Ubisoft chce pomóc Ci stać się mniej toksycznym graczem

Ubisoft chce pomóc Ci stać się mniej toksycznym graczem

Jeśli Ubisoft ma coś do powiedzenia w tej sprawie, cyberprzestępcy będą zmuszeni do ponownego rozważenia swojego zachowania i nauczenia się dobrych manier.

Tuż za kampanią Zero Harm In Comms, w której Ubisoft i Riot zbierają dane, aby pomóc utrzymać porządek w dyskusjach po zakończeniu gry, Ubisoft ogłosił specjalny kurs przeciwdziałania nękaniu.

Program Fair Play „zaprojektowano z myślą o korzyściach dla graczy wszystkich gatunków, od gier FPS dla wielu graczy po gry RPG dla jednego gracza” – mówi autorka Ubisoftu, Brittany Spurlin, w poście z ogłoszeniem (otwiera się w nowej karcie).

„Gracze mogą rozumieć oszukiwanie jako zachowanie destrukcyjne” – dodaje dyrektor ds. bezpieczeństwa graczy Jeremy Marchadier. „Ale obraźliwe mówienie na czacie, nękanie innych graczy, a nawet nie podążanie za liderem zespołu podczas rywalizacji to także zachowania destrukcyjne”. Celem kursu jest poprowadzenie Cię przez wszystkie rodzaje toksycznych i destrukcyjnych zachowań.

Pomagając graczom dostrzec ich własne potencjalnie toksyczne nawyki, Ubisoft przyczynia się do tego, aby gry online były bezpiecznym miejscem dla wszystkich.

Biblioteka gier Ubisoftu

(Zdjęcie: Ubisoft)

Sprawdź się

Ponieważ wiele firm i studiów zajmujących się grami zajmuje się w tym roku toksyczną kulturą graczy, „ważne jest, aby zająć się emocjonalnym aspektem gier” – mówi Marchadier, który jest przyczyną wielu nieprzyjemnych słów trolli w Internecie.

„Mody mają pomóc graczom zrozumieć sytuacje, które powodują negatywne zachowania” – pisze Spurlin. „same zachowania i wpływ, jaki wywierają na innych graczy”.

Program Fair Play, prowadzony poprzez serię filmów i quizów wyświetlanych na ekranie, „ma za zadanie uczyć na przykładzie, a nie podawać dokładną definicję toksycznego zachowania bez żadnych niuansów”.

Znajdą się w nim również wywiady z profesjonalnymi graczami i trenerami e-sportowymi, z których każdy podzieli się własnymi doświadczeniami związanymi z zastraszaniem w sieci, aby pokazać, w jaki sposób tworzenie pozytywnej atmosfery przynosi korzyści wszystkim, a nie tylko osobom, z którymi obecnie grasz.

Trzy postacie z Projektu Q walczą w parku

(Zdjęcie: Ubisoft)

daj przykład

Trolle i prześladowcy stanowią stały i poważny problem w grach online. Presja, aby nie wyglądać na „nowicjusza”, nadal uniemożliwia wielu osobom korzystanie z możliwości gier online, nawet pomimo serii blokad kont Xbox Live lub opcji raportowania czatu głosowego na PS5.

Ubisoft robi znaczne postępy w promowaniu zdrowych interakcji, ale inicjatywy takie jak program Fair Play poszłyby znacznie dalej, gdyby były wdrażane na szerszą skalę. platforma pojawiła się w samą porę na tegoroczne turnieje PlayStation; może gracze potrzebują trochę czasu do namysłu, zanim podejmą wyzwanie.