewnia solidny wgląd w cele i zapewnia wgląd w produktywność oparty na danych.
kliknij powyżejClickUp zapewnia wysokopoziomowe, szczegółowe widoki postępu realizacji celu, ze zintegrowanym czatem. (Kliknij na obrazek, aby powiększyć.)
ClickUp został stworzony, aby zastąpić większość aplikacji zwiększających produktywność, w tym czat grupowy, zarządzanie projektami i wykonywanie zadań; Jeśli jednak Twój zespół jest związany z popularnymi narzędziami, takimi jak Slack lub Trello, nadal możesz je zintegrować z ClickUp. Oznacza to, że możesz na przykład użyć własnego narzędzia Kanban ClickUp, zintegrować oddzielne lub jedno i drugie.
ClickUp oferuje ponad trzydzieści pięć „ClickApps” lub narzędzi w aplikacji, zaprojektowanych z myślą o skalowaniu od zespołów liczących od 1 do ponad tysiąca. Narzędzia te obejmują tablice projektów i zadań, zintegrowany widok czatu oraz wykres celu/postępu. ClickUp obsługuje wiele gatunków widoków, dzięki czemu pracownicy mogą przeglądać dane w sposób, który najbardziej im odpowiada. ClickUp oferuje również aplikację do pisania, dzięki której pracownicy mogą szybko tworzyć kopie do kampanii marketingowych. Innym z jego dziwactw jest tablica, która pozwala łatwo przeciągać i upuszczać elementy, zmieniać ich kolejność i kierować przepływami pracy.
ClickUp oferuje iOS, Android i aplikacje internetowe, dzięki czemu pracownicy mogą z niego korzystać na praktycznie każdym urządzeniu. Funkcje są dokładnie takie same na wszystkich platformach, a użytkownicy mogą logować się do aplikacji na swoim telefonie lub przez Internet. Plany ClickUp Team i Enterprise zaczynają się od 5 € za użytkownika miesięcznie.
Prawa autorskie © dwa tysiące dwadzieścia trzy IDG Communications, Inc.