Z łatwością twórz swoje filmy promocyjne

Z łatwością twórz swoje filmy promocyjne
            Los teléfonos inteligentes, las cámaras web y YouTube facilitan que cualquiera pueda grabar y compartir vídeos.  Mas amoldar sus diseños visuales con fines de tipo comercial no es tan simple.
Jeśli chcesz nałożyć tekst, dodać muzykę w tle, wkleić do rolki B lub dodać pokazy slajdów do swojego posta, musisz przesłać swoje nagranie do edytora na komputerze lub w chmurze i skorzystać z elementów sterujących, które są unikalne dla każdego z nich z nich. . platformie i z mojego doświadczenia wynika, że ​​są mniej niż intuicyjne. I nie oszukujmy się, większość z nas nie wie, jak stworzyć angażujący film. Podejście biznesowe sprawiło, że wideo stało się tak powszechnym medium, że nauczenie się jego opanowania może przyspieszyć karierę każdego, ale większość z nas dopiero zaczyna. Z niedawno opublikowanego raportu Vidyard dotyczącego stanu sprzedaży wirtualnej wynika, że ​​XNUMX% ankietowanych specjalistów ds. sprzedaży ocenia swoje umiejętności w zakresie nagrywania i edycji wideo jako „nowe” lub „pojawiające się”. Jednak to samo badanie wykazało, że ponad połowa specjalistów ds. sprzedaży korzystających z filmów nagranych na zamówienie stwierdziła, że ​​zwiększyła liczbę zamykanych transakcji, a ponad XNUMX% stwierdziło, że filmy nagrane na zamówienie przyniosły więcej pieniędzy. Otwiera się, klika i odpowiada jak SMS-y. Więcej niż spotkania Wideo jest cenne nie tylko podczas spotkań, powiedział Tyler Lessard, główny specjalista ds. strategii wideo w firmie Vidyard. „Chcemy opowiadać historie wizualnie, ale często musimy poczekać, aż będziemy mogli zarezerwować rozmowę przez Zoom” – powiedział. „Dlaczego nie opublikować krótkiego filmu na swojej stronie? „Firma Vidyard rozpoczęła działalność dziesięć lat temu jako usługa hostingu wideo, ale około 4 lata temu ewoluowała, dodając narzędzia, które pozwalają użytkownikom, którzy są głównie specjalistami ds. sprzedaży, nagrywać, personalizować i wysyłać wiadomości e-mailem. Ta branża przyciągnęła ponad cztery miliony klientów i obecnie generuje ponad połowę przychodów firmy. Sprzedaż i liczba abonentów wzrosła w zeszłym roku ponad dwukrotnie, a komunikacja wideo stała się codzienną częścią firmy, powiedział Lessard. Vidyard nie ma wielu funkcji technicznych, zamiast tego koncentruje się na łatwości obsługi. Usługa umożliwia użytkownikom łatwe nagrywanie krótkich filmów za pomocą kamery internetowej lub telefonu, nakładanie tekstu i podkładu muzycznego oraz przeplatanie programów ekranowych komentarzem gadającej głowy. Stamtąd można łatwo podłączyć produkt końcowy do wyślij e-mail lub opublikuj go w sieciach społecznościowych. Zespoły sprzedaży mogą udostępniać filmy innych osób i uczyć się z nich, na przykład tworząc playlisty, które przeprowadzają potencjalnego użytkownika przez wersję demonstracyjną lub przedstawiają specjalistów merytorycznych firmy. Inne firmy świadczące powiązane usługi skierowane do małych firm oraz specjalistów ds. sprzedaży i marketingu to BombBomb, Wistia i TwentyThree, natomiast Brightcove jest ukierunkowane na rynek przedsiębiorstw. Wszyscy są gotowi skorzystać z szybko rozwijającego się rynku w dobie pracy zdalnej. Liderzy biznesowi rutynowo korzystają obecnie z wideo do komunikacji ze swoimi zespołami, nauczyciele do nauczania w wirtualnych klasach, a małe firmy do nauczania o swoich usługach i lokalizacjach. Podstawy stają się proste Tworzenie profesjonalnie wyglądających filmów zawsze było długim i kosztownym procesem, ale dzięki tym firmom usługowym podstawy są łatwe. To samo dotyczy Canva, internetowej platformy projektowania graficznego z siedzibą w Sydney, której wycena jest oszałamiająca na 000 miliardów dolarów, która w tym tygodniu uruchomiła pakiet Canva Video. Jest to zestaw narzędzi do edycji i tworzenia wideo, którego celem jest umożliwienie „każdemu projektowania i publikowania filmów o profesjonalnej jakości”. Usługa w chmurze obejmuje łatwy w obsłudze edytor wideo, a także setki szablonów zoptymalizowanych pod kątem usług takich jak TikTok i Twitch. Biblioteka zdjęć, grafik, ścieżek dźwiękowych i obrazów firmy ma obecnie ponad sto milionów zatrudnionych użytkowników, co daje sześćdziesiąt milionów użytkowników miesięcznie. Niedawna ankieta Canva przeprowadzona wśród XNUMX pracowników umysłowych wykazała, że ​​zapotrzebowanie na wideo „przeniknęło do każdej funkcji, od marketingu po komunikację wewnętrzną” – stwierdziło ponad XNUMX% respondentów. Chociaż wideo może zwiększyć zaangażowanie pracowników, około XNUMX% wskazało na brak narzędzi lub umiejętności techniczne jako przeszkoda w przyjęciu, powiedział Rob Kawalsky, menedżer produktu w firmie. „Narzędzi nie brakuje, ale są one bardzo złożone” – stwierdził. Canva obsługuje także edycję grupową i posiada funkcje, które umożliwiają małemu zespołowi projektowemu tworzenie markowych szablonów i udostępnianie ich innym osobom. Gracie Barra, operatorka ponad siedmiuset franczyzowych centrów szkoleniowych Brazylijskiego Jiu-Jitsu, wykorzystuje tę funkcję, aby umożliwić franczyzobiorcom tworzenie zlokalizowanych filmów wideo, zachowując jednocześnie markę firmy, a także łatwo włączając zatwierdzone B-roll. Wcześniej „każda osoba generowała własny marketing. To było bolesne: inna kolorystyka Comic Sans” – stwierdził Kawalsky. Uważaj na monotonię To, że możesz generować filmy promocyjne łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej, nie musi oznaczać, że powinieneś to robić. „Wideo może cię wzmocnić, co oznacza, że ​​może również wzmocnić negatywne rzeczy” – powiedział Lessard. Monotonne dostawy, niekończące się wiadomości i jawna promocja mogą przynieść efekt przeciwny do zamierzonego. Z drugiej strony wartości produkcyjne, które są zbyt miękkie, mogą być szkodliwe dla kontaktu z człowiekiem. „Celem tworzenia filmu jest umożliwienie ci bycia sobą” – powiedział Lessard. „Chodzi o połączenie, a nie o perfekcję”. Dlatego też dużą część usług Viyard stanowi biblioteka udanych przykładów przesłanych przez klientów biznesowych i marketingowych, a także sekcja inspiracji wideo zawierająca przykłady, które pozwolą uwolnić Twoją kreatywność. Obydwa są bezpłatne, podobnie jak wiele przykładów i szablonów Canva. Technologia demokratyzuje jedną z ostatnich form mediów, która opiera się uproszczeniu. Chociaż nie sądzę, żeby Ken Burns tracił w związku z tym sen, z przyjemnością zobaczę, jak Multicolored Comic Sans kontynuuje swoją ścieżkę przed snem. Teraz przeczytaj to:
<p>Copyright © dos mil veintiuno IDG Communications, Inc.</p>