Globalna dominacja TikTok trwa, gdy aplikacja pojawiła się na telewizorach VIZIO Smart TV (otwiera się w nowej karcie).

Aktualizacja jest wdrażana (otwiera się w nowej karcie) z nową aplikacją umieszczoną bezpośrednio na stronie głównej. VIZIO nieco powoli obsługuje TikTok, ponieważ konkurenci Samsung i LG mieli tę aplikację, gdy została uruchomiona w Ameryce Północnej w listopadzie 2021 r. TikTok TV jest zasadniczo taki sam jak aplikacja mobilna, ale na większym ekranie i bez możliwości nagrywania wideo.

To, co jest niezwykłe w tym konkretnym wydaniu, to fakt, że telewizory VIZIO są znane z tego, że są tanie. Możesz na przykład kupić 4-calowy telewizor 43K HDR Vizio z serii V za niecałe 300 USD. Porównaj to z telewizorami Samsung 4K. Za jedną zapłacisz prawdopodobnie ponad 400 euro, przy założeniu, że jest w sprzedaży.

Pojawienie się TikTok na telewizorach Vizio oznacza, że ​​popularna aplikacja jest szerzej dostępna dla konsumentów telewizyjnych.

Jest jednak pewien haczyk. Przedstawiciel VIZIO potwierdził, że aplikacja będzie dostępna na wszystkich telewizorach VIZIO wyposażonych w SmartCast, który jest zastrzeżoną platformą aplikacji firmy. Jeśli nie masz pewności, czy Twój telewizor ma funkcję SmartCast, możesz to sprawdzić, przechodząc do witryny VIZIO (otwiera się w nowej karcie) i wyszukując swój model; pojawi się na stronie produktu.

Według strony internetowej wszystkie telewizory VIZIO 2021 i nowsze są wyposażone w SmartCast. Oznacza to, że jeśli masz starszy model, może nie mieć platformy aplikacji i dlatego nie ma możliwości uzyskania TikTok TV.

Oprócz dostępności na tanich telewizorach, TikTok TV to prawie to samo. Możesz połączyć swoje konto TikTok z wyświetlaczem VIZIO, aby oglądać filmy ze spersonalizowanego kanału. Aplikacja włączyła również autoodtwarzanie dla ciągłego strumienia treści.

Analiza: Wypróbuj nowe rzeczy

Ponieważ TikTok odchodzi od mobilnych korzeni i wchodzi na nowe platformy, nie możesz nie zastanawiać się, co firma macierzysta ByteDance ma w zanadrzu dla swojej aplikacji. Wprowadzenie tanich telewizorów 4K prawdopodobnie zapewni im jeszcze większą publiczność, ale niewiele można zrobić z tymi samymi treściami.

W rezultacie TikTok próbował nowych rzeczy. W lutym aplikacja wydłużyła maksymalną długość wideo do 10 minut, najwyraźniej przejmując kontrolę nad YouTube. A doniesienia z maja zdradzają, że ByteDance planuje wdrożyć gry wideo na swoim serwisie. Ale są to dość proste gry mobilne, takie jak bieganie po pasie i unikanie przeszkód. Ciekawie jest zobaczyć, co robi TikTok, aby napędzać wzrost, nawet jeśli jest to dość losowe.

Możesz też nie wiedzieć, ale pobieranie filmów TikTok jest całkiem możliwe. TechRadar ma przewodnik, jak zapobiegać zgubieniu zakładek w gigantycznej bibliotece treści.

Udostępnij to